Ga naar inhoud

Reactietopic Z4 Sneak Preview


RvE

Aanbevolen berichten

Ik zal het maar even eerlijk toegeven;

Die man met die rode obelix-snor die niet zo bedreven is met het indrukken van knopjes is mijn pa. :thumbup:

Toen hij aanbood te helpen dacht ik al: Als dat maar goed komt.... :wave:

Desalniettemin vonden wij de middag erg geslaagd, leuk om zo'n parkeerterrein vol te zien stromen met allemaal verschillende ZZZ's en ZZZZ's

Het was voor mij de eerste ontmoeting met het forum, maar zeker niet de laatste :banaan:

De organisatie was helemaal top, leuke presentatie, lekkere hapjes, hele mooie Z4 etc. Super!

en die Z4M Coupe, wat een schoonheid zeg :lol:

@ RVE: Supergaaf dat je dit allemaal hebt georganiseerd, toppertje!!

Groetjes

Rick

Link naar reactie
  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En ik zei nog zo, ik wil niet op de video... :banaan: .

Als ik dat van tevoren had geweten had ik die ochtend beter mijn best gedaan met MIJN föhn :thumbup: .

Je hebt het toch hartstikke goed gedaan? En wie heeft er nu een strak kapsel in een cabriolet met het dak open... Ik noem het altijd Coupe Cabrio als ik er op aan wordt gesproken (mijn vrouw heeft een kapsalon).

Over de mislukte groepsfoto. Bekritiseer die persoon nu niet. Hij was zo vriendelijk zijn diensten aan te bieden. Met een digitale camera kun je direct het resultaat bekijken en zonodig over doen.

Link naar reactie
jammer dat die cateraar zijn groene bestelbus niet aan de kant wilde zetten

Maar het wordt natuurlijk helemaal goed gemaakt door die beelden van die strakke coupe aan het eind, vind je niet? :newblush:

Link naar reactie

Hmmm...na het zien van de foto's en het filmpje op autoweek hadden ze hem m.i. beter Z6 kunnen noemen...lijkt wel een 'half-open' broertje van de 6.

Vind de 1e Z4 nog altijd de mooiste :newblush: , de facelift was al wat minder :thumbup: en de nieuwe Z4 kan me nog minder bekoren :thumbup: ...(praat dan enkel over de looks buitenkant!)

Genoeg markt gecreeerd voor een Z2 op deze manier :thumbup:

Link naar reactie

Er staat ook een artikeltje op Autotelegraaf.nl

Z4%20sneak%20preview%20op%20Autotelegraaf.nl.GIF

@Donkervoort/Sjoerd: er zit geen koppelteken in "bmwzforum.nl" :thumbup:

Van BMW krijg ik nog een CD/DVD met de foto's van zaterdag, inclusief die van de bovenverdieping genomen zijn van de parkeerplaats, met meer dan veertig Ztjes. :newblush:

Link naar reactie

Als het goed is ontvang ik morgen een Persmap van de nieuwe Z4 tijdens de presentatie in Detroit US. Ben benieuwd.

BMW Media kit from 2009 NAIAS (Detroit Auto Show): new Z4

An original BMW media kit/brochure featuring the new Z4 which was launched at this show.

It consist of a heavy cardboard box, containing:

* a CD with press photo's and descriptions + a video on BMW production models

* a booklets with descriptions and thumbnail prints of the photos on the CD:

This booklet was only distributed in limited numbers during the press days of the 2009 Detroit Show (NAIAS), and not available to the public.

Link naar reactie
:newblush: leuk filmpje wel. En wie staat er weer naar de motor te kijken?

Inderdaad! zoals ik al zei:

Op 3:05 zie je Martijn en Frank alvast checken of er plek genoeg is voor een compressor hairdryer.gif

:thumbup: :thumbup:

Link naar reactie

Video is alleen via button autovideo te bekijken, of via www.telegraaf.nl/video.

Voor wie erin geïnteresseerd is, ik heb de persmappen van Detroit, Geneve en de rijintroductie van de Z4 in Alicante liggen. Ik kan de CD's laten kopieren of emailen (foto en tekst). In Alicante zijn ook foto's van de Z4 gemaakt door de huisfotograaf. Mooie CD. Ik heb ze helaas niet dubbel. Volgende week zit ik in New York op de show. Wellicht dat daar een nieuwe persmap ligt (ik verzamel ze zelf ook :mellow:, heb er 6.000 in totaal)

Link naar reactie
Na de preview kwam ik een keckse bodykit tegen, ...

Wow jij kunt de daken van alle auto's zien als je in je tank rijdt! :mellow:

Is weer eens wat anders dan "met de billen op het asfalt en vanuit je zitpositie de achterste wielkuip aan kunnen raken"! :m:

Ik kan de CD's laten kopieren of emailen (foto en tekst). In Alicante zijn ook foto's van de Z4 gemaakt door de huisfotograaf. Mooie CD.

Sjoerd, wat moet ik me voorstellen dat er op zo'n CD staat? Foto's? PDFjes?

Link naar reactie

Vandaag zat de CD met de foto's van de BMW fotograaf in de post. Een selectie:

BMW%20Z4%20Z3%20clubdag%20086.jpg

BMW%20Z4%20Z3%20clubdag%20075.jpg

BMW%20Z4%20Z3%20clubdag%20061.jpg

BMW%20Z4%20Z3%20clubdag%20099.jpg

Pas toen ik net deze foto zag vielen me de lijnen van die "Gina Light Vision Concept" op:

BMW%20Z4%20Z3%20clubdag%20068.jpg

BMW%20Z4%20Z3%20clubdag%20006.jpg

BMW%20Z4%20Z3%20clubdag%20059.jpg

BMW%20Z4%20Z3%20clubdag%20045.jpg

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.