Ga naar inhoud

Hoe lang rij je al Z?


trapStaart

Aanbevolen berichten

Het viel me opeens op dat ik wel een van de oudste min of meer actieve members hier lijk... join date in 2004... dat kan toch niet echt zo zijn?? Waar zijn de echte oldskoolers van dit forum?

Of is er zo'n verloop met onze Ztjes dat de meesten het na 2 jaar wel voor gezien houden?

Dus de vraag is: Hoe lang rij je al een Z, en waarom zit je nu pas op dit forum?

Ikzelf: Z3 sinds 2004, Z4 sinds 2009.

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat kan ik zeggen:

  • op 4 augustus 2007 pas met het Z-virus besmet (en op het forum mee gaan lezen);
  • op 10 augustus 2007 aangemeld op het forum;
  • op 17 oktober 2007 mijn eerste (en enige) Z3 gekocht.

:schater: En nu help ik mee aspirantleden toegang tot het forum te ontzeggen als hun e-mailadres me niet aanstaat :thumbup:

Link naar reactie
Of is er zo'n verloop met onze Ztjes dat de meesten het na 2 jaar wel voor gezien houden?

:huh: 2jaar :schater: life is to short, zeker om 2 jaar met een Z te doen. Ik hou wel van wat afwisseling (qua auto's) helemaal als de exclusiviteit eraf is. Maar goed, respect voor diegene die het langer dan 2 jaar met een auto volhouden :thumbup:

Link naar reactie

hmm ik ben er pas bij gekomen en ik kan nog echt geen enkele uitspraak doe over hoelang ik t ga volhouden.

ik heb de zzzz in juni 2009 gekocht (of was t juli)en ik moet eerlijk zeggen dat ik er in het begin wel even aan heb moeten wennen,ik bedoel zo,n 5 serie rijd dan toch wel superdeluxe vergeleken bij een z.

maar ik ben er nu wel aan gewend en ik moet zeggen dat het me best bevalt voorlopig.

je merkt wel dat je een niet alledaagse auto rijdt ,omdat veel mensen er op reageren ,sommige zelf op een negative manier,veel meer dan wanneer je een gewone 5 serie rijdt.

maar uiteindelijk heb je een z voor jezelf en niet voor een ander!

elk voordeel heeft zn nadeel en elk nadeel heeft zn voordeel.

Link naar reactie

Plannen voor de Z3 coupe leefden als sinds 2005/2006, bij Simone waren er al Z3 coupe dromen sinds 1999.

In voorjaar 2007 maar eens begonnen met inlezen (onder andere op dit forum, veel nuttige tips vandaan gehaald :thumbup:).

Z3 coupe gekocht eind oktober 2007 (zelfde als we nu nog steeds hebben)

Geregistreerd op dit forum begin november 2007

Sindsdien veel toffe mensen ontmoet, samen veel leuke Z-dingen (en ook niet Z-dingen) gedaan. Heeft voor ons de lol in de Z nog groter gemaakt :blush:

De coupe gaat trouwens niet meer weg, deze is precies goed :guitar: , veel plezier van :huh:

Ik weet niet hoe "noob" ik hiermee ben :guitar:

Link naar reactie

Hoii... een van de weinige vrouwen met een eigen Z3... :thumbup:

Vanaf juni 2004 ook besmet geraakt met het Z3-virus en ook actief op het forum, eerst een gezamenlijke 2.8 roadster gereden.

Na twee 2 maandjes zonder hebben gezeten, vanaf juni 2008 een eigen zilveren Z3 roadster.

De gekte is voorlopig nog niet over :huh::guitar:

Link naar reactie

Hmm. Ik ben vast een van die 'noobs', maar zo voelt het niet. Sinds juni 2008 in 't gelukkige bezit van mijn ZZZ 2.9 QP, maar ik durf er een borrel om te verwedden dat ik er wel de meeste km's mee gemaakt heb afgelopen anderhalf jaar.. :thumbup:

Link naar reactie

Nu iets meer dan een jaar Z3 2.8 Roadster rijder. Aankoopdatum was september 2008, aanmelding op het forum oktober 2008 :thumbup:

Ik moet ook wel eerlijk toegeven dat ik reeds met de gedachte gespeeld heb om de ZZZ weg te doen voor iets anders, maar ik denk dat ik het niet over m'n hart zou krijgen om ons beestje weg te doen.... :huh:

Link naar reactie

Als forummer van het eerste uur heb ik me ergens in september 2003 aangemeld. Ik had toen net en Atlanta blauwe 2.8 :thumbup: aangeschaft. Deze heb ik vandaag verkocht :blush: . Hier heb ik bijna 7 jaar lang ontzettend veel plezier van gehad. Reden van de verkoop was een de aanschaf van een prachtige :guitar: waar ik hopelijk net zo veel plezier aan ga beleven.

Verder ben ik geen grote ouwehoer zoals de meeste :guitar: hier op dit forum :schater: maar geniet wel van de komende en gaande mensen die allemaal dezelfde tik hebben, nl. de ZZZ(Z). :huh:

Verder ben ik al een tijdje aktief in de BMW Z3 Club Nederland waar het elitaire gehalte al redelijk is gedaald omdat de ZZZ ook betaalbaar is geworden voor de gewone man.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Sinds 19 oktober 2007... heb ik de Z3 :huh:

en laat ik nou op 25 oktober jarig zijn. :thumbup:

Hoewel ik in het begin nog weleens gedacht heb, om hem in te ruilen tegen een :guitar:(het paard in de bek kijken dus..)

ben ik er nu van overtuigd, dat ik deze specifieke Z nooit meer weg doe..

Waarschijnlijk staat "ie" later dan het overgroote deel van het jaar in de garage... met een doek er overheen..

om dan met de mooie dagen er eens mee te gaan rijden.

Off-topic

Sowieso zie ik een auto verzameling wel zitten.. :guitar: en dat hoeven niet percee nieuwe modellen te zijn..

Zo zal ik de Porsche 993 Turbo altijd een uber-vette bak vinden..

porsche_993-turbo-s_02.jpg

maar dat dus geheel terzijde.

Link naar reactie

Ja, ik al weer sinds 2006. Dat is al weer 3 jaar en ik heb er nog steeds geen cent spijt van. (Alhoewel weer de antennevoet is afgebroken, maar dat terzijde) Ook sinds die tijd op het Forum. Niet zo fanatiek als velen van ons, maar toch regelmatig.

Groeten

Harrie

Link naar reactie

Het cabriovirus is bij mij aangestoken in 1971 een Spitfire misschien op dit forum vervuilend werkend echter veel plezier aan beleeft jaren lang (en nog), heb mijn langverwachte droom om ooit in BMW Z te rijden in januari 2008 kunnen verwezenlijken.

Intussen 19000 km van genoten dankzij mede ZZZ(Z) liefhebbers op verschillende rondritten en ben plan dit nog jaren vol te houden. :kisstogether:

Link naar reactie
Ik moet ook wel eerlijk toegeven dat ik reeds met de gedachte gespeeld heb om de ZZZ weg te doen voor iets anders, maar ik denk dat ik het niet over m'n hart zou krijgen om ons beestje weg te doen.... :unsure:

Nou Maikel, dat neemt opeens wel heel concrete vormen aan. (heb je hulp nodig bij het uitzoeken van de juiste Z3/4 coupe??? :kisstogether: )

Link naar reactie

Heheh leuk om te zien dat er nog wel degelijk oer- en oer-oude members (qua join date dan he) rondlopen.

Toch de juiste snaar geraakt met dat "noobs" geloof ik! :kisstogether:

BTW @ Sjonniekroket: Exclusiviteit is relatief, maar het helpt natuurlijk als je een auto koopt waar er maar een paar honderd of duizend van zijn gemaakt. Of ze nou 10 of 1 jaar oud zijn maakt dan minder uit. Volgens mij zit je met een Z dan nog redelijk goed, vergeleken met zeg maar Opel Astra's.

Link naar reactie

Off-topic

Sowieso zie ik een auto verzameling wel zitten.. B) en dat hoeven niet percee nieuwe modellen te zijn..

Zo zal ik de Porsche 993 Turbo altijd een uber-vette bak vinden..

porsche_993-turbo-s_02.jpg

maar dat dus geheel terzijde.

Hier moet ik natuurlijk op reageren want de 993 Turbo (S) is nog steeds :muur::wacko:albumpicu.jpg

Link naar reactie

Maar goed ik rij na 2 Porker 911 vanaf juli 2006 de eerste en sinds 2008 mijn(onze :muur: )tweede ZZZ en ben af en toe op het forum te vinden.

Iedere keer zeg ik dat ik de auto ga houden en niet meer wissel maar na totaal 12 auto's zeg ik het maar niet meer. We zien wel en als er iets leuks op mijn pad komt wat financieel haalbaar is dan gaan we er weer voor......er is nog genoeg leuk speelgoed om eens te proberen.....

Link naar reactie

Ben niet zoals de meeste hier komen inlezen, dat deed ik via duitse fora...

Vandaar in okt 2003 mijn QP in Dtsl gekocht en pas in juni 2005 hier ingelogd omdat ik naar mogelijkheden zocht om meer ritjes te rijden.

Elke reden is nml goed voor mij om de QP uit de garage te halen en wat leuke wegen op te zoeken... :thumbsup:

Link naar reactie
Het viel me opeens op dat ik wel een van de oudste min of meer actieve members hier lijk... join date in 2004... dat kan toch niet echt zo zijn?? Waar zijn de echte oldskoolers van dit forum?

Of is er zo'n verloop met onze Ztjes dat de meesten het na 2 jaar wel voor gezien houden?

Dus de vraag is: Hoe lang rij je al een Z, en waarom zit je nu pas op dit forum?

Ikzelf: Z3 sinds 2004, Z4 sinds 2009.

Er zijn er nog zat van het begin of iets er na hier nog actief.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.