Ga naar inhoud

Floor's 100.000 Z4 vragen topic


Gast floor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

floor, jij loopt toch ondertussen wat langer mee op dit forum. Heb je geen vooronderzoek gedaan voor je een z4 ging kopen om te leren wat de standaardproblemen en aandachtspunten zijn???

Zoek ff op blikkerig geluid van portier, eerste jaren z4 en je krijgt denk ik 88,543,774 hits.

Link naar reactie
floor, jij loopt toch ondertussen wat langer mee op dit forum. Heb je geen vooronderzoek gedaan voor je een z4 ging kopen om te leren wat de standaardproblemen en aandachtspunten zijn???

Zoek ff op blikkerig geluid van portier, eerste jaren z4 en je krijgt denk ik 88,543,774 hits.

Ik heb echt wel gezocht :m: , want ik weet hoe bestraffend ;) men toegesproken wordt als je ondoordacht je vraag stelt.

maar nix gevonden :clapping:

Link naar reactie
Ik heb echt wel gezocht :m: , want ik weet hoe bestraffend ;) men toegesproken wordt als je ondoordacht je vraag stelt.

maar nix gevonden :clapping:

Dan moet je de bril erbij opzetten. Dit is 1 van de meest nutteloze besproken klachten van de Z4. Ik zal 1 tip geven. Deurpaneel eraf en opvullen met sponsen. Heeft iemand hier op het forum al gedaan en helpt echt. Of een echte kopen.... :clapping:

Link naar reactie
Dan moet je de bril erbij opzetten. Dit is 1 van de meest nutteloze besproken klachten van de Z4. Ik zal 1 tip geven. Deurpaneel eraf en opvullen met sponsen. Heeft iemand hier op het forum al gedaan en helpt echt. Of een echte kopen.... :clapping:

Wat is een echte? audi ?

porsche ? :m: ;)

Link naar reactie
Tjee, al 42 topics geopend door floor op één dag.

Is het je ook opgevallen ;)

Misschien een idee om 1 "Floor heeft tig vragen over de nieuwe Z4" topic te openen.. :m:

On topic: er was idd toch iets met de deurbekleding van de eerste Z4's dat later aangepakt is? (waarschijnlijk kan Ir. Tja het wel voor je vinden... :clapping: )

Link naar reactie
Wat me wel opvalt is het ontzettend blikkerige geluid als je de portieren sluit , is hier wat aan te doen ,isolatie misschien?

Binnenbekleding uit de deur en een stuk APP dakleer tegen de buitenplaat kleven.

Ooit een keer een deur vervangen van een Mitsubishi Celeste (wie kent ze nog??) die werd kaal geleverd en klonk ook nogal blikkerig, met een stuk dakleer werd het meer het echte kluis geluid.

JCK

Link naar reactie
:clapping: Nee maar wel die leraren nederlands hier op hed forum ;) :schater:

:m: Mr Tja was van het schoonschrijven. Ik hobby wat met foto's in freeware tooltjes.

Link naar reactie
doe je dat met zo'n gasbrander?

Ja, maar niet in de deur zelf.

Plaatje knippen (zo groot mogelijk, maar wat nog wel makkelijk te plaatsen is)

APP met de smeerlaag naar boven op een paar latjes leggen en dan branden, zodat de smeerlaag vloeibaar wordt.

Dan met werkhandschoenen plaatje in de deur plakken.

Als er tectyl of was in de deur zit eerst ontvetten, anders hecht het niet, of dondert het naar beneden als het een keer warm wordt ;-)

JCK

Link naar reactie
Zoals je wenst. :thumbup:

Als ik het goed begrijp was mijn wens u een bevel :) , Ik vind het een grote eer , En het zal me een waar genoegen zijn om hier in de toekomst al mijn zinnige en onzinnige vragen te stellen ;)

:P:P

Link naar reactie
Het zijn allemaal positieve antwoorden. Het is maar net hoe je in het leven staat... ;)

Euhh, Ik vond de jouwe niet zo positief, maar we verschillen wel vaker van mening.

En dat is ook niet erg ,blijft er wat leven in de brouwerij,Ik kijk wel altijd uit naar je commentaar :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.