Ga naar inhoud

Munchen III


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

Munchen deel III?

munchenfv5.jpg

Munchen I en II heeft voor veel lol gezorgd maar ook ertoe geleid dat we markante plaatsen hebben bezocht en dito personen hebben ontmoet:

bmw_welt_gross.jpg

BMW Werke

432_480_324.jpg

Porsche Museum

meilenwerk_ber_autos5_gal.jpg

Meilenwerk

dsc00278xpu.jpg

Adrian van Hooydonk

003schnitzel.jpg

Grootste hamburgers en schnitzels van Duitsland

DSC00936.JPG

Olympia tower

DSC00965.JPG

Japanners

bratwurstkuchesmallae1.jpg

De oudste bratwurstkuche van Duitsland

wiesmann-factory14.jpg

Wiesman

De vraag is:

Moet er een Munchen III komen en zo ja wat willen we dan gaan doen? Suggesties?

Link naar reactie
  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

dsc00278xpu.jpg

Adrian van Hooydonk

Goh, hoe kom je zo op het spontane idee voor deze poll, ook het rtl nieuws gezien?

Ik zou zeggen, been there, had a great, wonderful, unforgettable time, done that! (mein deutsch ist niezo best)

Je gaat toch ook geen vijftien jaar achter elkaar naar de camping in Salou of wel :thumbup:

Genoeg andere leuke plekken binnen afzienbare afstand, lijkt me???

Link naar reactie

Goh, wat een leuk idee dit topic :wave::schater: Aangezien wij nog een afpraak met Adrian hebben staan moeten we München 3 spetterend afsluiten. Ik begrijp dat die kerel hierboven niet meer meegaat. Helemaal prima kunnen wij tenminste een beetje doorrijden. Volgens mij ligt er nog een BMW museum on route ik zal het even uitzoeken. Maar daarvoor heb ik nog wel de tijd :thumbup: Dus wat mij betreft nog 1 maal een hele dikke YES. Wellicht kan de nieuwe lichting inspiratie opdoen eens iets te gaan organiseren ;)

Link naar reactie

OK ideetje. s'nachts richting München (lekker rustig auf der Autobahn) overdag BMW welt/museum/fabriek voor diegene die er nog niet zijn geweest. De rest de stad in. s'Avonds lekker de stad in. En de volgende dag richting...

stelviopass.jpg

Dit is vanaf München zo'n 250 km. Deze pass moet elke rijders liefhebber een keer gedaan hebben ;)

Volgende dag retour Nederland. Stelvio-Arnhem zo'n 850 km.

Kom maar op met de meningen :birthday:

Link naar reactie

He Sjonnie,

Vergeet het BMW-classic center niet, kunnen we nog mooi even mee pikken!

Goed idee die "nachtrit"................................, :schater::schater: Groeten uit Brabant!

Dagje munchen is natuurlijk ook relaxt!

Stelvio lijkt me inderdaad wel top! Goed idee uit Friesland.......

Groeten Maarten

Link naar reactie

tip, neem meer tijd. Alleen de Stelvio kost je al een dag. Zeker als je de mooie route er naartoe wilt rijden (vanaf Davos). Vervolgens in 1 dag terug kan wel maar is ambitieus.

Link naar reactie
hoeveel dagen is de organisatie overigens van plan te gaan? Dit ivm mogelijke suggesties.

Ook daar is in principe alles mogelijk. Die Stelviopas is wel cool dan mag het langer duren, wat mij betreft.

Link naar reactie

gaaf, dan gaan we 2 weken weg op een mooie passenroute door Europa. De Alpen zijn ook de nodige passen te vinden :unsure:

Maar zonder gekheid, denk wel dat alleen de Stelvio je 2 dagen kost. 1 dag om bij Davos te komen en de volgende dag voor de Stelvio tot in Italië. Daarna in 1 of 2 dagen terug. Afhankelijk van wat je ervoor wilt doen gaat het dus best hard met de dagen.

Link naar reactie
gaaf, dan gaan we 2 weken weg op een mooie passenroute door Europa. De Alpen zijn ook de nodige passen te vinden :unsure:

Maar zonder gekheid, denk wel dat alleen de Stelvio je 2 dagen kost. 1 dag om bij Davos te komen en de volgende dag voor de Stelvio tot in Italië. Daarna in 1 of 2 dagen terug. Afhankelijk van wat je ervoor wilt doen gaat het dus best hard met de dagen.

Ja, daar zullen we een gezonde balans in moeten vinden. Eerst maar even lekker onbelemmerd de ideeen spuien en dan kijken we later wel programma daadwerkelijk haalbaar is

Link naar reactie
Maar zonder gekheid, denk wel dat alleen de Stelvio je 2 dagen kost. 1 dag om bij Davos te komen en de volgende dag voor de Stelvio tot in Italië. Daarna in 1 of 2 dagen terug. Afhankelijk van wat je ervoor wilt doen gaat het dus best hard met de dagen.
Helder verhaal, niet doen dus. Ik zit in mei ook al bijna een week met die idioten in het buitenland. Om dan in juni weer een week weg te gaan wordt mij te gek. Dus toch maar op zoek naar andere ideëen :unsure:
Link naar reactie
Je gaat toch ook geen vijftien jaar achter elkaar naar de camping in Salou of wel :thumbup:

Doe niet zo elitair, ik ga al 15 jaar naar dezelfde camping in torremolinos, met Peter Langhout reizen, so what?

Link naar reactie
Uitermate aardig idee zou ik zeggen ... een beetje met een glasinlooddrollevanger,gewapend met een golfclub rondlopen tussen notenfineer, ebbenhout en grote lappen leer..... en niet te vergeten het culinaire hoogtepunt Haggis en lauwbier :sleepy:

Sluit ik me geheel bij aan maarre we zitten dan toch in Schotland en daar hebben ze de whiskey uitgevonden dus dat lauwe uilenzeik bier kunnen we overslaan :schater::schater:

Even de titel aanpassen van Munchen III naar Glasgow I ....en dan kunnen we misschien gelijk een bezoekje brengen aan een leuke Schotse voetbalwedstrijd en daarvoor/daarna een bezoek aan een whiskey stokerij....da's in ieder geval beter dan bier....

Kledingadvies voor Roger: Kilt MET ONDERBROEK (anders gaat Nadia zeker niet mee :thumbup: ) :schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.