Ga naar inhoud

Hoe lang rij je al Z?


trapStaart

Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Eigenlijk al vanaf het zien van de eerste Z3 besmet geraakt, en al helemaal bij het aanschouwen van de eerste QP. Ik zat net in het gezelschap van een aantal dames, die de auto spuuglelijk vonden.

Mijn argumenten dat het net een race-auto was, waarbij de vorm de functie volgt, vonden geen gehoor. Beetje tegendraads (zoals ik altijd al was), MOEST en zou ik er ooit een hebben zodra ze in mijn budget pasten.

Na een misstap met een MGF (rijdt overigens heel fijn, het was een VVC versie), maar de kwaliteit???? begin dit jaar een 2.0 Roadster uit Duitsland gehaald, die nooit ingeschreven, wegens omgeruild met de QP die ik nu heb.

Reeds lang aan het meelezen op het DE-forum, pas dit jaar 'member' geworden.

Link naar reactie
  • Administrator
Iedere keer zeg ik dat ik de auto ga houden en niet meer wissel maar na totaal 12 auto's zeg ik het maar niet meer. We zien wel en als er iets leuks op mijn pad komt wat financieel haalbaar is dan gaan we er weer voor......er is nog genoeg leuk speelgoed om eens te proberen.....

Zeer herkenbaar. Ik rij al wel sinds begin 2006 roadsters en heb bij ieder het gevoel gehad haar nooit meer weg te doen, maar het vlees is zwak. In 2006 was een ZZZZ nog niet haalbaar, nu wel ... Ook nu denk ik dat het een blijvertje is, maar ja, het vlees blijft zwak <_<

Link naar reactie
Het viel me opeens op dat ik wel een van de oudste min of meer actieve members hier lijk... join date in 2004... dat kan toch niet echt zo zijn?? Waar zijn de echte oldskoolers van dit forum?

Dacht het niet mr. gebruiker nr.: 214...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.