Ga naar inhoud

Vele kleine ZZZtjes maken 1 grote...


///Maikel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 178
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Die Z8 en M3 zijn héél mooi. Afwerking ziet er super uit!

Link naar reactie

Ik verzamel alleen 1:18 in zwart of wit (niet alleen BMW trouwens)

Ik heb nog een paar MB gullwings en roadsters, 911's, Wiesmanns en E-types. alles Zwart Wit. Zijn wel allemaal goedkopere Bburago's

Alle gekleurde modellen gaan naar Senne. Die heeft intussen ook een leuke verzameling met Porsches Ferrari's en Mini's (in eerste instantie zijn 3 favorite merken :thumbup: later werd alles natuurlijk BMW maar daar heeft hij nog niks van) Hij speelt er ook echt mee. Papa blijft lijmen... <_< Maar ik heb liever dat hij er veel plezier van heeft. :rolleyes:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vandaag bij de BMW dealer langs geweest, is deze toch maar mooi mee naar huis gegaan:

IMG_5208.JPG

BMW Z4 M Race Version (1:43). Het detail is erg goed. :newblush:

IMG_5204.JPG

IMG_5205.JPG

IMG_5207.JPG

Afgelopen weekend waren we op de Ring hardop aan het denken wat de ideale Ringtool zou zijn voor ons. Deze in 1:1 komt toch wel erg dicht in de buurt <_<

IMG_5206.JPG

Link naar reactie

Is 'm d'er eindelijk. Hier wacht ik al 2 jaren op :rolleyes:

Er zijn al sinds toen 3 versies aangekondigd bij Minichamps. 1 in de BMW Motorsportkleuren (deze dus), eentje Schubert 24 u-versie en 1 Red Bull versie van Duller Motorsport.

Ik weet wat ik ga doen de komende dagen, naar een BMW dealer ... <_<

Link naar reactie
Er zijn al sinds toen 3 versies aangekondigd bij Minichamps. 1 in de BMW Motorsportkleuren (deze dus), eentje Schubert 24 u-versie en 1 Red Bull versie van Duller Motorsport.

Die andere versies heb ik niet gezien. Deze staat ook op de website van BMW (kost daar ook gewoon 29 EUR, net als bij de dealer)

supermooi model Ruud! Nu enkel nog in 1/18 zien te vinden :rolleyes:

Ja, mijn Z-coupe verzameling loopt qua schaal een beetje uit alle kanten op. Heb nu 1:1, 1:18, 1:24, :1:43 en 1:87.

Eigenlijk vind ik de 1:43's de mooiste schaal. 1:18 en 1:24 zijn dan wel weer leuker vanwege meer detail en stuur dat werkt en deuren die open kunnen. In de 1:1 heb je uitendelijk de meeste lol!! <_<

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hehehe, die had even niets beters te doen denk ik :drank:

Wel tof gedaan overigens.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Er zijn weer twee schaalmodellen aan mijn vingers blijven plakken! :rolleyes:

Bij BMW Düsseldorf laatst geweest. Staat er al het BMW F1 spul voor de helft, waaronder de 2008 bolide van Nick. Even het ding van dichtbij bekeken, maar het detail had me snel overgehaald 'm mee te nemen!

IMG_1955.JPG

IMG_1954.JPG

IMG_1957.JPG

En dan laatst wat op de online BMW e-shop geklikked, stond daar de Efficient Dynamics Concept in een gelimiteerde oplage van 750 stuks. Mooi....

IMG_4139.JPG

IMG_4140.JPG

IMG_4158.JPG

IMG_4150.JPG

IMG_4146.JPG

IMG_4147.JPG

Alleen jammer dat er geen 1:43 Adrian en een 1:43 boom bij zit...

dad97272eb10debec6f798e4f8097a76.jpg

Link naar reactie
Met dat ding kan je in Dirt2 "peppen".... gaat als een banaan.

ik "rijd" zelf regelmatig met zo'n ding in GTR Evo, gaat inderdaad goed!! :ok:

evo_15.jpg

Ook jammer dat er geen 1:1 dame bij zat zeker? :thumbup:

Och, die moet ook weer ergens staan. ;)

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Er is er weer eentje aangekomen :birthday:

Ditmaal het facelift model, in 2.8 versie. En naar mijn mening alvast het mooist afgewerkte totnogtoe.

Let maar eens op de details in het interieur en aan het exterieur. Mooi mooi! :guitar:

Ook gaat van dit model de koffer open, wat bij al de vorige niet het geval was.

De pics:

img1090800.jpg

Beetje oude post waar ik op reageer, maar van welk merk is dit model? Ben op zoek naar een facelift z3 in 1:18. Had een mooie op het oog in de goede kleur, maar had de bieding verloren op Ebay. Valt niet tegenop te bieden als er zo'n automatische bieder aanstaat...

Link naar reactie
Beetje oude post waar ik op reageer, maar van welk merk is dit model? Ben op zoek naar een facelift z3 in 1:18. Had een mooie op het oog in de goede kleur, maar had de bieding verloren op Ebay. Valt niet tegenop te bieden als er zo'n automatische bieder aanstaat...

Dit is UT models, en is zeer fijn afgewerkt.

Ik heb er nog zo eentje, in een iets fellere kleur :birthday:

Link naar reactie
Valt niet tegenop te bieden als er zo'n automatische bieder aanstaat...

Tuurlijk wel: zelf meedoen met 'automatisch bieden'! Of je scoort de veiling voor een prijs die je acceptabel vindt, of je jaagt een ander op kosten die er meer voor over heeft, tot je zelf afhaakt: altijd leuk dus. :birthday:

Link naar reactie

:birthday: Sorrie voor de off-topic...

Automatisch bieden had een mogelijkheid geweest, maar geen idee hoe ik dat aanzet...

Ik weet niet hoe je het uit zet....

Voor zover ik weet geeft je het maximum bedrag op waarvoor je wilt kopen en klaar. eBay zelf laat dan de biedingen tegen elkaar oplopen en de 'winnaar' eindigt met een fractie hoger bod dan de één na hoogste bieder. Als er niemand anders biedt, loopt jouw bod ook niet verder op.

Dat er op het eind altijd mensen zijn die dan pas gaan meebieden of hun bod verhogen, dat is een andere zaak.

Als je nu aan het begin gewoon even bij jezelf te rade gaat wat je er maximaal voor over hebt, is er toch niks aan de hand? Als iemand er overheen biedt, heeft die er gewoon meer voor over. Dat heeft helemaal niets met automatisch bieden aanzetten te maken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.