Ga naar inhoud

Gamers Topic


Davids Z3

Aanbevolen berichten

Aangezien ik toch wel een redelijk fanatiek gamert ben leek het mij leuk hier toch eens een topic voor te openen. Er zijn hier op het forum ook vast wel een aantal fanatieke en minder fanatieke gamers aanwezig die wellicht ook regelmatig online spelen :fiew:

In dit topic kan je dus al je game nieuws / reviews en tips en trucs kwijt verder is het wellicht wel handig om je online ID te vermelden zodat forummembers elkander kunnen vinden. Ik zal de lijst met online ID's zo vaak mogelijk updaten.

Zelf ben ik een redelijk groot fan van de Call of Duty reeks en dan met name "World at War" en "Modern Warfare I " maar ook Gran Turismo behoort tot mijn favorieten..

Vermeld hieronder je console + ID

PLAYSTATION 3 ONLINE ID :

Davids Z3 = Starscream14979

XBOX360 ONLINE ID :

Link naar reactie
  • Reacties 220
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dit is telepathie... Ik heb gisteren ook nog een topic willen openen daar ik Colin McRae Grid 2 heb gekocht. :fiew:

Voor de race-fanaten --> MUST HAVE

Grafisch een pareltje, machtige schademodellen en superrealistisch!

BTW, ik heb een PS3 ;)

Link naar reactie
Dit is telepathie... Ik heb gisteren ook nog een topic willen openen daar ik Colin McRae Grid 2 heb gekocht. :fiew:

Voor de race-fanaten --> MUST HAVE

Grafisch een pareltje, machtige schademodellen en superrealistisch!

BTW, ik heb een PS3 :wave:

Die schijnt inderdaad wel gaaf te zijn ja... ;)

Geef even je username zodat ik je kan toevoegen aan bovenstaande lijst en mijn eigen network..

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Dit is telepathie... Ik heb gisteren ook nog een topic willen openen daar ik Colin McRae Grid 2 heb gekocht. :fiew:

Voor de race-fanaten --> MUST HAVE

Grafisch een pareltje, machtige schademodellen en superrealistisch!

BTW, ik heb een PS3 ;)

Heb de demo laatst gedownload en is zeker een gaaf spel!!

Link naar reactie

Misschien is dit ook wel de stek om games die niet meer gespeeld worden te verhandelen/ruilen? :unsure:

Het moest maar eens zijn dat er een leuke deal uit de bus komt :thumbup:

Ik heb nog enkele games liggen die niet meer gespeeld worden :fiew:

Link naar reactie
Misschien is dit ook wel de stek om games die niet meer gespeeld worden te verhandelen/ruilen? :fiew:

Het moest maar eens zijn dat er een leuke deal uit de bus komt :thumbup:

Ik heb nog enkele games liggen die niet meer gespeeld worden :fiew:

Dat lijkt mij een goed plan.... :unsure:

Ik heb ook nog wel een paar spellen die geruild dan wel verhandeld kunnen worden..

Wat heb je zoal in de aanbieding ?

@Ruud

Voor welke console zoek je iets ? Playstation of Xbox360 ? Persoonlijk vind ik Gran Turismo altijd wel erg ok! Als het goed is komt daar dit jaar ook nog een nieuwe versie van..

Link naar reactie
Wat heb je zoal in de aanbieding ?

Battlefield: Bad Company

Blacksite

NFS: Undercover

Full Auto 2

Indien iemand interesse heeft, ben ik een en al oor :thumbup:

Link naar reactie
Battlefield: Bad Company

Blacksite

NFS: Undercover

Full Auto 2

Indien iemand interesse heeft, ben ik een en al oor :thumbup:

Hmm Battlefield Bad Company ziet er op zich wel ok uit......hoe is de gameplay en kan je ook online?

Iemand interesse in Star Wars : Force Unleashed ?

Link naar reactie
Hmm Battlefield Bad Company ziet er op zich wel ok uit......hoe is de gameplay en kan je ook online?

Iemand interesse in Star Wars : Force Unleashed ?

Bad Company, geweldig spel. En vooral de online mode is naar verluidt super.

Link naar reactie

IDD was het eerste wat mij te binnen schoot. Forum voor 14-jarigen. :thumbup: Laat de aanstichter alsjeblieft weer een Honda o.i.d. kopen en op dat forum over spelletjes posten.

:fiew: het begint hier steeds meer op een kleuterforum te lijken. Vrijdags naakte wijven foto dag, miniatuurauto's, gametopics...het wachten is op een topic over een clown uit oude pekela :unsure:
Link naar reactie
:fiew: het begint hier steeds meer op een kleuterforum te lijken. Vrijdags naakte wijven foto dag, miniatuurauto's, gametopics...het wachten is op een topic over een clown uit oude pekela :thumbup:
IDD was het eerste wat mij te binnen schoot. Forum voor 14-jarigen. :unsure: Laat de aanstichter alsjeblieft weer een Honda o.i.d. kopen en op dat forum over spelletjes posten.

Tsja jongens, de tijd dat een Z3 enkel gekocht kon worden door lutsers als jullie beiden is voorgoed voorbij. Ik zou zeggen, deal with it, of koop een Wiesmann ofzo. Daar zal wss geen gamers topicje te vinden zijn op het forum :fiew:

Link naar reactie
:unsure: het begint hier steeds meer op een kleuterforum te lijken. Vrijdags naakte wijven foto dag, miniatuurauto's, gametopics...het wachten is op een topic over een clown uit oude pekela :thumbup:

Nu, als de games een Z (3 of 4) bevatten, of het rijden op een circuit kunnen bevorderen, zou ik er ook geen probleem mee hebben.

Elk zijn meug natuurlijk, maar op een auto-forum (dat inderdaad zou moeten uitstijgen boven dat van de 'ricers' en andere 'gepimpte' Peugeot, Opel Magna (or whatever) fora, mogen we wat meer 'car-related' games verwachten, (dacht ik zo)

Link naar reactie

Beetje jammer dat er door een enkeling zo kinderachtig op een dergelijk topic gereageerd wordt. Volgens mij open ik niet voor niets een topic in de off-topic lounge waar volgens mij nog meer niet auto gerelateerde onderwerpen staan!

Als een dergelijk topic niet gewaardeerd wordt bloed het vanzelf dood...dus no problemo iedereen blij :fiew: . Ik denk echter dat er genoeg mensen zijn die ondanks hun "volwassen" leeftijd nog steeds wel eens gamen.

Laten we het anders maar weer gewoon over plompzakken en dat soort zaken hebben :unsure:

(leg jullie vanavond onder het genot van een biertje wel even de zin van dit topic uit) :thumbup:

Link naar reactie
Ik daag eenieder die ervaring heeft met racegames op de PS3 bij deze uit. En wie anders even langs wil komen om hiermee te spelen mag ook aanbellen :fiew:

:unsure: je rijdt buiten dicht en binnen open :thumbup:

Link naar reactie
Het enige wat ik me afvraag: wat zit er in die spuitfles? :unsure:

Nitro :fiew:.

Haha nee is desinfectans op alcoholbasis, uit de praktijk meegenomen :thumbup: maar werkt perfect als LCD Cleaner ja haha.

Die buiten dicht, binnen open opmerking klopt inderdaad. Maar als hier een hardtop bij was gekomen zat die er ook op hoor :fiew:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Nitro :unsure:.

Haha nee is desinfectans op alcoholbasis, uit de praktijk meegenomen :thumbup: maar werkt perfect als LCD Cleaner ja haha.

Die buiten dicht, binnen open opmerking klopt inderdaad. Maar als hier een hardtop bij was gekomen zat die er ook op hoor :fiew:

GVD zegh!!!! naar zoiets ben ik altijd opzoek geweest.. heb je het zelf gemaakt of koop je het zo..

Op deze manier begrijp ik wel waarom die gasten met stuurtjes altijd diverse seconde sneller zijn dan met de normale controller.

Ik zelf heb trouwens een PS3 en spel regelmatig:

Nascar 2009

F1 champ edition

GTA

Fifa 2009

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2

,, ,, ,, Hawx

Trouwens ook een WII en daar doe ik regelmatig grand slam tennis op.. ook echt lachen.. vooral als je gedronken hebt.

Zo afentoe ben ik echt een addict.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.