Ga naar inhoud

Floor's 100.000 Z4 vragen topic


Gast floor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou ,maar weer een vraagje.

Elke morgen staat er rechtsvoor een plasje water onder de wagen het ruikt nergens naar .gewoon schoon water, airco misschien?

En een ander probleem is, de airco geeft in het begin een akelige soort parfum luchtje af alsof er iets in een filter zit?

De airco is wel pas geleden gereinigd ik vraag me af of ze er dan iets inspuiten? :m:

Link naar reactie

Hoi Floor, nog gefeliciteerd met die mooie aankoop.

Als het goed is, is dat overtollig condens wat je airco afvoert.

Vijf minuten voor thuiskomst de airco uitzetten geeft de verdamper de tijd om te drogen (condens).

Geeft ook minder kans op muffe lucht en schimmels.

Groet Martin

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb net een nieuwe telefoon aangeschaft een simpel ding om bereikbaar te zijn, wel met blue tooth maar hoe krijg ik dat ding in godsnaam werkend met mijn boord computer,(digibeet als ik ben)

Iemand??

Het is trouwens mijn eerste mobiele foon ,En ik hoor jullie al zeggen, HOE BESTAAT HET!!!! ik heb er eerlijk gezegd nooit de noodzaak van in gezien tot afgelopen week.

Link naar reactie
Het is trouwens mijn eerste mobiele foon

Tjee zeg, na die dotterbehandeling ga je wel ècht een nieuw leven beginnen.... :schater:

(zegt iemand die net z'n koelkast-mobiel uit 1999 heeft vervangen...)

Link naar reactie
Tjee zeg, na die dotterbehandeling ga je wel ècht een nieuw leven beginnen.... :schater:

(zegt iemand die net z'n koelkast-mobiel uit 1999 heeft vervangen...)

Wel een leuke opmerking, maar daar doet mijn telefoon het nog niet mee :schater:

Link naar reactie
Wel een leuke opmerking, maar daar doet mijn telefoon het nog niet mee :schater:

:thumbup: ... als ik alle opmerkingen moet gaan schrappen op dit forum die geen antwoord geven op de gestelde vraag....

... blijft er bitter weinig tijd voor mij over om überhaupt nog ergens op te reageren :D

Maar inderdaad, met je telefoon kan ik je niet helpen. De boekjes zijn meestal ook niet echt geweldig op dit punt, mijn beste advies is om een circa 14-15 jarig neefje/nichtje, buurjongetje/meisje of gelijkaardig te charteren. Is goedkoper en meestal gezelliger dan naar de dealer gaan.

Link naar reactie
:thumbup: ... als ik alle opmerkingen moet gaan schrappen op dit forum die geen antwoord geven op de gestelde vraag....

... blijft er bitter weinig tijd voor mij over om überhaupt nog ergens op te reageren :D

Maar inderdaad, met je telefoon kan ik je niet helpen. De boekjes zijn meestal ook niet echt geweldig op dit punt, mijn beste advies is om een circa 14-15 jarig neefje/nichtje, buurjongetje/meisje of gelijkaardig te charteren. Is goedkoper en meestal gezelliger dan naar de dealer gaan.

Ik vind het ook geen punt dat je een min of meer grappige opmerking maakt :D

Link naar reactie
De bluetooth van je telefoon inschakelen en laten zoeken naar waarneembaar apparatuur. Dan verbind die vanzelf. Of je moet een code invoeren die vanuit de carcit op je telefoon binnenkomt :thumbup:

Oke, ik had een en ander al op mijn laptop uitgeprobeerd daar werkt het wel,Dus gaan we hetzelfde doen in de zzzz. bedankt voor de tip(Kroket je bent serieus :thumbup: )

Link naar reactie

Gisteren een vreemde ontdekking gedaan, Na twee dagen stilstand is het ruitensproeier reservoir leeg we zien nix geen lekken ,alleen ligt er onder de auto een plasje water (dacht airco) maar dat is het niet.

de boel weer gevuld en een streepje op het reservoir gezet, van morgen weer twee centimeter gezakt en de ruitensproeiers zijn niet gebruikt.

Iemand?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.