Ga naar inhoud

Reactietopic Z4 Sneak Preview


RvE

Aanbevolen berichten

Super dagje! Erg leuk om zoveel mensen bij elkaar te zien weer.

hierbij nog wat plaatjes...

na de lange rit een lekker kopje koffie met een broodje

IMG_2855.JPG

hey, wat staat hier nu? :wub: Werd die maar verloot onder de aanwezigen....

IMG_2857.JPG

nu even allemaal opletten

IMG_2863.JPGIMG_2867.JPG

de heren van de organisatie

IMG_2871.JPG

en dan ladies first

...moment supreme....

60240845.gif

IMG_2881.JPGIMG_2886.JPG

hehe, nu mogen de heren ook kijken

IMG_2890.JPGIMG_2893.JPG

Link naar reactie
  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Allemaal top geregeld!!

Ruud hulde aan het organiseren! :wub: en BMW bedankt!

De zwarte ZZZZMQP kon mij meer bekoren dan de nieuwe ZZZZ.

Een mooie uitgebalanceerde auto is de nieuwe ZZZZ zeker en het zal ongetwijfeld prima rijden. Jammer dat ie niet in het blauw was... Persoonlijk vind ik het echter een verkeerd compromis. Voor de QP rijders is het geen echte QP en voor de echte roadsterrijders geen echte roadster(wij willen linnen... :schater: )

Ook vind ik het "open" gevoel beduidend minder dan bij mijn ZZZ. :newblush:

Link naar reactie
En de bagageruimte? Die is groter dan dat van de Z3 en de vorige Z4, ook kunnen er zelfs ski's in. MAAR: met het dak open past er niet eens een krat bier (bij wijze van spreken hé) in!

Ik maakte ook een opmerking over de krappe ruimte / het gat waar je iets doorheen moet proppen als het dak open is en de cameraman kwam hier later bij mij op terug met het volgende weetje: op de afstandsbediening zit een knopje waarmee het dak een stukje omhoog gaat zodat die opening wat groter wordt. Zeg maar een soort 'half open half dicht' stand van het dakje (vlees noch vis voor coupé en roadster rijders overigens :schater: ). Nou Roger, hebben ze wéér een nieuwe functie bedacht waar je mee kunt pronken... :wub:

Link naar reactie

Ik zie net een filmpje van de BMW Z4 op Autoweek. Alle auto's waren daar ook dezelfde "Orionsilber" kleur als de sneak-Z4 vandaag :wub:

Overigens beweert de meneer van Autoweek dat er wellicht toch een stoffen dak versie komt (alhoewel BMW dit ontkent).

Ooooh, dan komt die coupe en die :newblush: ook nog wel :newblush:

Link naar reactie

Als er echt een stoffen dak (dus een échte roadster) komt, dan zou dat wel super zijn (zal ook wel weer schelen in gewicht). :wub:

En dan zouden er idd wellicht ook een :newblush: en een coupé (want de coupé van de net afgeloste Z4 en de :newblush: kwamen tenslotte pas 3 jaar na de introductie van de roadster, correct me if I'm wrong) komen. :ok:

Link naar reactie

Goed georganiseerd Ruud en bmw natuurlijk, leuk om de gezichten bij de namen te zien enne leuk om de fam van gertrude te zien , groen kan erg mooi zijn zeker als het een coupe is, oeps . Te gek van Ivo dat je de foto's kan downloaden, zaten een paar bij waar mijn groene ook op zit. Dames en heren als iemand nog een houten handremgreep weet, let me know thanks. Over 2 weken zit ik in Hoensbroek voor een waanzinnig poetsbeurt. Ruud en andere Zss tot een volgende treffen. Groetjes, Rocky

Link naar reactie
IMG_2903.JPG
En wie staat er weer met zijn rug naar de fotograaf :newblush::schater: Ruud, top geregelt respect voor je doorzettingsvermogen :wub: menner de persvoorlichter, prima presentatie kunnen een hoop mensen wat van leren. Wat betreft de nieuwe Z4 die gaat er komen vond hem super :newblush:
Link naar reactie

Ruud, top georganiseerd! :newblush:

Ook de meneer van BMW deed een leuk en goed verhaal, zoals Roger al zei, daar kunnen nog veel van leren... Voor zover ik kan beoordelen ook een echte liefhebber, en dat lijkt me wel een must bij zo'n beroep...

En dan de nieuwe Z4.... Ik vind hem helemaal top :ok:

Helaas niet helemaal de middelen om gelijk een handtekening onder het contract te zetten (wat de week ervoor dus wel meerdere malen was gebeurd :newblush: ), maar over een jaartje of 10 misschien maar eens een mooie occasion uitzoeken :wub:

Hier nog mijn bedrage vwb de foto's

Foto's --> Klik

Edit:

Nog een leuke rij-impressie, check ook het filmpje en de foto's

Klik

Link naar reactie

Ruud ontzettend bedankt voor de organisatie, BMW Rene natuurlijk ook, het was top!

Roodkapje bedankt voor de koffie en je tip van het veerpontje, het was een leuk toerritje terug richting Zuiden.

Simone, Katja, Ruud, Mark, Jac, Ger en Tom bedankt voor de ZZZ(Z) karavaan, blijft altijd weer genieten. Tom rijdt alleen de gaten iets sneller dicht met z'n 3 liter :schater:

@ RvE --> Heb die Kia gemist, enne bedenk wel, kinderen zwaaien enkel naar een Roadster :schater: , zo'n "open auto waarbij je de wielkuip kunt vastpakken als je achter het stuur zit"

Weet iemand wanneer die beelden van de Telegraaf worden uitgezonden en waar? Website?

Link naar reactie

"Overigens beweert de meneer van Autoweek dat er wellicht toch een stoffen dak versie komt (alhoewel BMW dit ontkent)."

Er komt geen softtopversie en er komt ook geen coupé meer.

Over een kleine 'Z2' doet BMW heel vaag. Een woordvoerder zei het volgende: "De 3 Serie groeide, waardoor ruimte is ontstaan voor een 1 Serie." Op de vraag of er dan ook een kleinere roadster onder de gegroeide Z4 komt, zei hij dat dat op dit moment niet het geval is. De ontwikkelingschef van BMW, Kleeberger genaamd, zei het volgende: "We hebben genoeg gaten in de markt te dichten. Een kleine roadster is echter een niche in een nichemarkt." Het komt erop neer dat de wagen is uitgesloten. Prompt plaats Autobild een artikel over de komst van de Z2 in 2013. Auteur is Georg Karcher. Niet altijd betrouwbaar.

Over de M-versie:

http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/3568...4__.html?p=13,1

Video op Telegraaf-site:

http://www.telegraaf.nl/video/video_auto/3...ieuwe_Z4__.html

Link naar reactie

Dankjewel...uh...Donkervoort (en welkom :wave: )

Mooi te zien dat ze Saskia hebben gekozen als woordvoerder van het Z3 forum. :banaan:

Die meneer in zijn Z3 met 442.000 km op de klok is een held, helemaal op en top Z3 liefhebber ben je dan! :lol:

Op 3:05 zie je Martijn en Frank alvast checken of er plek genoeg is voor een compressor hairdryer.gif

Hoe download ik dit filmpje nu??? :thumbup:

Link naar reactie
(uh..ja..die groepsfoto die door de behulpzame meneer werden genomen, waar iedereen wel op stond en zijn best deed om te lachen, zijn helaas NIET genomen; het knopje werd niet ver genoeg ingedrukt....jammer...)

Die rooie snor zag er ook niet zo heel clever uit, als dat het niveau van de Z3club is dan moet er maar niet gefuseerd worden. Zo weggelopen uit een Asterix en Obelix strip. Verder een geslaagde middag, goed geregeld Ruud :thumbup:

Link naar reactie

@RvE, bedankt voor de organisatie!

Leuke middag gehad, leuke presentatie en leuk eens wat gezichten van de forummembers te zien.

@Mizzz Coupe... je leek al weinig vertrouwen in de afloop te hebben toen je van de camera wegliep.... :banaan:

534178487_6_issT.jpeg:thumbup:

Link naar reactie
Die rooie snor zag er ook niet zo heel clever uit, als dat het niveau van de Z3club is dan moet er maar niet gefuseerd worden. Zo weggelopen uit een Asterix en Obelix strip. Verder een geslaagde middag, goed geregeld Ruud :thumbup:
Zeg lautdthmoudth hier die andere loutdhtmpouthdtd. Normaal gesproken ben ik niet vies van een beetje opwinding. Maar om Asterix nou publieklijk aan de schandpaal te nagelen gaat te ver. De man deed zijn best had alleen moeite met de knopje's, hebben wij dat niet allemaal af en toe :banaan: :schater:
Link naar reactie

Bemoei jij je FF met je eigen zaken :banaan: Solliciteer je naar een functie als Moddereter of zo? En voor de goede orde, ik heb nooit moeite met knopjes. :thumbup:

Zeg lautdthmoudth hier die andere loutdhtmpouthdtd. Normaal gesproken ben ik niet vies van een beetje opwinding. Maar om Asterix nou publieklijk aan de schandpaal te nagelen gaat te ver. De man deed zijn best had alleen moeite met de knopje's, hebben wij dat niet allemaal af en toe :wave::schater:
Link naar reactie
Die rooie snor zag er ook niet zo heel clever uit, als dat het niveau van de Z3club is dan moet er maar niet gefuseerd worden. Zo weggelopen uit een Asterix en Obelix strip.

Wat zijn dit nou weer voor kutopmerkingen. De rijders van de Z3 club zijn gesoigneerde lui die nog hebben leren autorijden met tussengas. Gewoon zoals het hoort.

Link naar reactie
Mooie foto's :banaan: Naar de foto's kijkend, schat ik het zo in dat je een Alpina Roadster S ook wel :thumbup: zou lijken??? :wave:

De credits voor de foto's gaan naar m'n zoon. En inderdaad, de Alpina Roadster van Speedy scoort hoog bij hem.

Echter, die van Femme staat toch bovenaan op z'n lijstje.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.