Ga naar inhoud

Vele kleine ZZZtjes maken 1 grote...


///Maikel

Aanbevolen berichten

Dit model hebben we ook nog. Een "replica" van Kubica en Heidfeld's BMW. Met Styling 32s!!! :rolleyes:

IMG_4882.JPG

IMG_4884.JPG

Bij de BMW dealer gratis bij mijn 1 erbij gehaggled!! :D

Link naar reactie
  • Reacties 178
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dit model hebben we ook nog. Een "replica" van Kubica en Heidfeld's BMW. Met Styling 32s!!! :rolleyes:

IMG_4882.JPG

IMG_4884.JPG

Bij de BMW dealer gratis bij mijn 1 erbij gehaggled!! :notworthy:

Ruud, mooie 'miniatuur' waar je zelf ook op zou kunnen rijden (alleen dan zonder Simone). :D Rijdt vast erg comfortabel en groen, zo'n Fred Flinstone achtige miniatuur. :thumbup:

Nu even serieus, heb je al een Turkishgroene Z3 gescoord op eBay voor de wielen? :notworthy:

Link naar reactie
Nu even serieus, heb je al een Turkishgroene Z3 gescoord op eBay voor de wielen? :ok:

Je zult het niet geloven, maar Maikel heeft me aangeboden om zijn gemodde Styling 32 Bostongroene Z3 coupe te ruilen tegen onze standaard Styling 47 Bostongroene Z3 coupe!!! :newblush: Maikel... :wub:

Nadat Maikel me verzekerd had dat ie tijdens de volgende BLB een flink aantal biertjes van me zou accepteren, heb ik zijn aanbod dan ook graag geaccepteerd! :newblush:

Link naar reactie
Je zult het niet geloven, maar Maikel heeft me aangeboden om zijn gemodde Styling 32 Bostongroene Z3 coupe te ruilen tegen onze standaard Styling 47 Bostongroene Z3 coupe!!! :ok: Maikel... :wub:

Nadat Maikel me verzekerd had dat ie tijdens de volgende BLB een flink aantal biertjes van me zou accepteren, heb ik zijn aanbod dan ook graag geaccepteerd! :newblush:

Dat is dan ook weer mooi geregeld en dat scheelt dan ook weer de aanschaf van een extra Z3! :newblush: ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Zo, weer 3 Z3 miniaturen in 1/18 gescoord op Ebay.

Foto's volgen binnenkort.

Ook dit weekend maar een vitrinekast aangeschaft, zo blijft alles mooi proper :thumbup:

Link naar reactie

Afgelopen zondag naar de Nürburgring geweest met Emanuel, Reggie en m'n neefje (bijna 2 meter, maar 6 jaar jonger) Nick. Daar samen met hun in de M3 van Emanuel een rondje over de ring geweest.

Na afloop van dit rondje dacht ik: waarom zou ik de :thumbup: 5 Ringtaxi niet gewoon kopen, er stonden inmiddels al wat te koop daar... Nou ja, zo gezegd zo gedaan.

Bij deze de foto's van mijn M5 V10 in Ringtaxi trim:

...in de schaal 1:43 dan, van Kyosho... (foto's staan in de omgekeerde volgorde, dus van onder naar boven beginnen)

Afbeelding106.jpg

Afbeelding105.jpg

Afbeelding104.jpg

Afbeelding103.jpg

Afbeelding102.jpg

Afbeelding101.jpg

Afbeelding100.jpg

Afbeelding099.jpg

Afbeelding098.jpg

Link naar reactie
Bij deze de foto's van mijn M5 V10 in Ringtaxi trim:

Afbeelding106.jpg

he Dave, ik ben geen enorme fan van het kleine grut :thumbup: maar vind deze toch wel erg geinig. Knap hoe je er fatsoenlijke fotos van maakt.... :D

Link naar reactie

Uiteraard kunnen m'n schaalmodellen niet open en bloot op het schap blijven staan, want dan zitten ze binnen de kortste keren volledig onder het stof <_<

Vandaar dat we deze vitrinekast hebben gekocht <_<

De nieuwe verblijfplaats van de ZZZ'tjes:

img1002.jpg

img1006adc.jpg

img1011j.jpg

img1008.jpg

Momenteel zijn er nog een 4tal modellen onderweg, dus tegen dit tempo zal deze kast snel volstaan :schater:

Link naar reactie
Inderdaad maar eens gauw een datum prikken voor de volgende BLB meeting! <_<

mission accomplished <_<:schater:

Link naar reactie
Uiteraard kunnen m'n schaalmodellen niet open en bloot op het schap blijven staan, want dan zitten ze binnen de kortste keren volledig onder het stof

Heeft ze nou nog die stofzuiger niet gekocht <_< . Daar was ze toen op de open dag bij Emanuel al voor gaan winkelen...

Link naar reactie
Heeft ze nou nog die stofzuiger niet gekocht <_< . Daar was ze toen op de open dag bij Emanuel al voor gaan winkelen...

:schater:

jawel hoor, en nadien heeft ze me ook vakkundig uitgelegd hoe hem te gebruiken... <_<

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Er is er weer eentje aangekomen :thumbup:

Ditmaal het facelift model, in 2.8 versie. En naar mijn mening alvast het mooist afgewerkte totnogtoe.

Let maar eens op de details in het interieur en aan het exterieur. Mooi mooi! :sleepy:

Ook gaat van dit model de koffer open, wat bij al de vorige niet het geval was.

De pics:

img1090800.jpg

img1110800.jpg

img1114800.jpg

img1115800.jpg

img1099800.jpg

Link naar reactie

Mooie Z3 Maikel. Zo'n faceliftmodel ontbreekt nog in mijn collectie, en dat terwijl m'n pa er eentje rijdt... wat een schande :thumbup:

Maikel en Martijn bedankt voor jullie complimenten over mijn Ringtaxi en mijn fotokunsten. :sleepy:

Link naar reactie
jawel hoor, en nadien heeft ze me ook vakkundig uitgelegd hoe hem te gebruiken... :sleepy:
Oi, ik lees dit nu pas.

Excuus. Ook aan je vrouw. Ze heeft het goed voor elkaar... :thumbup:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Zo, weer even een update van de Z3 miniatuurtjes-verzamelaar :rolleyes:

Vanochtend even naar de post gemoeten, want er stonden maar liefst 5 nieuwe modelletjes te wachten op me :schater:

Dit zijn de laatste aanwinsten!

Estoril Blaue Z3M roadster van Burago, met nieuwe TIEFFFFFbett velgen, 'brutusje' genaamd :m:

img1163l.jpg

img1164h.jpg

img1165.jpg

img1168i.jpg

Nog een 'getuned' exemplaar, wel een 4-cilinder model (UT models). Moest ik gewoon hebben...

img1180lax.jpg

img1174x.jpg

img1179.jpg

En wat vinden jullie van deze... Ubergeile ///M-coupe van UT-models... :sick:

img1188.jpg

img1185t.jpg

img1183i.jpg

Link naar reactie

img1181q.jpg

Maar ook de Roadster heb ik nu in ///M-versie van UT models. 2 x zelfs... :)

img1215f.jpg

img1217w.jpg

img1220w.jpg

img1218lhp.jpg

En last but not least nog een 2.8 QP

img1210.jpg

img1213.jpg

De overzichtsfoto:

img1195ytp.jpg

Link naar reactie

Staat Anneke daar nu gewoon lekker te koken met een schort om, terwijl jij foto's van je speelgoed maakt op de eetkamertafel? :unsure:

img1163l.jpg

Ik hoor het al daar in de keuken:

"Maikel, de pasta is over drie minuten gaar, opruimen"..."Ja, An nog een paar fotokes" :) ;)

Link naar reactie
Staat Anneke daar nu gewoon lekker te koken met een schort om, terwijl jij foto's van je speelgoed maakt op de eetkamertafel?

zo is dat! :schater::)

Link naar reactie
:unsure: Zeg Ruud ik heb me hier een enorme oranje pinker

please, we hoeven niet alles te weten Roger... :)

Link naar reactie
Staat Anneke daar nu gewoon lekker te koken met een schort om, terwijl jij foto's van je speelgoed maakt op de eetkamertafel? ;)

Ik hoor het al daar in de keuken:

"Maikel, de pasta is over drie minuten gaar, opruimen"..."Ja, An nog een paar fotokes" :wave: ^_^

Gave foto!! ;)

Dikke 1,25 inch velgen eronder :(

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.