Ga naar inhoud

Frankrijk rit (Dordogne - Perigord)


MdV

Aanbevolen berichten

Afgelopen dagen met forumvrienden naar Frankrijk geweest :) . Heerlijke tijd gehad! De Dordogne is een prachtige streek om een paar dagen door te brengen (en rond te crossen). Voor degenen die erbij waren, hier de plek om de verhalen en fotos te delen. Zal wel weer uitdraaien op slap geouwehoer, dus.

In ieder geval waanzinnig veel dank en respect voor K. & J.M. die de rit tot in de puntjes hebben verzorgd :wave: . Hotel, restaurants, activiteiten, parkeerterreinen, fuelstops <_< het was allemaal geweldig geregeld! Ik ben nog op zoek naar fotos van cumquat, condors, spitfires en kofferbakslotbooracties maar die zullen de komende dagen wel opduiken :D

Iedereen in ieder geval bedankt voor een geweldige paar dagen namens MdV :o & MdV2 :wub::thumbup: ;)

cimg3355.jpg

cimg3358.jpg

cimg3361.jpg

local beauty

cimg3373b.jpg

cimg3400.jpg

hier staan ze bijna allemaal op :wave:

cimg3415w.jpg

hier kan je je wat van aantrekken (of niet :foto: )

cimg3427.jpg

(later meer)

Link naar reactie
  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

cimg3400.jpg
Zie ik daar nou een gat in de kofferbak :wave::wave: ik mis iemand van de organisatie kl..tz.k :) of heb je nog last van je ribben :schater:

Ik zal morgen wat foto's erop gooien. Het was i.i.g. een supertrip dankzij onze Franse vrienden en mede deelnemers :thumbup:

Link naar reactie

Wat nou kumquat kl..tz.k het is een lampionvrucht :schater:

Toprit, vooral de laatste 500 kilometer.

Meer foto's en complimenten voor de organisatie.

Heeft die Z4M nou een cloaca???

Link naar reactie

En wie moest er iedere keer wachten tot ze met het kontje naar achter stonden...stel lutsers <_<

cimg0471l.jpg

Lekker parkeren in een willekeurig weiland..mooi he die snelle Audi's B)

cimg0683.jpg

Daaaaaaaaaaaaag Ruud... auokraker NO 1 :thumbup:

cimg0473p.jpg

1 van de vele fraaie kastelen die we hebben bewondert

cimg0483.jpg

Genieten met een Cappuchino van het fraaie uitzicht :thumbup:

cimg0325.jpg

De jongste en tevens populairste deelnemer van het veld. Let op het stuur naast hem :rolleyes:

cimg0310.jpg

Morgen meer...

Link naar reactie

Mooie foto's van een (zo te zien) mooie rit! :rolleyes: Ook goed te zien dat Huub toch nog voor een enigzins L&B dikbil-gehalte zorgde! :thumbup:

Leuk dat er dit soort spin-offs van ons forum zijn! :thumbup:

Link naar reactie
Was dit een geheime/besloten Z3forum-rit waar verder niemand wat van wist o.i.d.?! :thumbup:
Was geen Z3 forum rit, maar een rit van een stel "vrienden" die even een paar dagen de kop hebben leeggemaakt in Frankrijk. :rolleyes: En voor sommigen was dat hard nodig :schater:
Link naar reactie

het ziet er weer prachtig uit allemaal jammer dat huub de enige is met een knappe auto :thumbup:

ik hoop dat jullie je een beetje gedragen hebben (vooral die lange darm met die sleepboot)

het zal wel een geweldig feest geweest zijn :rolleyes:

Link naar reactie
Was geen Z3 forum rit, maar een rit van een stel "vrienden" die even een paar dagen de kop hebben leeggemaakt in Frankrijk. :rolleyes: En voor sommigen was dat hard nodig :schater:

Heb jij vrienden????? :thumbup:

Link naar reactie

Ziet er top uit jongens! Mooie rit geweest zo te zien. :rolleyes::thumbup:

(Mijn reactie van verbazing kwam doordat ik net afgelopen maandag aan (al toerend) aan het brainstormen was over een Z3-Forum-weekend ergens in Frankrijk of Duitsland oid.)

Link naar reactie
Was geen Z3 forum rit, maar een rit van een stel "vrienden" die even een paar dagen de kop hebben leeggemaakt in Frankrijk. :rolleyes: En voor sommigen was dat hard nodig :schater:

Sommigen zijn met een lege kop geboren :thumbup:

draft_lens1908259module9317438photo_1209433364400px-Condor_in_flight_large.jpg

spitfire.jpg

Link naar reactie

K&JM,bedankt voor alles,'t was weer top geregeld. R&N ook bedankt :rolleyes:

Sommigen zijn met een lege kop geboren :thumbup:

we wisten al langer als vandaag dat er een stop los zit bij jou.

morgen foto's,camera vergeten. :thumbup:

Link naar reactie
Heb jij vrienden????? :P

Natuurlijk heeft hij vrienden...hij heeft alles georganiseerd :schater::schater: en daarnaast mochten we alle drankjes op kamer quattre boeken....super..

Maar gezellig.....'t weet het niet met zo'n groep kl..tz.kk.n, prutsers, lutsers, loudmouths etc.... gelukkig waren de dames er ook bij anders was het waarschijnlijk uit de hand gelopen..... :unsure::newblush:

Link naar reactie
Ik ben nog op zoek naar fotos van cumquat, condors, spitfires en kofferbakslotbooracties maar die zullen de komende dagen wel opduiken

je bent de dubbeldekker nog vergeten Martijn. en de hartaanval die de persoon in kwestie kreeg.

Wat nou kumquat kl..tz.k het is een lampionvrucht :schater:

er zit al iemand hier op de bank te gillen om een aantal biertjes uit de verschillende windstreken van het land

Was geen Z3 forum rit, maar een rit van een stel "vrienden" die even een paar dagen de kop hebben leeggemaakt in Frankrijk. :newblush: En voor sommigen was dat hard nodig :schater:

en niet alleen de kop kan ik je vertellen ......

Nou, van mij hoeft het niet meer.

Link naar reactie
er zitten altijd grappenmakers bij :schater:

cimg3589.jpg

wie zal dat nou gedaan hebben :newblush: . en nee,wij waren 't niet. :schater:

Link naar reactie

in ieder geval allemaal weer bedankt voor de gezelligheid. Weer wat afgelachen.

K. en J.M. hierbij nogmaals bedankt voor de organisatie :newblush: . Ondanks die lange is het toch allemaal goed verlopen.

Link naar reactie
wie zal dat nou gedaan hebben :P . en nee,wij waren 't niet. :schater:

Ok ik beken :P:unsure: :harhar: (maar van de sleutel weet ik niets) En Willy was medeplichtig want hij heeft gekeken en mij Bacardi en Vieux gevoerd :newblush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.