Ga naar inhoud

Vele kleine ZZZtjes maken 1 grote...


///Maikel

Aanbevolen berichten

Aparte M-Roadster met die stoelen en velgen Maikel!:blink:

Dus je hebt hem alleen maar gekocht vanwege de velgen?

De stoelen kun je er eventueel makkelijk uithalen om te verwisselen of schoon te maken, zonder de auto uit elkaar te halen, ik weet niet of je dat al wist? :notworthy:

Link naar reactie
  • Reacties 178
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

vervolg:

Nog eentje!

-Een '2.8' roadster... Jammer genoeg is het enige wat overeenkomt met een 1/1 2.8 het motorblok... :notworthy:

Leuk detail echter is de softtop.

img0943.jpg

img0937r.jpg

img0956.jpg

img0939.jpg

Dit zou dus een 2.8 kont moeten zijn... Denk het niet :schater:

img0940.jpg

img0961.jpg

Link naar reactie
Aparte M-Roadster met die stoelen en velgen Maikel!;)

Dus je hebt hem alleen maar gekocht vanwege de velgen?

De stoelen kun je er eventueel makkelijk uithalen om te verwisselen of schoon te maken, zonder de auto uit elkaar te halen, ik weet niet of je dat al wist? :fiew:

Ja, vond het wel apart :schater:

Dat van die stoelen wist ik niet, hoe? :blink: :notworthy:

Link naar reactie

Zijn idd sjunne wielen die styling 32-ers, die heb ik alleen op mijn 328Ci (Coupé) zitten... :notworthy:

@Maikel: ik post straks of morgen even een quick (foto) guide over hoe je de stoelen eruit haalt bij de Burago M-roadsters. Is makkeljker dan dat ik alleen met tekst uitleg geef. :blink:

Link naar reactie
hmmmmm 1:18 Styling 32s..... zou je die eraf kunnen krijgen, kunnen ze op deze :blink: :

Je mag altijd eens proberen hoor Ruud :m:

Link naar reactie
@Maikel: ik post straks of morgen even een quick (foto) guide over hoe je de stoelen eruit haalt bij de Burago M-roadsters. Is makkeljker dan dat ik alleen met tekst uitleg geef. :m:

De firma dankt u :blink:

Link naar reactie

Tof topic <_<

Moet ik mijn vrouw eens laten lezen, dan ziet ze dat ik niet de enige volwassen man ben die nog met "speelgoed autokes" bezig is ...

Ben trouwens ook op zoek naar BBS RS velgen op 1/18, dan kunnen we mss proberen de orignele navigator-coupé na te bouwen.

Tot nu toe in verschillende maten gevonden, maar nog niet de juiste.

Link naar reactie
Ben trouwens ook op zoek naar BBS RS velgen op 1/18, dan kunnen we mss proberen de orignele navigator-coupé na te bouwen.

Tot nu toe in verschillende maten gevonden, maar nog niet de juiste.

Contacteer deze mensen eens Frank, zij verrichten prachtig werk op het gebied van tunen van miniaturen.

En als ik me niet vergis zijn de velgen die je vraagt vrij courant leverbaar bij hen.

Greets

Maikel

Link naar reactie
Tof topic <_<

Moet ik mijn vrouw eens laten lezen, dan ziet ze dat ik niet de enige volwassen man ben die nog met "speelgoed autokes" bezig is ...

Frank, doen, doen, laat haar dit zeker maar eens lezen! :ok:

@Maikel en de anderen die niet weten hoe ze de stoeltjes uit de Burago M Roadster moeten halen: hier volgt een quick foto guide.

1. Zo ziet het uit als geheel, duh... :P Doe eerst de gordel aan de zijkant van de stoel zodat die niet zorgt dat de stoel daaraan blijft haken.

IMG_1238.jpg

2. Pak de stoel vast op het blauwe (bij mij is het blauw) gedeelte en trek deze voorzichtig van het zwarte gedeelte (waar de knoppen van de stoelverstelling zitten, zie de laatste foto als je naar beneden scrollt) af.

IMG_1239.jpg

IMG_1243.jpg

Zo ziet de stoel er van onderen uit, bevestigingspunten zijn duidelijk zichtbaar:

IMG_1244.jpg

Terugplaatsen gaat in de omgekeerde volgorde, wel goed opletten dat je de stoel in de bevestigingspunten terugzet anders klikt ie niet vast.

Als je hem een keer helemaal uit elkaar wilt halen om hem goed schoon te maken en je zou niet weten hoe je dat zou moeten doen, laat het me dan maar weten. Ik maak ze om de zoveel tijd even helemaal schoon omdat ze bij mij open op een plank staan, dus gaan ze uit elkaar.

Succes ermee! B)

Link naar reactie
hey super die link van je, nu kan ik eindelijk proberen een imolarode Z3 M Coupe AC Schnitzer te scoren!!! :ok:

Absoluut de moeite, die jongens bouwen ook verlichting in en dergelijke. Eens ik een ZZZ in mijn kleur en model vind, passeert hij ook langs daar <_<

Link naar reactie
hmmmmm 1:18 Styling 32s..... zou je die eraf kunnen krijgen, kunnen ze op deze :thumbup: :

Ik heb het gisteren even geprobeerd Ruud, maar ik krijg de velgen er zo 1 2 3 niet af. Als iemand hier raad mee weet, maak ik jouw QP na Ruud.

Dave misschien?

:rambo:

Link naar reactie
Ik heb het gisteren even geprobeerd Ruud, maar ik krijg de velgen er zo 1 2 3 niet af.

Assen doorslijpen met een dremel? :thumbup: :rambo: Maar dat zal wel irreversible zijn.

Link naar reactie

Dat is natuurlijk mogelijk. Maar dan gaan de wieltjes niet meer draaien nadien. We zullen eerst even afwachten of er nog een andere oplossing uit de bus komt, en anders doen we het zo Ruud :thumbup:

Link naar reactie
Ik heb het gisteren even geprobeerd Ruud, maar ik krijg de velgen er zo 1 2 3 niet af. Als iemand hier raad mee weet, maak ik jouw QP na Ruud.

Dave misschien?

:wave:

Ja, U had de monteur van de Miniaturen opgeroepen? :schater:

Bij de gele 328i Coupé van UT models gaan de wielen er alleen vanaf als je heel goed eraan trekt, ze zitten namelijk aan de as gelijmd. Ik kwam er achter toen ik tijdens de fotoshoot per ongeluk op de Coupé stond met een voet. :thumbup: Ik hoorde krak en dacht dat dit het einde van de Coupé was, maar nee. Het bleek dat hij gewoon weer vastgelijmd moest worden. Hij rolt gewoon weer. :nono:

Om nu bij de Z3 van UT models terug te komen: de voorwielen kun je omzetten (zitten binnenin met 2 schroefjes vast), de achterwielen zitten aan de achteras/bodemplaat vast. Waarschijnlijk kun je de bodemplaat van de Z3 roadster op de Z3 coupé monteren, want het lijkt me dat ze even lang zijn. Het is dat ik geen Z3 Coupé heb, anders had ik wel even geprobeerd of de bodemplaat om te zetten was. ;) Je kan altijd nog proberen of je ze er voorzichtig af kan trekken, maar dit blijft wel een risico (heb dit nog niet geprobeerd bij de Z3).

De Z3 roadster zit met 3 schroeven vast, te weten: eentje aan de voorkant en twee aan de achterkant; onder het reservewiel en onder de uitlaat, deze de onderdelen laten zich er vrij gemakkelijk (wees wel voorzichtig met trekken) af halen.

Succes! :ok:

Link naar reactie
Ja, U had de monteur van de Miniaturen opgeroepen? :schater:

Bij de gele 328i Coupé van UT models gaan de wielen er alleen vanaf als je heel goed eraan trekt, ze zitten namelijk aan de as gelijmd. Ik kwam er achter toen ik tijdens de fotoshoot per ongeluk op de Coupé stond met een voet. :thumbup: Ik hoorde krak en dacht dat dit het einde van de Coupé was, maar nee. Het bleek dat hij gewoon weer vastgelijmd moest worden. Hij rolt gewoon weer. :nono:

Om nu bij de Z3 van UT models terug te komen: de voorwielen kun je omzetten (zitten binnenin met 2 schroefjes vast), de achterwielen zitten aan de achteras/bodemplaat vast. Waarschijnlijk kun je de bodemplaat van de Z3 roadster op de Z3 coupé monteren, want het lijkt me dat ze even lang zijn. Het is dat ik geen Z3 Coupé heb, anders had ik wel even geprobeerd of de bodemplaat om te zetten was. ;) Je kan altijd nog proberen of je ze er voorzichtig af kan trekken, maar dit blijft wel een risico (heb dit nog niet geprobeerd bij de Z3).

De Z3 roadster zit met 3 schroeven vast, te weten: eentje aan de voorkant en twee aan de achterkant; onder het reservewiel en onder de uitlaat, deze de onderdelen laten zich er vrij gemakkelijk (wees wel voorzichtig met trekken) af halen.

Succes! :ok:

Hey super Dave! Dit moet gewoonweg lukken! :wave: Ruud, hier komt je custom made QP! :schater:

Link naar reactie

Het is gelukt!

Het onderstel 'swappen' was geen optie, de vijzen bij de QP zitten op andere plaatsen dan bij de roadster miniaturen.

Dus toch maar voorzichtig de wielen van de asjes gehaald zonder iets af te breken, en zo de swap gedaan :thumbup:

Ziehier het resulataat:

img0987.jpg

img0988.jpg

img0985.jpg

img0986.jpg

Laat maar weten als je interesse hebt Ruud! :nono:

Link naar reactie
Het is gelukt!

img0987.jpg

Laat maar weten als je interesse hebt Ruud! :thumbup:

Wow! het is echt precies die van ons nu! :ok:

Dus ik moet nu een Turkish Grun Z3 roadster (4 cyl) van UT gaan scoren op ebay om vervolgens de wielen om te hangen? hmmm ^_^

Link naar reactie

Goed gedaan Maikel! :thumbup:

De voorwielen heb je wel gewoon kunnen swappen neem ik aan, of heb je die ook los moeten maken van de as? :ok:

Link naar reactie
Goed gedaan Maikel! :ok:

De voorwielen heb je wel gewoon kunnen swappen neem ik aan, of heb je die ook los moeten maken van de as? ^_^

De voorwielen waren inderdaad zo over te zetten. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.