Ga naar inhoud

Munchen III


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
Dacht dat je weg was? Flikker op man :newblush:
:wub: weer terug van je palm invest cursus lieverd...ik moest van jouw terug komen eikel je verveelde je toch :muur:

Waar zit je kl@@tzak. En waar blijft die datum. Ik hou niet de hele maand voor jouw vrij l.l :newblush:

En meteen dit draadje maar weer eens onder de aandacht :newblush: Of gaan we het afblazen :newblush:

Link naar reactie

Lol, zat dit forum eens even te lezen haha :) komisch hoor.

Gaat dit uitje nou eigenlijk door of gaat het niet gebeuren? ik ben vrij nieuw op dit forum maar het lijkt me persoonlijk wel erg cool :D

1 nadeel, althans voor mij dan :kisstogether: ik rijd in een 1.8 lol :unsure: dit is niets tussen jullie racemonstertjes :rant: Ik kom waarschijnlijk overal een dag later aan :D

Link naar reactie
Vertel vertel? zijn het van die Crashbeesten? :P of gewoon slechte Chauffers? hihi :)

olieboten & plofmotoren, dat zijn het ;)

gisteravond heeft de daadwerkelijke organisatie ;) al kort overlegd... :thumbup: 'Munchen III, The ... Edition' gaat er komen, bestemming volgt binnenkort :P

Link naar reactie

Ja bedankt :smart: Het gaat weer wat fraais worden :D

[/quote

Kun je dan iets meer vertellen over de rolverdeling: doe je de route, de catering, het vertier of het vermaak?

Link naar reactie
Yep, ben tevens bezemwagen en taxi... :schater:

Lijkt mij dat aan alles is gedacht. Er is slechts een (1) dag in heel 2010 dat ik niet kan. I.v.m. de listige :D wijziging in de planning van Munchen ll geef ik die niet door.

Aangezien de schadevergoeding vanwege het gemiste genot van Munchen ll inmiddels binnen is :smart: : Wanneer kunnen we inschrijven?

Link naar reactie

Zeg kloothommels moeten jullie mij hebben? Ben hier al een tijdje niet meer aktief en heb geen zin om alle onzin te lezen. Dus een vraag en een opmerking:

1 Gaat Munchen III naar Munchen?

2 Ik ga mee, maakt niet uit wanneer en waarnaar toe (tenzij ik weer een uitnodiging ontvang voor een reisje naar St Petersburg uiteraard :m: )

Zo voorlopig weer lang genoeg rondgehangen op dit kutforum :D

Ik heb inmiddels begrepen dat Frenkie boy met een afgeknipte teen in het zkh ligt :smart:
Link naar reactie
Zeg kloothommels moeten jullie mij hebben? Ben hier al een tijdje niet meer aktief en heb geen zin om alle onzin te lezen. Dus een vraag en een opmerking:

1 Gaat Munchen III naar Munchen?

2 Ik ga mee, maakt niet uit wanneer en waarnaar toe (tenzij ik weer een uitnodiging ontvang voor een reisje naar St Petersburg uiteraard :clown: )

Zo voorlopig weer lang genoeg rondgehangen op dit kutforum :m:

Dacht dat je weg was? Flikker op man :smart:
:D
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.