Ga naar inhoud

Per Knudsen


cfQP

Aanbevolen berichten

  • Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De heren Tja en Tja junior zijn helemaal om. Het ligt in eerste instantie wat buiten mijn eigen denkraam en de schaal is out of my league, maar in principe is er geen enkele reden waarom dit niet zou kunnen slagen. Kortom:

  • Per Knudsen is for real

Waarschuwing: alle beren die u als toeschouwer op de weg ziet, zijn een produkt van uw eigen fantasie.

  • Per Knudsen is my hero (and my son agrees)

Frank, bedankt voor deze dag, de sfeer, de uitleg en de catering. Go Frank, go! :unsure:

PS :thumbup:Hebben jullie al gehoord van de coupe van de groene coupé van R. te B.?

Link naar reactie

Frank, bedankt voor de unieke meeting.

Leuk de V10 in levende lijve te zien en de QP. Bijzonder indrukwekkend en leuk om dit soort prettig gestoorde mensen in ons midden te hebben. :thumbup:

De sate was natuurlijk ook geen straf :unsure: en bijzonder leuk dat IVO er ook even was.

v10.jpg

Per Knudsen and the mighty engine

v10b.jpg

The One

Link naar reactie

Allereerst: Frank, ik had al diep respect voor je liefde voor de Z3 coupe. :unsure:

Maar na het in levende lijve zien van de uitgangspositie is dat alleen nog maar meer geworden :thumbup: :thumbup:

Bedankt voor de top dag. Begon voor mij met een lekkere toer door het zonnige zuiden, eerst even een Marktplaats-dealtje ophalen in Bergen-op-Zoom, volledig -_- maar blij als een kind met deze:

1238435267.jpg

Daarna door naar Steenbergen, waar de geur van hamburgers, satestokjes en motorolie meteen de juiste geurtonen zetten voor het aanschouwen van de monster V10 en de arme coupe dat allemaal moet gaan huisvesten:

IMG_4912.JPG

blik op de aandrijfas, helemaal onderin de tunnel.

IMG_4913.JPG

daar moet dit in geschoenlepeld worden, 7 traps gevaarte

IMG_4911.JPG

Van binnen is er ook niet veel meer over dan wat kabeltjes

IMG_4918.JPG

Toch handig zo'n coupe kofferbakje....

IMG_4917.JPG

Deze letter zijn we hier op dit forum al vrij gewoon aan het vinden..

IMG_4916.JPG

Maar met dit erachter in een Z hebben we nog 'm nog niet gezien

IMG_4914.JPG

Zoals jullie zien ben ik tijdens het verbaasd kwijlend rondlopen helemaal vergeten een foto van de V10 zelf te maken.... :blush:

De gevoelens van "dat gaat helemaal niet passen" werden door Frank (en later door "The Apprentice Tja") weggewimpeld met een eenvoudig "als je er nu al van uitgaat dat het niet gaat lukken, dan ga je gelijk krijgen." Frank en Bart zijn dan ook binnenkort te boeken voor Tjakka-sessies bij u op het het bedrijf/vereniging/forum ;)

Na van iedereen afscheid genomen te hebben, heb ik op de terugweg nog net gedaan alsof ik Emanuel en Frido bij kon houden. Ik heb nog gefilmd met mijn nieuwe onboard cam, ik zal zo even de filmpjes op youtube zetten!

Nogmaals: Frank bedankt voor de topdag, ik hoop net zo hard als jijzelf dat je V10-beest klaar is voor Munchen!!! :ok:

Oh ja...het Arno-T-shirt van de dag:

IMG_4920.JPG

Link naar reactie

Videotjes geschoten met een SD-flash based cam (Aiptek DV8900 + Sporty Cam), met een losse camera die je overal kan plaatsen. In dit geval met klitteband tegen de hemel van de coupe.

Gaaf he, die acceleratie van zo'n :unsure: (en ga er vanuit dat ik redelijk mijn best deed in onze dappere 2.8)

Rechter achterlicht kapot, maar denk je dat ik 'm in kan halen om hem er op te wijzen... :thumbup:

Frietje

Link naar reactie

Ben weer geruime tijd thuis. Eerste vraag van Nicole. Hoe was het? Nou weer erg gezellig begonnen bij het clubhuis te reeuwijk en van daaruit naar Zeeland geknald. Tweede vraag Nicole. Wat was daar te zien? :huh: Tja wat heb ik eigenlijk gezien :ok: Wij hebben als volwassen mensen naar een carrosserie van een Z3 QPe lopen kijken en niets meer dan dat. En oh ja we hebben als volwassen mensen bij een V10 staan kwijlen en geprobeert het apparaat in die kale QPe te kijken hetgeen helaas niet is gelukt. Maarrrrrrr, gezien de overtuiging van Frank dat het gaat lukken is iedereen erg enthousiast. Frank man :unsure::thumbup::thumbup: het gaat jullie zeker lukken -_- Al met al weer een leuke dag geweest, toffe mensen van dat petjes forum. :blush: An last but not least, heb vandaag de grote baas ontmoet voordat hij in zijn ;) Alfa kon stappen. Ivo leuk je in levende lijve te hebben gezien en gesproken, eigenlijk val je best wel mee :schater: ;) die 100 euro die ik je gaf zijn voor het toekennen van de laastste 7 strafpunten aan die (S)toploss aan hem heb je toch niets

Link naar reactie

Een beswaffelbaar dagje, da's een mooie conclusie... :unsure:

Na een relaxte, open rit naar Reeuwijk was het eindelijk eens míjn beurt om op de brug der bruggen te staan, of beter geZegd, Zedri's beurt.

Het was erg geZellig bij der Rüdi en dat resulteerde in een koffieleuterig, vlakauwend groot beurtje.

Ruud, bedankt voor de aandacht aan Zedri en de volgende keer krijg je een knap Zeep van me... :thumbup:

S'middags bij Per Knudsen ging me alles een beetje te snel.

Een grote groep leuke mensen, héél veel leuk speelgoed, lekker eten,

hier had ik een lang week-end van kunnen maken.

Bedankt Per en medeorganisatoren en veel suc6 met het bijZondere gave project...

Link naar reactie

Hey Frank super dagje!!! lekkere saté en wat een gezicht zo die kale QP, maar het resultaat zal er zijn als alles klaar is :unsure:

terugritje was lekker!!!! RvE we waren je kwijt, waar bleef je zo ineens, je hebt wat gemist, een 330D Touring heeft nog een heel eind gespeelt met ons (Frido en mij) heerlijk......

kreeg idd onderweg nog telefoon voor wat betreft mijn achterlicht, maar deze is al vanaf vorige zomer kapot :thumbup: maar ben te druk met poetsen :schater: om hem te vervangen -_-

Maar zal er spoedig verandering in brengen :thumbup:

ben bezig met wat filmpjes van de terugweg te uploaden bij googlevideo, deze zal ik spoedig plaatsen.

Heerlijk om weer eens in mijn ZZZ M QP te rijden!!! :blush: :ok:

Link naar reactie
RvE we waren je kwijt, waar bleef je zo ineens,

Ben blijven hangen achter een Espace die er heeeeeel lang over deed om in te halen. :thumbup:

Heb verder wel lekker door kunnen rijden onder Eindhoven! :thumbup:

Volledig :unsure: maar weer eens: Ivo je mailbox is vol, kan je geen PM sturen -_-

Link naar reactie
terugritje was lekker!!!! RvE we waren je kwijt, waar bleef je zo ineens, je hebt wat gemist, een 330D Touring heeft nog een heel eind gespeelt met ons (Frido en mij) heerlijk......

Een 330D is toch geen partij voor een M? Laat staan een M met een ring piloot?

Link naar reactie

Frank, en andere heren van de organisatie weer bedankt voor een gezellig middagje.

En wat zijn we allemaal benieuwd wanneer dat fantastische blok in dat hondehok hangt.

Mooie techniek, goed gezelschap en lekker eten. Het was weer een echte forumdag :notok: :thumbup:

Bedankt

Link naar reactie
Oh, ik had wel een banner willen plaatsen :notok:

het een volgt uit het ander...cause and consequence my friend

patience you must have yoda1.gif

Link naar reactie
Maar met dit erachter in een Z hebben we nog 'm nog niet gezien

IMG_4914.JPG

Wat een gezellige dag en wat ontzettend leuk om van jullie belangstelling te genieten. Rogier heeft het vooralsnog mooi onder woorden gebracht: een stel kwajongens die naar een oud stuk ijzer - wat nog vaag de vorm van een QP toont - staan kijken waarnaast een stuk aluminium dat zo los al imponeert maar wat in combinatie met dat oude ijzer de hare ten berge moet doen gaan rijzen.

Net zoals met de compressor hoop ik van harte dat dit project navolging gaat krijgen. Het ermee bezig zijn alleen al levert zoveel plezier, dat gun ik iedereen. Bij deze dus mijn serieuze oproep om ervoor te zorgen dat ik niet een 'the one' wordt. Alsjeblieft niet! Bovendien is die titel al vergeven maar dat terzijde.

Bedankt voor jullie komst en bedankt voor jullie tips en de overwegend positieve reacties. Als de V10 er in hangt nodig ik jullie weer uit. Uiteraard blijven de ontwikkelingen ook hier te volgen.

En tot slot: het kwajongens avontuur is als complete verrassing - voor mij dan toch - in boekvorm verschenen. Met bijzondere dank aan Mizzz Coupe Simone. Nu nog in eerste druk en mij is toegezegd dat het een vervolg krijgt. Klasse, ik kan eigenlijk niet wachten tot het laatste hoofdstuk.

Link naar reactie
Videotjes geschoten met een SD-flash based cam (Aiptek DV8900 + Sporty Cam), met een losse camera die je overal kan plaatsen. In dit geval met klitteband tegen de hemel van de coupe.

Gaaf he, die acceleratie van zo'n ;) (en ga er vanuit dat ik redelijk mijn best deed in onze dappere 2.8)

Rechter achterlicht kapot, maar denk je dat ik 'm in kan halen om hem er op te wijzen... :m:

Frietje

Blijft leuk, toys for boys. Kan niet wachten tot ik weer mee kan doen.

Link naar reactie

leuk om weer eens een "forum dag" mee te maken :m: (bedankt voor de uitnodiging, Bart)

en die V10, man, dat wordt een mooi avontuur: Succes Frank ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.