Ga naar inhoud

Gamers Topic


Davids Z3

Aanbevolen berichten

Ik ben ook best een fanatieke COD 4 en world at war speler, maar dan op de PC :thumbup:

Vind zo'n spelcomputer niet zo snel en de controller onhandig.

Speel met een Zboard, surround set 7.1 en een 26"scherm met een vette computer met 1000 watt voeding en quad Processor

Daar in natuurlijk 2 zware video kaarten

Nog meer mensen die op de PC spelen??

Van Puk weet ik het zeker :wave:

:ok:

Jij en Puk moeten gewoon eens op de Playstation 3 COD4/World at War gaan spelen....ben wel benieuwd of die Puk echt zo'n killer is als dat hij doet voorkomen :schater::(

Link naar reactie
  • Reacties 220
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

looking gooooood :unsure:

Nu maar hopen dat er toch iets van schademodellen in verwerkt zitten :blink:

Tja dat schijnt een redelijk discussiepunt te zijn als ik het mag geloven. Sommige modellen zouden wel mogen andere weer niet....afwachten wat dat gaat worden..

Link naar reactie

Ach ja. Als er in GT5 geen schademodellen komen, hebben we nog steeds Dirt 2. Man wat is dat een gaaf spel zeg.... Heb ondertussen iets meer dan 50% uitgespeeld. En het heeft nog geen ogenblik verveeld! <_<

Link naar reactie
Ach ja. Als er in GT5 geen schademodellen komen, hebben we nog steeds Dirt 2. Man wat is dat een gaaf spel zeg.... Heb ondertussen iets meer dan 50% uitgespeeld. En het heeft nog geen ogenblik verveeld! <_<

Heb de demo inmiddels ook gedownload en die ziet er idd niet verkeerd uit. Moet hem van de week ook maar eens even gaan aanschaffen :wub:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast Z3-Widebody
Ach ja. Als er in GT5 geen schademodellen komen, hebben we nog steeds Dirt 2. Man wat is dat een gaaf spel zeg.... Heb ondertussen iets meer dan 50% uitgespeeld. En het heeft nog geen ogenblik verveeld! :lol:

Ik zit nu op 22% maar ik speel veel multiplayer..

Wat een gaaf spel he.. heb er speciaal een stuurtje voor gekocht.

Link naar reactie
Ik zit nu op 22% maar ik speel veel multiplayer..

Momenteel zit ik op 91%. Het einde is in zicht. :thumbup:

En dan ga ik voor Need for speed: Shift. Lijkt me ook wel wat.

En voor de Xbox gamers, Forza Motorsport 3 ligt binnen enkele weken in de rekken! Wederom een must-have lijkt me! :lol:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Momenteel zit ik op 91%. Het einde is in zicht. :nono:

En dan ga ik voor Need for speed: Shift. Lijkt me ook wel wat.

En voor de Xbox gamers, Forza Motorsport 3 ligt binnen enkele weken in de rekken! Wederom een must-have lijkt me! :nono:

Ik hoorde dat in Shift een bug zit waardoor je wegligging soms spontaan heel hobbelig wordt??

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ondertussen is Colin McRae Dirt: 2 alweer enkele weken uitgespeeld.

Dus ben ik online dit spel beginnen spelen. Best wel leuk eigenlijk, maar dan enkel in de Skirmish mode waarin er full contact is.

Al is dit vaak ook wel een bron van frustratie daar sommige spelers er maar niet genoeg van kunnen krijgen om je van de baan te katapulteren... :wave::thumbup:

Desalniettemin een aanrader, OOK online :rolleyes:

Link naar reactie

Wat NFS: Shi(f)t betreft, heb de demo ondertussen gespeeld, en.... :sick:

Graphics: :rolleyes:

Gameplay: :thumbup:

Physics: :wave: :notok: :notok:

Dan is CMD2 stukken leuker en realistischer.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Wat NFS: Shi(f)t betreft, heb de demo ondertussen gespeeld, en.... :sick:

Graphics: :thumbup:

Gameplay: :sleepy:

Physics: :notok: :notok: :notok:

Dan is CMD2 stukken leuker en realistischer.

wat vind je van gt proloque ?

ik vond de demo van nfs wel aardig (toegegeven ik weet er geen bal van verder)

Link naar reactie
wat vind je van gt proloque ?

ik vond de demo van nfs wel aardig (toegegeven ik weet er geen bal van verder)

GT Prologue is qua realisme goed. Physics zitten ok en ook de graphics zijn best wel 'stunning'.

Enkel heb ik er problemen mee dat er nog steeds geen schademodellen in verwerkt zitten. Dan speel ik liever CMD2 en Race Driver: GRID. Iets minder realistich maar zeker even mooi en magnifieke schademodellen :thumbup:

Link naar reactie
GT Prologue is qua realisme goed. Physics zitten ok en ook de graphics zijn best wel 'stunning'.

Enkel heb ik er problemen mee dat er nog steeds geen schademodellen in verwerkt zitten. Dan speel ik liever CMD2 en Race Driver: GRID. Iets minder realistich maar zeker even mooi en magnifieke schademodellen :thumbup:

hmm grid word ik een beetje zenuwachtig van en de rallyspellen ook een beetje ,nja zo zie je maar ,zoveel mensen zoveel wensen!

en racen met een stuurwiel

ik wil er 1 zonder midden/rechtuit stand plekje (hoe zeg je dat?)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.