Ga naar inhoud

Per Knudsen


cfQP

Aanbevolen berichten

-Een heus Z3 V10 avontuur op ons forum, hoevaak maken we dat nog mee na deZe?

-De Nederlands kampioen Drift-Car te Zien + demos?

-Een historische formule 2 wagen?

-Authentieke Indische sate?

-Biertjes?

-GeZellige Lutsers, Swiffelaars & Swaffelaars?

picture12x.png

<_< ;) <_<

Volgens plan sta ik s'ochtens op de brug der bruggen in Reeuwijk voor groot onderhoud aan Zedri die dan nog maar net 10 lente's is en heb ik niemand minder dan onZe Sledgehammer als bijrijder.

Ik kijk al langer uit naar deZe ongetwijfeld "om nóóit meer te vergeten" dag uit, tot dan, Limbo FreetZZZ... :wave:

Helemaal OK, jullie staan genoteerd.

Sprak vandaag een fotograaf van een of ander Falken-driftforum (ben vergeten vragen naar zijn naam, Sint ... (o nee, dat is weer iets anders)) die vertelde me dat je in Amerika nog wel eens een vergelijkbaar project ziet met V8-en maar dat het in Europa en zeker in Nederland een uitzonderlijk project is. Volgens mij gaat dat nog een staartje krijgen!

Diezelfde fotograaf had vandaag een fotoshoot met de driftwagen van Lennard Wanders. Binnenkort dus ergens foto's. Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
  • Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zeg Vranck (als je mijn naam nog niet goed weet te schrijven permiteer ik mij ook maar eens een fout :thumbup: ) ik kom met 2 personen. Maak je geen zorgen wij komen in stijl :thumbup:als het weer goed is ;)

Ik vind Vranck onwijs gaaf klinken, past ook goed bij m'n bedrijfsnaam: Vranck van Arendstaete

Niets meer aan doen!

Link naar reactie
Ik vind Vranck onwijs gaaf klinken, past ook goed bij m'n bedrijfsnaam: Vranck van Arendstaete

Je weet dat je zo genoemd werd op je GP Elite "racelicentie"?

Ziet er goed uit, verder houden zo, misschien nog een "e" toevoegen, matcht beter met "Arendstaete", toch...Vraenck

Link naar reactie
Je weet dat je zo genoemd werd op je GP Elite "racelicentie"?

Ziet er goed uit, verder houden zo, misschien nog een "e" toevoegen, matcht beter met "Arendstaete", toch...Vraenck

Vraenck is niet OK, Vranck wel! Maar goed, ik dacht laat ik eens wat belangstellenden uitnodigen voor 11 april onder het motto V10-dag. Wordt me de hele regie zowat uit handen genomen met als resultaat dat het allemaal nog interessanter wordt.

flyer1142009.jpg

Zo wordt er geregeld dat er een techneut van Intrax langskomt om vragen te beantwoorden die specifiek met het onderstel te maken hebben. Intrax schijnt een verrekt goede naam te hebben opgebouwd in de racerij. Dus voor iedereen die last heeft van spoorvorming, wil gaan verlagen, een hardere of juist zachtere setting wil of die wil gaan verhogen (RvE wellicht): sla je slag.

Verder komt Falken met de 11 april V10-actie dat banden op die dag besteld met extra 10% korting worden geleverd en gemonteerd. Ook hier geldt: sla je slag.

En tot slot regelt Rockstar dat er voor iedereen energydrankjes zijn.

Mochten er verder nog nieuwe ontwikkelingen komen, dan horen jullie dat.

Link naar reactie
....of die wil gaan verhogen (RvE wellicht): sla je slag.

:schater: dankjewel dat je aan me denkt Frank! :thumbup:

Maken die gasten van Falken ook een beetje goede banden, of zijn het juist "driftbanden" die niet slijten, maar ook niet plakken? :)

Link naar reactie
................en we hebben een historische F2 auto (de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik geen idee heb wat ik me daar bij voor moet stellen maar het klinkt wel leuk) :) .

In mijn gevoel een racewagen uit ca. 1970 met wat (meer auto) rondere vormen als de (ook mooie!) huidige platgeslagen strijkijzers.

Wikipedia geeft antwoord :http://nl.wikipedia.org/wiki/Formule_2

In de lijst van winnaars ook 2 beroemde namen: Jacky Ickx en (de motorcoureur!!) Mike Hailwood. Het is leuk om in Wikipedia ook over hun carriere te lezen

Link naar reactie

Ik kan het helaas niet fixen zaterdag Frank :thumbup: Kan pas om 14.00 uur van huis weg en moet tussen 15.00 uur en 16.00 uur in Den Haag zijn. De <_< is wel snel maar dat red ik zelfs niet van Beverwijk naar Steenbergen en daarna terug naar Den haag. Veel plezier allemaal (en sommigen tot zondag)

Link naar reactie

Uit het projectplan: stand op 11 april, mijlpalenplan A:

Als het goed is hangt er dan een uitgeklede QP in de lucht met een V10 in het vooronder.

Uh Frank, volgens mij kan ik nog gewoon door het schutbord heen kijken en zie ik geen V10.

compleetleeg.jpg

Dus gaan we voor plan B:

Als het goed is hangt er dan een uitgeklede QP in de lucht, een berg onderdelen ernaast en de V10 nog steed op een palet onder zijn dekentje

:thumbup:

Link naar reactie
Ты просто огромный Дик :thumbup:

Wow Roger, google translate gevonden! <_<

ik moest 'm op "taal herkennen" zetten, maar toen kwam er toch "ongeveer" uit wat je bedoelde:

Vertaling: Russisch (automatisch herkend) » Nederlands

Ты просто огромный Дик

Je bent gewoon een enorme Dick

Link naar reactie
Uit het projectplan: stand op 11 april, mijlpalenplan A:

Uh Frank, volgens mij kan ik nog gewoon door het schutbord heen kijken en zie ik geen V10.

compleetleeg.jpg

Dus gaan we voor plan B:

<_<

Inderdaad, je zou zeggen dat de V10 er niet voor staat, maar dat is wel zo. Je kunt hem moeilijk zien omdat ie zo compact is......

Link naar reactie

Wie rijden er vanuit het oosten (nijmegen) en waar zouden we eventueel ergens gezamenlijk kunnen afspreken om zo verder richting het westen te rijden? Ook voor degene uit andere delen van het land natuurlijk....

Mijn route loopt via de A15 - A29 - laatste stuk binnendoor....

Link naar reactie
Vanaf hoe laat begint het grote V10 festijn nu? Ik zie op de brochure dat de open dag vanaf 11:00 is en in de eerste posting vanaf 14:00.

Als alle Z-fanaten er tussen 14-15.00 uur zijn, dan kunnen we even naar die V10 kijken en daarna aan de sate. Lijkt mij helemaal top.

Link naar reactie
Jij hebt met Yangkie gesproken :smart: Kon het echt niet laten lopen :ok:
Scheelt mij weer vastplakken van een windschot, antenne, spiegels en alles wat los vast zit :thumbup: Ze hebben trouwens in Duitsland ook шлюхи dus ik snap je probleem niet :m:
Link naar reactie

Have fun!

Ik heb al een voorproefje gehad, dus ja...

moet werken vandaag en ik red het niet om na mn werk nog langs te komen ivm familie verplichtingen :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.