Ga naar inhoud

Gamers Topic


Davids Z3

Aanbevolen berichten

Ik zelf heb trouwens een PS3 en spel regelmatig:

Nascar 2009

Fifa 2009

...

Die heb ik ook, zijn inderdaad fijne games!

Nascar is vooral lekker door het geluid van die mega-V8... :thumbup:

Wel telkens vloeken wanneer je van de baan gaat tegen het einde... :unsure:

Link naar reactie
  • Reacties 220
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ah! Hier kan ik mij wel in vinden! :) Ben zelf ook fanatiek Playstation 3 gamer :)

Account name: DirrtehDutch

Lijstje van games:

- Bioshock (besteld, binnen paar dagen binnen)

- Prototype (besteld, binnen paar dagen binnen)

- Call of Juarez - Bound In Blood

- InFamous

- The Chronicles Of Riddick - Escape From Butchers Bay (remastered)

- The Chronicles Of Riddick - Assault On Dark Athena

- Call Of Duty - Modern Warfare

- Call Of Duty - World At War

- Uncharted: Drake's Fortune

- Dark Sector

- Star Wars: The Force Unleashed

- Mirror's Edge

- Viking: Battle For Asgard

- Colin McRae DiRT

- BurnOut: Paradise

- Saints Row 2

Gamen is goed ontstressen :D

Vooral InFamous is zo verslavend, k*t trophies halen >.<

Link naar reactie

Als je ooit Call of Juarez, of Infamous van de hand wil doen, of wil ruilen, geef maar een gil :D

De demo van Call of Juarez heb ik vorige week nog gespeeld, en was zeer aangenaam verrast. Fijn spel!

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Ik ga denk ik zo dadelijk even dirt 2 kopen.. lijkt me toch wel een strak spel, de demo is al top :D

Tevens ga ik voor cod modern warfare 2 in november.

@MDS Z3 2.8

Speel je Nascar ook via de multiplayer?

Die amerikanen man... :):schater:

Link naar reactie
Ik ga denk ik zo dadelijk even dirt 2 kopen..

Zal je zeker geen spijt van krijgen.

Vanavond ben ik alleen thuis, ik zit nu al te popelen om tot een kot in de nacht dit spel te spelen. :schater:

@MDS Z3 2.8

Speel je Nascar ook via de multiplayer?

Die amerikanen man... :):schater:

Heb ik nog niet gedaan, maar ik kan me wel het een en ander voorstellen :D

Link naar reactie
Nu, als de games een Z (3 of 4) bevatten, of het rijden op een circuit kunnen bevorderen, zou ik er ook geen probleem mee hebben.

En wat dacht je van een Z3 Coupé nog wel... :)

Er circuleert een héél gaaf plaatje op dit forum van dat ding scheurend over de Nürburgring maar ik kan het niet vinden.

Wie wel of kan het nog eens posten?

@David: Ik ben geen gigagamer maar vind dit een mooi topic... :D

Link naar reactie
En wat dacht je van een Z3 Coupé nog wel... :D

Er circuleert een héél gaaf plaatje op dit forum van dat ding scheurend over de Nürburgring maar ik kan het niet vinden.

Wie wel of kan het nog eens posten?

Klikje

z4gtr.jpg

en

Klikje

z3gtr.jpg

Dit is trouwens in het spel GTR geloof ik, op pc. Ruud (RVE) heeft dit op z'n pc staan als ik me niet vergis.

Link naar reactie
Nu, als de games een Z (3 of 4) bevatten, of het rijden op een circuit kunnen bevorderen, zou ik er ook geen probleem mee hebben.

Trouwens, in Colin McRae: Dirt 2 zit ook een Z4 Coupe als rallywagen! Nice! :D

z4cmd2.jpg

Link naar reactie

ik speel van alles en nog wat de hele cod reeks battefield compagny off heroes collin dirt formule 1 voetbal basketbal gran turismo lord off the rings command and conqer frontlines medievel de hele reeks supreme commander anno 1404 ghost recon mohaa need for speed......starcraft ik denk dat ik een kleine 200 spelletjes heb :D mijn voorkeur gaat uit naar het kapotschieten van online tegenstanders ik heb hier een pctje staan als ik hem aanzet zit de hele straat 3 seconden zonder stroom ps3 gebruik ik om te racen :)

ik ben dus zo,n idioot die zichzelf met een mannetje of 30 en 50 kratjes bier een paar keer per jaar in centerparcs opsluit om vervolgens 3 dagen niet te slapen en elkaar af te schieten we gooien dan even een leuk gigabit netwerkje aan....... :thumbup:

je zou kunnen zeggen dat ik een beetje game verslaafd ben :)

Link naar reactie

:) cool topic..... ikzelf ben meer een racespelletjes fan oh ja vroeger speelde ik graag zelda en mario en lemmings :D.

maar Emanuel houdt wel van vecht en schietspellen ( zal wel komen door zijn vorige baan als beroepsmilitair :) )

momenteel ziet ons begin van de zaterdagavond er zo uit.

001-6.jpg

007-8.jpg

009-6.jpg

010-4.jpg

en dan ook nog eens het geluid over de surroundset :thumbup: het lijkt hier wel oorlog :schater:

Link naar reactie
Tsja jongens, de tijd dat een Z3 enkel gekocht kon worden door lutsers als jullie beiden is voorgoed voorbij. Ik zou zeggen, deal with it, of koop een Wiesmann ofzo. Daar zal wss geen gamers topicje te vinden zijn op het forum :unsure:
Zeg miniatuur verzamelaar je reageert als een kleuter. Lees het met een knipoog of ga lekker met je barbi spelen ofzo :mellow:
Link naar reactie
David, inkoppertje. Ik wacht op jouw plaatje over het eind van de avond.

Joh...die van mij ligt dan meestal al te slapen hoor.....(niet dat dat wat uitmaakt maar goed :schater: )...

Ik heb even geen passend plaatje maar dat van Zedri komt in de buurt :unsure:

Link naar reactie
Klikje

z4gtr.jpg

en

Klikje

z3gtr.jpg

Dit is trouwens in het spel GTR geloof ik, op pc. Ruud (RVE) heeft dit op z'n pc staan als ik me niet vergis.

Klopt. Ik heb GTR en GTR Evolution, beide voor de PC, draaiend onder XP.

Voor GTR kun je een extra "Norschleife" pakket downloaden, daar zit de Z3 coupe ook in. (zelfs in "touristenfahrt", dus dan start je op de parkeerplaats bij de kassa :ok: ).

GTR Evolution heeft standaard de Nordschleife er in zitten en ook de Z4M Coupe GTR. Maar ook de BMW 320si GTR.

Dit zijn echt simulatie-games, dus niks arcade-met-220-door-het-kießbett-en-toch-eerste. Als je de Karussel te laag pakt, ben je je spoiler kwijt. Ga je er te hard doorheen, schraap je je difuser er vanaf. Ik heb de "Nordschleife" ook voor de xbox (1st gen), maar na GTR met het stuur is het met de gamepad helemaal niet leuk meer.

Ik rijd GTR (evo) op een zelf gefabriceerd frame, waarop ik een echte autostoel (van een sloop-Megane :wave: van een vriend van me) heb gemonteerd. Dus je kunt echt helemaal de juiste positie relatief tot het stuur/pedalen (logitech momo) instellen. Beeldscherm is een 20" Philips buis (jaar toebak, maar geen native resolution zoals een LCD en ook geen last van "ghosting").

Tja Junior heeft er zelfs nog flink wat rondjes gereden op de GP strecke van de Nurburgring, met een zitverhoger! :(

Tot zover het verslag van de "sick puppy projects" afdeling van ons forum :thumbup:

Link naar reactie

Ik ben ook best een fanatieke COD 4 en world at war speler, maar dan op de PC :thumbup:

Vind zo'n spelcomputer niet zo snel en de controller onhandig.

Speel met een Zboard, surround set 7.1 en een 26"scherm met een vette computer met 1000 watt voeding en quad Processor

Daar in natuurlijk 2 zware video kaarten

Nog meer mensen die op de PC spelen??

Van Puk weet ik het zeker :wave:

:ok:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.