Ga naar inhoud

Per Knudsen


cfQP

Aanbevolen berichten

Wat een leuke middag Frank net het gevoel of je in een pitsstaat liep auto's, vlaggen,sponsers[Gold star]hier en daar een verdwaalde pitspoes haden er van mij meer mogen zijn ;)

Een super project en jou kennende weet ik zeker dat het zeker gaat lukken kijk al uit naar de onthulling.

Link naar reactie
  • Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

leuk om weer eens een "forum dag" mee te maken :m: (bedankt voor de uitnodiging, Bart)

Uitnodiging kwam volgens mij van Frank :wub: ik vermoed dat Bart je er juist op wees dat er ruim aantal forummers/ loudmouths te vinden waren om eindelijk eens een praatje mee te maken. Jammer dat we elkaar niet persoonlijk gesproken hebben, ben wel benieuwd naar 'de man achter..'. toch super dat je even langskwam! -_-

En Frank...: TOP GEREGELD :drank: helaas konden we niet al te lang blijven (audiëntie geslaagd BTW :m: ) maar wat een geweldig project is dit zeg. ;)

Link naar reactie
hier en daar een verdwaalde pitspoes haden er van mij meer mogen zijn ;)

Hee Mars, met al die vriendinnen van jou, kun jij zodra de motor draait want dan wil ik weer een inloopmiddag regelen, dan een blik pitspoezen open trekken. Want dat was nu inderdaad aan de karige kant. Ik reken op je, alvast bedankt!

PS. als ze ouder dan 30 zijn, hoef je ze niet mee te brengen.

Link naar reactie
Hee Mars, met al die vriendinnen van jou, kun jij zodra de motor draait want dan wil ik weer een inloopmiddag regelen, dan een blik pitspoezen open trekken. Want dat was nu inderdaad aan de karige kant. Ik reken op je, alvast bedankt!

PS. als ze ouder dan 30 zijn, hoef je ze niet mee te brengen.

M'n dochter zal de komende week wel ergens geboren worden. Tegen de tijd dat je klaar bent met je project zal ze wel een jaar of 18 zijn, kan ze mooi meedoen.

:thumbup:

Link naar reactie

Leuk z'n hoop met liefhebbers bij elkaar :unsure: , ( ik kon na afloop ook stoppen met op de knopjes te drukken van de boordcomputer op de midden console :kisstogether: , ik denk dat het ivo was die het ff uitlegde , bedankt nog ) . Over de V 10 kunnen we kort zijn denk ik dat is een flink project , en met al die PK's op de achterwielen word het denk ik contra gewichten op de voorbumper wil je ook nog kunnen sturen bij het accelereren.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...
Zeg knutsel frutsel wij horen niets meer. Ik heb GVD 4 uur in de auto gezeten om naar die stapel onderdelen te kijken van je. Is er ondertussen al weer wat gebeurt :o

Er is toch ook een snelweg naar het westen ;-)

maar inderdaad , wat is de status van de V 10

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.