Ga naar inhoud

Munchen III


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

we zitten dan toch in Schotland en daar hebben ze de whiskey uitgevonden

Dat is een eiland verder. :thumbup: De Schotten zijn er (terecht) heel trots op dat ze de Whisky hebben uitgevonden.

Van Gaydon naar Edinburgh is wel een flink stuk rijden (560km) om na een fabrieksbezoek nog te doen.

Link naar reactie
  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

dat was ook mijn gedachte. ook dit zal aardig wat dagen kosten.

Met de 2e Highlander mee geweest en dat was geloof ik 5 of 6 dagen. Dan goed te doen, en schitterende omgeving, maar wel een eind rijden.

Link naar reactie
Kledingadvies voor Roger: Kilt MET ONDERBROEK (anders gaat Nadia zeker niet mee :thumbup: ) :schater::schater::schater::schater:

WAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :sleepy: :D niet alleen voor Roger hoor, ook al is hij de langste.

:schater:

Nee nee jongetjes er staat IS en niet heeft.

Maar goed even terug naar het onderwerp, als we eerst van alles mogen roepen, volgens mij kun je in de Ardennen ook prima touren en leuke bierbrouwerijen bezoeken + lekker eten en drinken. Als het ingredient 'leuke autootjes' er ook in moet zitten, dan dunt dat nogal het aantal opties uit.

Link naar reactie

We kunnen natuurlijk ook naar een andere BMW fabriek gaan. Regensburg bijvoorbeeld, hier wordt de Z4 , de M3 cabrio en QPe en nog wat modellen gebouwt. Vanuit München 130 kilometer dus prima te doen lijkt mij zo. Komt u maarrrrrrrrrr.

@ Nadia, ik ben niet gebouwt voor een kilt :rolleyes: Of ze moeten tot de enkels gemaakt zijn :schater:

Link naar reactie
We kunnen natuurlijk ook naar een andere BMW fabriek gaan. Regensburg bijvoorbeeld, hier wordt de Z4 , de M3 cabrio en QPe en nog wat modellen gebouwt. Vanuit München 130 kilometer dus prima te doen lijkt mij zo. Komt u maarrrrrrrrrr.

goede tip :console: (weet je zeker dat je niet Yangkie bent, die op Sjonnie's PC ingelogd is?? :ok: :m: ). Wel op tijd plannen, 4 maanden :rolleyes: vantevoren aanmelden:

Werfen Sie einen Blick hinter die Kulissen.

Das BMW Werk Regensburg hat seine Tore auch für Besucher geöffnet. Sie können hier online einen Besuchstermin anfragen. Bitte beachten Sie folgende Regeln und Informationen:

- Die Teilnahme an einer Werkführung ist nur nach vorheriger schriftlicher Anmeldung und anschließender Bestätigung des Termins möglich.

- Bitte berücksichtigen Sie bei Ihrer Terminplanung eine Vorlaufzeit von mindestens vier Monaten.

- Die maximale Gruppengröße beträgt in jedem Fall 25 Personen.

- Führungen beginnen in Abstimmung mit den innerbetrieblichen Abläufen und festen Pausenzeiten von Montag bis Freitag vormittags um 8.45 Uhr und nachmittags um 13.30 Uhr. Am Samstag finden keine Führungen statt.

- Einzelpersonen werden an bestimmten Terminen zu Gruppen zusammengefasst.

- Die Gesamtstrecke des Rundgangs beträgt circa dreieinhalb Kilometer. Der Rundgang dauert etwa 2,5 Stunden.

- Bitte achten Sie auf festes Schuhwerk und wetterfeste Kleidung.

Link naar reactie
goede tip :rolleyes: (weet je zeker dat je niet Yangkie bent, die op Sjonnie's PC ingelogd is?? :m: B) ).
Weet je wat het is Ruud. Die 2 andere organisatoren doen voorkomen dat ik niets doe :m: ik kan je vertellen dat ik de :m: otor achter het gebeuren ben. Vraag Frenk maar die zal het alleen maar beamen en dat is toch een neutrale deelnemer :console:

Facts:

Gesamtfläche: 140 Hektar

Beschäftigte: 9.500

Auszubildende: 300

Tagesproduktion: ca. 1.000 pro Tag (2008)

Jahresproduktion: 274.008 (2008)

Gesamtproduktion (1986 - 2008): über 4 Mio. Fahrzeuge

Produktionsprogramm: BMW 1er (5-Türer)

BMW 3er Limousine, Coupé, Cabrio

BMW M3 Coupé, Limousine, Cabrio

BMW Z4

Individual- und Behördenfahrzeuge

Allradvarianten

Nou lekker dan. Zijn wij al 2 keer naar die saaie familiebakken fabriek geweest terwijl het hier allemaal gebeurt :ok:

Link naar reactie
goede tip :console: (weet je zeker dat je niet Yangkie bent, die op Sjonnie's PC ingelogd is?? :ok: :m: ). Wel op tijd plannen, 4 maanden :rolleyes: vantevoren aanmelden:

Je hebt gelijk Ruud. Het was mijn idee maar daar gaan ze natuurlijk weer interresant mee doen. Altijd hetzelfde met dat duo. Zo onbetrouwbaar als wat. :schater:

Link naar reactie
Weet je wat het is Ruud. Die 2 andere organisatoren doen voorkomen dat ik niets doe :ok: ik kan je vertellen dat ik de B) otor achter het gebeuren ben. Vraag Frenk maar die zal het alleen maar beamen en dat is toch een neutrale deelnemer :rolleyes:

Nou lekker dan. Zijn wij al 2 keer naar die saaie familiebakken fabriek geweest terwijl het hier allemaal gebeurt :console:

is dit de bizarro world of zo? ik word wakker, ga naar werk, check het forum en zie ineens de Tip van Sjonnie :m: jaren komt er geen zinnig woord uit en nou ineens jackpot of zo :m: :m:

nou ehm, tja eh.. mm, nou, ja, op zich ehm.. best een eh, goed idee ehm zeg maar, dus.

DOEN!

Link naar reactie

Helemaal waar. Sterker nog zonder Sjonnie K, op de achtergrond gesteund door Mrs Gloeilamp en Beau de snuivert zou dit hele k.t.forum niet meer bestaan. :rolleyes:

@ allen1 UK is in eerste instantie aangegeven door The Shrike dus please geef hem alle credits :m:

@ allen2 Time is your friend dus als het 4 dagen kost Nou en? UK is weer eens wat anders. Duitsland.... :console: Ardennen (laten we de democratie beperken tot degenen die niet zitten tijdens het pissen) B)

Weet je wat het is Ruud. Die 2 andere organisatoren doen voorkomen dat ik niets doe :m: ik kan je vertellen dat ik de :m: otor achter het gebeuren ben. Vraag Frenk maar die zal het alleen maar beamen en dat is toch een neutrale deelnemer :ok:

Facts:

Gesamtfläche: 140 Hektar

Beschäftigte: 9.500

Auszubildende: 300

Tagesproduktion: ca. 1.000 pro Tag (2008)

Jahresproduktion: 274.008 (2008)

Gesamtproduktion (1986 - 2008): über 4 Mio. Fahrzeuge

Produktionsprogramm: BMW 1er (5-Türer)

BMW 3er Limousine, Coupé, Cabrio

BMW M3 Coupé, Limousine, Cabrio

BMW Z4

Individual- und Behördenfahrzeuge

Allradvarianten

Nou lekker dan. Zijn wij al 2 keer naar die saaie familiebakken fabriek geweest terwijl het hier allemaal gebeurt :m:

Link naar reactie
Het moge inmiddels toch wel bekend zijn dat de organisatie zeer corrupt is en dat het woord democratie natuurlijk nooit van toepassing kan zijn.

:schater: inderdaad :thumbup: kijk maar even in het Roadbook 2009 hoe De Organisatie met verzoeken/ klachten omgaat (alleen verspreid aan de elite, vanzelfsprekend)

Link naar reactie
Maar goed.......... langste zijn, hebben, willen, Duitsland, Schotland, Ardennen. Zal me allemaal worst zijn <_< ……. Wie moet ik omkopen om te bepalen waar we heen gaan ?? :schater:

Uw reguliere organisatieteam, lijkt me <_<

Link naar reactie

Alternatief 24a: Munchen III gaat naar Leipzig/Berlijn

Dag 1

Met gepast geknal (voor de :m: etjes en de :m: V10's onder ons, wij toeren wel na met de 2.8 -_- ) komen we in Leipzig uit, tripje van 560 km vanaf Arnhem/550 km vanuit Limboland.

's avonds lekker naar de stad daar wat eten, hotel ook in Leipzig.

Dag 2

rise & shine, we gaan naar de BMW fabriek in Leipzig, alwaar we de Werksführung gaan doen.

2.jpg

In Leipzig bouwen ze de X1, 3 serie sedans en de mooie versies van de 1 serie (3 deurs en coupe <_< )

Na de Werksführung gaan we richting Berlijn (190 kilometer). Berlijn moet wel ergens een schnitzelrestaurant hebben. Hotel ook in Berlijn

Dag 3

Wat relaxter opstaan en uitchecken. We gaan naar Meilenwerk Berlijn.

meilenwerk_berlin_start_01.jpg

Net zoals in Düsseldorf, beetje rondstruinen, opmerken dat zo'n Z8 ook de ton niet waard is en even telefonisch een bod doen op een Alpinweiß 628CSi. Daarna lekker lunchen in de Biergarten aldaar en dan met een Le Mans start naar de auto's om te kijken wie het eerst bij de grens is! <_<

Link naar reactie
Wie moet ik omkopen om te bepalen waar we heen gaan ?? :schater:

Jij hoeft niemand om te kopen je moet eerst langs mij :m: :D

Met gepast geknal (voor de -_- etjes en de :m: V10's onder ons, wij toeren wel na met de 2.8 -_- )

En een V8...

De langste hebben is aan Nadia voorbehouden toch (heb ik via-via begrepen hoor <_< )

Het kreeg de gulp niet dicht <_<

PS, goed idee Ruud kijken hoe die 1 series in elkaar worden geschroeft :m: ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.