Ga naar inhoud

Frankrijk rit (Dordogne - Perigord)


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wist u dat:

-De basis uitdrukking om je ongenoegen te uiten tijdens deze rit was “Flikker jij eens op”

-Om een en ander meer lading te geven dit soms gevolgd werd door “klootzak”

-Willy een parasiet met zich meedraagt die niet uit te roeien is en kopjes geeft

-Willy voor p..pen het rapportcijfer 5 geeft en op de vraag En gep..pt worden? geen antwoord gaf

-Ruud zijn forumnaam Age M wordt

-Z4M sloten bestand zijn tegen Franse prutsers in een Peugeot busje.

-Er heel veel nannie’s mee waren om op Beau te passen

-Zijn vader geen flikker heeft gedaan

-Ik geen foie gras en notentaart meer kan zien.

-Het perfect georganiseerd was door K en J-M

-Ik nu ook een gouden kettinkje om mijn enkel draag.

Link naar reactie
Maar gezellig.....'t weet het niet met zo'n groep kl..tz.kk.n, prutsers, lutsers, loadmouths etc....

Precies! Zelfs als je niet mee gaat heb je 's avonds nog last van die gasten.

Van het forum kicken, die lui. :drank:

Link naar reactie
Precies! Zelfs als je niet mee gaat heb je 's avonds nog last van die gasten.

Van het forum kicken, die lui. :drank:

Oh was jij het die ze de hele tijd aan het smsen en bellen waren.

Link naar reactie
Oh was jij het die ze de hele tijd aan het smsen en bellen waren.

Ja precies: de hele tijd.

En naarmate de avond vorderde werd de inhoud steeds waziger en nuttelozer. :schater:

Toen heb ik de telefoon maar niet meer opgenomen.

Het laatste sms-je was iets met: Flikker op en eikel ofzo.

Link naar reactie

Ja ik hoorde de paniek in je stem toen er een vrouwenstem klonk: "Waar blijf je nou? Ik zit hier maar op je te wachten!" :schater::schater:

En ik had niet eens mijn stem verdraaid!

Wat hebben wij gelachen.

Gisteravond de meer dan 400 :drank: plaatjes met zijn tweeen bekeken en daar de beste 300 nogwat van bewaard. We zullen dit weekend wel een leuke selectie posten. O.a. van de soap met het slot (ze zijn echt geweldig), een verliefd M&M stelletje :drank: maar natuurlijk ook van de z-tjes in een schitterende omgeving!!

Link naar reactie
Ja ik hoorde de paniek in je stem toen er een vrouwenstem klonk: "Waar blijf je nou? Ik zit hier maar op je te wachten!" :schater::schater:

En ik had niet eens mijn stem verdraaid!

Wat hebben wij gelachen.

Gisteravond de meer dan 400 :drank: plaatjes met zijn tweeen bekeken en daar de beste 300 nogwat van bewaard. We zullen dit weekend wel een leuke selectie posten. O.a. van de soap met het slot (ze zijn echt geweldig), een verliefd M&M stelletje :drank: maar natuurlijk ook van de z-tjes in een schitterende omgeving!!

Wat interreseert ons die Z-tjes nou.

We willen pictures van het verliefde M&M stel zien :kicking: :guitar:

Link naar reactie
Wist u dat:

-Willy een parasiet met zich meedraagt die niet uit te roeien is en kopjes geeft

-Willy voor p..pen het rapportcijfer 5 geeft en op de vraag En gep..pt worden? geen antwoord gaf

hoor ik mijn naam nu al weer? mijn naam is nog nooit zo vaak gevallen als afgelopen week

maar ik heb er ook nog een paar;

wist je dat;

-als Frenk de muziek hard heeft staan,je niet bij hem in de buurt moet komen,laat staan achter 'm gaan staan.

-tanken heel moeilijk is voor Frenk.

-Frenk het zwembad niet uit drufde.

-Frenk een kort geheugen heeft.

Link naar reactie

HPIM0942.jpg

de reactie van Wil's moeder bij 't zien van deze foto;

die kerl,hoort die ook bij jullie groep. :schater:

HPIM0933.jpg

Link naar reactie

HPIM1245.jpg

geen zin om te zwaaien Ruud? :schater:

HPIM1272.jpg

speciaal voor Martijn

HPIM1278.jpg

ja,daar is ie dan!!

HPIM1280.jpg

Link naar reactie

een standbeeld van.....

HPIM1295.jpg

lekker eten

HPIM1302.jpg

je ziet er nix meer van.. :schater:

HPIM1312.jpg

HPIM1326.jpg

Link naar reactie

Nou wij hoeven geen foto's meer te posten zie ik, alles staat er al op :ok:

;) leuk om te zien dat sommige mensen echt exact hetzelfde plaatje wilden vastleggen en andere mensen weer heel andere dingen op de kiek nemen! :thumbup:

PS: wat een kop zeg, in die grot! Tja ik ben alleen onder de indruk van alles wat ècht is... :schater:

Link naar reactie
Vandaag een houtkachel met schouw besteld. Kreeg van de verkoper een fles wijn. Bergerac 2005 van het chateau waar wij wijn geproefd hebben, is dat toeval of niet :thumbup:

kan me indenken dat je niet enorm onder de indruk was ;) als dit flesje hetzelfde spul is als hetgeen tijdens de proeverij werd aangeboden ... :ok:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.