Ga naar inhoud

Reactietopic Z4 Sneak Preview


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Trefpunt Reeuwijk city gaat zomenteen rijden. :D

Lekker weer trouwens :rolleyes:

Nou, dat was een leuke en goed verzorgde presentatie. Nette, goed verzorgde wagen die nieuwe Z4 en hij zal ongetwijfeld verschrikkelijk goed rijden. Als ik voor mezelf spreek, vind ik de zwarte MQP die er stond en waar de presentator graag vanaf wilde, mooier, veel mooier.

En op weg naar huis reed ik achter een Bostongruene Z3 QP en die vind ik nog steeds het mooist. En nee, dat heeft niks met kift te maken.

Als gezegd, de dag was goed verzorgd, de presentatie uitmuntend en de ambiance perfect. Ruud, hulde!

Link naar reactie
Nou, dat was een leuke en goed verzorgde presentatie. Nette, goed verzorgde wagen die nieuwe Z4 en hij zal ongetwijfeld verschrikelijk goed rijden. En als ik voor mezelf spreek, zie ik de zwarte MQP die er stond en waar de presentator graag vanaf wilde, mooier, veel mooier.

En op weg naar huis reed ik achter een Bostongruene Z3 QP en die vind ik nog steeds het mooist. En nee, dat heeft niks met kift te maken.

Als gezegd, de dag was goed verzorgd, de presentatie uitmuntend en de ambiance perfect. Ruud, hulde!

Inderdaad, een erg nette auto maar vooral ook erg volwassen. Het speelse, het extreme is weer wat verder weg. De ZZZZMQP die er stond won het naar mijn smaak van de nieuwe ZZZZ, en naar buiten kijkend vond ik - als QP-liefhebber - de buiten gerangschikte QP's beduidend fraaier.

Helaas ivm afspraak niet gebleven voor de foto, maar Ruud: hulde en complimenten voor de organisatie!

Link naar reactie

Was een hele geslaagde presentatie :rolleyes: :D

Goed geregeld van BMW met de presentatie vooraf en Ruud bedankt voor het mede organiseren. :notworthy:

Nog ff een paar jaartjes wachten totdat hij 2e hands betaalbaar wordt.

:notworthy:

Link naar reactie

Hai Ruud, de aanhouder wint! :notworthy:

Heeeeel goed dat je dit hebt kunnen regelen! En grote dank hiervoor.

Niet dat ik het een mooie auto vond :schater: maar het was wel weer een leuke happening, goeie presentatie (verhaal zal vol leuke weetjes en werd boeiend en op een leuke manier verteld allemaal - en verder ook keurig verzorgd). Dus BMW-meneer bedankt :rolleyes: u kunt weer rustig gaan slapen zonder gestalkt te worden :schater:

Dan de auto zelf: wat sommige mensen onder 'volwassen geworden' scharen zou ik eerder als braaf en saai betitelen. Het is een auto die een breed publiek zal aanspreken denk ik, jammer dat ze de achterkant zo verprutst hebben :notworthy: Ik was ook meer fan van het vorige model, maar zo is er nu voor ieder wat wils, zo kun je het natuurlijk ook zien.

Kortom, was weer gezellig, leuk om iedereen weer te zien! De afterparty van de preview in Reeuwijk was ook gezellig, enne voor Matthijs (Ivo Junior): onthou dat wij erbij waren, je eerste fans die het nog moesten doen met een You-tube optreden! :D

Link naar reactie
Kortom, was weer gezellig, leuk om iedereen weer te zien! De afterparty van de preview in Reeuwijk was ook gezellig, enne voor Matthijs (Ivo Junior): onthou dat wij erbij waren, je eerste fans die het nog moesten doen met een You-tube optreden! :rolleyes:

Staat genoteerd Nadia!!!!guitars01june.gif

Afgesproken met Ruud(Roodkapje) dat bij een feestje in het clubhuis een optreden volgt.

Ruud(RvE) top dat je dit allemaal voor elkaar hebt gekregen!! Pluim voor BMW Nederland hoe ze dit ingevuld hebben. Ik zat in de 2e groep van de Z3club en de voorzitter heeft benadrukt dat alle credits gaan naar de organisatie uit het Z3 FORUM!! Wel zo netjes! :D :notworthy:

Leuke dag gehad!

Link naar reactie

Hallo,

Het was een leuke meeting!

Mooie auto die nieuwe Z4!

Jammer weer van die antenne op het achterscherm, :D :notworthy:

Verder een echte bmw!

Ruud bedankt voor het regelen van deze meeting!! In een woord: TOP.

En natuurlijk BMW Nederland bedankt voor goede ontvangst en de lekkere koffie en broodjes!

See You

Maarten :rolleyes:

Link naar reactie

Ik ben benieuwd of jullie het stalen vouwdak ofwel variodak de juiste keuZe vinden van BMW.

Of hadden jullie, net Zoals ik liever een softtop teruggeZien?

Die opmerkingen over die Z4 M Coupé moeten Ruud & Simone toch stimuleren om toch maar eens die mooie groene uit duitsland te kopen... :D

(Bedankt voor dit topic voor mij Ruud... :rolleyes: )

Link naar reactie

Ruud bedankt!

Was mooi geregeld. Ook door BMW zelf.

Veel gezichten bij de nicknames gezien (al ben ik slecht in namen onthouden) :D

Nieuwe Z4 vind ik wel mooi (vooral interieur is hele verbetering). Vind alleen de hardtop niks, op zo'n auto hoort een softtop. Is nog praktischer ook want met dak open kan er amper iets in de kofferbak. Gewicht is ook hoger door die constructie. Pure gaat er steeds meer af.

M'n camera kapte er weer mee (maarja wat mag je verwachten voor het geld he :rolleyes: ).

Slechts 1 foto van de nieuwe Z4 dus.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Link naar reactie

We zijn weer goed aangekomen in het zuiden en hebben een heerlijke dag gehad!! :ok:

Dankjulliewel voor alle complimenten, zeer gewaardeerd. :notworthy:

Het regelen van zo'n dag is 1, de dag zo geweldig leuk maken als jullie vandaag gedaan hebben is 2. Dankjulliewel daarvoor :rolleyes:

Ook speciale dank aan Rene de Heij, onze gastheer. Erg goed geregeld, niets dan lof!

De dag begon voor ons al lekker vroeg. Op de A2 Katja en Mark (en later Tom) najagen om ze vervolgens op de parkeerplaats van de Mac in Rosmalen te vinden! Nadat Jack en Ralf + sjoonpap aangehaakt waren lekker met vijf Z-tjes richting Rijswijk gereden. Trouwens die botsauto die onze karavaan wel vijf keer heeft ingehaald was een Kia Joice:

kia_joice.jpg

:thumbup: (die kindjes met hun duimpjes die zwaaiden waren dan weer wel :ok: )

Eenmaal in Rijswijk werden we meteen luxe ontvangen met heerlijke koffie en lekkere broodjes. En een drooltastic Z4 M coupe in Carbonschwarz met Walnuss erweitert interieur. Later begrepen we dat je er op kon bieden, ze wilden er graag vanaf (catalogusprijs 101K :wub: ). Ik heb 30K geboden (ZONDER inruil van de Z3 coupe natuurlijk ;) ), maar ik werd vriendelijk bedankt voor mijn bod dat verdriedubbeld misschien nog kans maakte...

Toen eenmaal iedereen binnen was (ruim veertig Z-tjes op de parking) presenteerde Rene de nieuwe BMW Z4 met een aantal leuke slides (weer dingen geleerd over design en hoe de lijnen bedoeld zijn). Ook geleerd dat er definitief geen coupe komt, "want als ie dicht is, is het een coupe". ( :notworthy: BMW heeft nog wat onderzoek te doen naar waarom coupe rijders een coupe rijden...)

Door een spontane suggestie uit de zaal werd de nieuwe Z4 eerst voor de dames onthuld (was belangrijk dat het aantal spiegeltjes geteld werden). Dus zo gezegd zo gedaan. Als je de nieuwe Z4 voor het eerst ziet valt meteen op hoe lang en breed ie is (wat misschien ook door de lichte kleur kwam). Flinke wagen. Gelukkig hing de wagen volcontinue aan een acculader en kon de striptease act van "coupe" naar roadster meermalen uitgevoerd worden. Bagageruimte is (zoals hierboven al aangestipt) inderdaad minimaal als het dak ingeklapt is. Daar zie ik geen bagage voor een week aan de Franse Zuidkust in verdwijnen. Ik heb nog even naast Ans plaats genomen (weet nu dat Sita het altijd gezellig heeft in de auto ;) ). Prachtige wagen dus, maar onze wens voor een Z4 coupe van de 1e generatie is onveranderd gebleven.

Na de groepsfoto (Simone zal jullie wel het slechte nieuws doorover vertellen) was het tijd om te vertrekken....Richting Reeuwijk. Met een dwarsdoorsnede van de usual suspects richting Roodkapje gereden. Lekker met wat koffie (ie is weer lotsocoffee.gif ) nagekletst en alvast vooruit genoten van de V10-sate dag over twee weken, de Munchenrit en ook nog het op te zetten "foto-van-je-Z-toer" (komt nog wel een keer). Ruud en Marijke, dank voor de gastvrijheid!

Met een kaart op schaal 1:2000000 de route binnendoor gepland via Gouda richting het pont van Bergstoep, door richting A15/Gorinchem. Dit zijn de spontane Z-ritten die wel heel erg leuk zijn. Daarna op de A15 nog even gestopt om de kapjes dicht te doen (pfff, roadster rijders :D ). En lekker door naar huis!

Simone heeft de flashcard net aan de PC gehangen, foto's volgen!

Top dag mensen, dankjulliewel.

Link naar reactie

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest: hulde aan Ruud (heb jullie Z3 nog gezien bij AC Restaurant Nederweert rond 18u) voor de organisatie, top geregeld! :D Verder nog een dikke pluim voor BMW omdat ze er eentje voor ons beschikbaar hadden gesteld en voor de catering. :wub:

Ik vind het een schitterende auto.;) Hele mooie lijnen, schitterende neus en strakke kont! Alleen die kleur en de antenne (konden ze die niet toepassen in de achterruit? :notworthy: ) vond ik wat minder. En de bagageruimte? Die is groter dan die van de Z3 en de vorige Z4, ook kunnen er zelfs ski's in. MAAR: met het dak open past er niet eens een krat bier (bij wijze van spreken hé) in! Dan hadden ze wat mij betreft beter een softtop kunnen nemen, maar goed je kunt niet alles hebben, he? Nu heb je als je hem koopt tenminste een roadster en coupé in 1 verpakking.:ok: Verder heeft BMW het echt heel goed voor elkaar met de nieuwe Z4 en vind ik hem geslaagder dan het vorige model. :notworthy:

M'n pa vond hem ook erg geslaagd, alleen de antenne en de kleur vond hij ook wat minder. :rolleyes:

Ik heb alleen maar wat foto's gemaakt van de rit naar Reeuwijk city, omdat er genoeg pics van de Z4 werden geschoten. :ok:

Oh ja Ruud en Marijke: nog bedankt voor de lekkere koffie en gezelligheid in Reeuwijk! :thumbup:

Edit: spellingfout gecorrigeerd n.a.v. quote van mij in het stukje van Nadia over de bagageruimte. Ik had (zag ik dus in de quote) i.p.v. het woord 'die' 'dat' gebruikt en dat is nu dan gecorrigeerd. Thx Nadia! ;)

Link naar reactie
de zwarte MQP die er stond en waar de presentator graag vanaf wilde, mooier, veel mooier.

Die was inderdaad wel erg :notworthy: :notworthy: I agree. (Edit, naar aanleiding van Nor's post hieronder: Carbonschwarz was de (individual) kleur)

En op weg naar huis reed ik achter een Bostongruene Z3 QP en die vind ik nog steeds het mooist.

is inderdaad ook wel ultiem een Z3 coupe en dan ook nog in Bostongroen :D :thumbup:

Frank, nadat jij met je tank was weggereden bleek opeens dat de zon al de hele tijd scheen :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.