Ga naar inhoud

Frankrijk rit (Dordogne - Perigord)


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

en nog wat foto's van Beau,wat een schatje. :thumbup:

HPIM1343.jpg

HPIM1306.jpg

HPIM1028.jpg

HPIM1279.jpg

HPIM0941.jpg

(Nad,ik heb nog 310 foto's.. :schater: )

Link naar reactie
legendarische woorden, net 15 minuten onderweg :schater:

net nog even het origineel opgezocht:

27 mei 08:29:15

......... maar voor mij hoeft het niet meer

Link naar reactie
een standbeeld van.....

HPIM1295.jpg

Yangkie... :P

Dat lekker eten in die schaal, was dat die fameuZe Franse Brioche?

Overduidelijk is dat jullie een waanZinnig mooie en gave vakantie hebben gehad... :)

En toch is het ruk als je met de snelste auto bent: Gaan Ze een beetje je sloten verkrachten.

Link naar reactie
Zeg Huub flikker jij eens op met die Rogerachtige opmerkingen. :) Zal ik je nog eens uit een boot tillen :blink::unsure:

In het echt heb je een veel minder grote bek dan dat ik dacht :P ,topgozert.

Link naar reactie
En toch is het ruk als je met de snelste auto bent: Gaan Ze een beetje je sloten verkrachten.
:) ik kan je melden dat Frenkie Boy door een paar dieseltje's compleet zoek is gereden. Net als de rest van het BMW plebs. Wat mij vooral irriteerde waren die 8 tankstops.

Ik had aan 2 genoeg :P

Link naar reactie
Wij hebben ook een dip in het huwelijk deze week ^_^

Zeg flikker eens op. Dat krijg je als je terwijl je met mij aan de telefoon zit je vrouw loopt af te zeiken en je zoon haar speeltje noemt. Koop een bos bloemen en een Wim en bied je excuses aan lelijke hork :ok:

Link naar reactie
Zeg flikker eens op. Dat krijg je als je terwijl je met mij aan de telefoon zit je vrouw loopt af te zeiken en je zoon haar speeltje noemt. Koop een bos bloemen en een Wim en bied je excuses aan lelijke hork ^_^
Ik ben geen forum vriendinnetje van je en vlieg je zeker niet op de bek. Dus flikker eens op :ok:
Link naar reactie

speciaal voor Frenky die niet gelooft dat we in Nieuw-Zeeland een paling hadden gevangen met een lijf zo dik als een colafles.

P1010112.jpg

Link naar reactie

:schater: Goeie Willy!

@ Zedri: terugkomend op je vraag over de brioche, nee een brioche is een soort brood. Is ook bol aan de bovenkant. Dit was een kom soep met daarop een laag bladerdeeg en dat is in de oven gezet en helemaal bol gaan staan! Ik had het nog nooit gezien maar sommigen kenden het al en hadden het toevallig de dag ervoor al over gehad.

@ pinkstergemeente: hopen dat hier ook snel wat zon komt met een strak blauwe lucht en een graadje of 25.... (en dat het dan niet gelijk de volgende dag weer 13 graden is zoals altijd in Nederland :ok: ).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.