Ga naar inhoud

brand op de zaak


Aanbevolen berichten

Gisteravond de :sleepy: nog in topstaat gebracht, om half negen de deur gesloten om vandaag naar een autoshow te gaan.

Maar helaas ging dit niet door, want om 7.00 uur vanmorgen werden we gebeld dat de hal in de fik stond <_< , het eerste wat in je hoofd omgaat is dat je :sleepy: daar staat, dus gauw in de kleren gesprongen, de trap omlaag gevallen en in de auto gesprongen en met moijn broertje naar de hal toe gereden.

Daar aangekomen stond de brandweer al met groot materieel te blussen, als eerste onze hal om ergere schade te voorkomen, daarna bij de buren (een vijverzaak) waar de brand is ontstaan.

Na ongeveer 1,5 uur mocht ik ff gaan kijken onder begeleiding van de brandweer of de binnenstaande voertuigen schade hadden geleden, gelukkig alleen roet en waterschade.

Net pas weer thuis van al het gez...k.

Zo dat was dan je vrije dag :angry:

Oorzaak nog onbekend, maar de schade aanzienlijk, de wasplaats niet meer te gebruiken, dak is ingezakt, en alle apparatuur hebben ze meegenomen om te reinigen, dus maandag helaas geen werkdag, maar een regeldag met de verzekering.

snb11273ag7.jpg

snb11311aq4.jpg

snb11288qd4.jpg

snb11289qt7.jpg

snb11302sv1.jpg

snb11303mr9.jpg

snb11306xx3.jpg

Nou daar zijn we dus weer mooi klaar mee

Link naar reactie
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Daar zit je niet op te wachten... :angry:

Eerste wat in me op kwam...."oooh.. nee die dikke :sleepy: QP" :sleepy:

Gelukkig is deze gespaard gebleven.

sterkte ermee.... <_<

Link naar reactie

Bedankt alvast voor jullie medeleven, maar de bedoeling is dat we toch proberen door te gaan, dit omdat we echt helemaal volgepland staan, het zal alleen morgen niks meer worden met werken <_< .

Hoop ook dat alles nog zal meevallen.

@Spycke: tof dat de afspraak van morgen verzet kon worden, we zullen er alles aan doen je ZZZ a.s. dinsdag in topstaat te brengen :angry:

Link naar reactie

Ongelooflijk, wat een bende.

Maar meestal Ziet het er erger uit dan het is.

Wat een reuZemaZZel dat er niets aan de auto's is, en vooral die rode duivel.

Nu maar hopen dat jullie goed verZekerd Zijn en dat die niet moeilijk gaan doen.

Hoe Ziet het er nu voor jullie uit ?

Moeten/mogen jullie morgen alles opruimen of wordt dat gedaan?

En wat is er nodig om verder te gaan of is alles nog te gebruiken?

Link naar reactie

wow :angry: dat is schrikken ... <_<

Veel sterkte gewenst jongens!

Niet te letterlijk nemen: 'what doesn't kill you makes you stronger', hier zullen jullie als beginnend ondernemers weer sterker uit komen!

Link naar reactie

zover ik weet wordt alles nog gereinigd door een gerenomeerd bedrijf, en er moet een heel nieuw dak op.

wat betreft de apparatuur, dat moet ook worden gereinigd, en dan wordt er gekeken of het allemaal nog gebruikt kan worden.

Wat betreft de verzekering dat is nog een groot vraagteken omdat ze de oorzaak nog niet hebben bepaald, maar de schade zal wel hoof zijn, want wij als autopoetsbedrijf hebben nog de grootse moeite nodig om de lucht uit de bekleding te krijgen van de auto's die we in de hal hebben staan, roet en rook zijn de ergste nachtmerries voor een auto.

Link naar reactie

Bedankt voor alle hulp die jullie aanbieden <_< , maar op dit moment kunnen wij zelfs nog niks doen, dan alleen maar hopen dat we dinsdag weer kunnen gaan draaien.

En mochten we om de een of andere reden toch wat hulp kunnen gebruiken zullen we jullie het wel laten horen.

Toch wel tof dat jullie zo behulpzaam zijn, zo zie je maar weer wat zo'n forum toch een grote familie is :angry: :sleepy:

Link naar reactie

Jeetje Emanuel en Reggie!!!!! Da's ff schrikken zeg..

Je krijgt toch een hartverzakking als je bij je eigen toko (waar je zo hard voor hebt gewerkt) aankomt en je treft dit aan... (de tranen springen mij al in de ogen, kun je nagaan wat dat met jullie moet doen...).

Super veel sterkte met alles :angry:<_< .

Leef met jullie mee... ik had deze week een overstroming op de zaak (ruimte naast mij waterleiding gesprongen)... weinig extreme schade maar de (inmiddels 4 weken oude...) vloer moet er weer uit... En wat een heisa daar al bij komt kijken. Je zaak moet toch doordraaien...

Link naar reactie
Bedankt bedankt allemaal, ik ga nu maar eens ff ernaartoe, en mijn <_< ff afspuiten bij de concurrent :schater:

Sterkte beste mensen,

Ik denk dat je maar met je vinges hoeft te knippenen en heel Hoensbroek staat vol met Z-tjes die de handen uit den mouwen wensen te steken.

Link naar reactie

Ik heb toch maar niet mijn ZZZ gewassen, morgen komt de expert, en wie weet krijg ik wel een complete poetsbeurt vergoed, <_<

Nou alle rook weg is en de zon schijnt zie je eigenlijk pas wat een geluk we hebben gehad dat het op tijd was opgemerkt, en dat ook nog eens door een brandweerman die net naar zijn werk reed omdat om 7.00 uur zijn dienst begon, helaas voor hem vandaag een kwartier eerder.

Link naar reactie

Sjee, dat is niet best. Gelukkig is er met jullie (en het rode <_< duivelinnetje) niks.

Er is weinig dat ik kan doen om jullie te helpen, maar als je een PC of iets nodig hebt laat even weten, dan breng ik je die. Ik heb nog wel het een en ander staan en ben zo bij jullie.

Succes + sterkte. Ruud

Link naar reactie

Ongelovelijk, da's goed balen ! :angry:

Gelukkig geen persoonlijk leed te berokkenen.

Zal hopenlijk met de verzekering wel goed geregeld worden.

En anders heb je nog je grote forum familie om jullie te helpen ! <_<

Sterkte Emanuel en Reggie (en familie) :sleepy:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.