Ga naar inhoud

brand op de zaak


Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Dat is mooi klote... Brand is het beroerdse wat je op een sterfgeval na kan treffen. "Gelukkig" zijn jullie wat dat betreft nog goed weggekomen en zijn de auto's gespaard gebleven. Hopelijk waren alle ramen dicht, want brandlucht krijg je inderdaad heel moeilijk uit bekleding, helemaal als de ramen ook nog eens open zouden hebben gestaan. Verzekeringstechnisch denk ik dat het op de andere partij kan worden verhaald, als de brand daar zou zijn begonnen. Het is dan ook te hopen dat die partij goed verzekerd is.

Apparatuur kan tegenwoordig erg goed worden gereinigd en drooggemaakt. Wij hadden ooit op het werk waterschade door lekkage en de TV die door en door nat was geworden, doet het sinds de centrifugering nog steeds. Voorwaarde is wel dat er tijdens en na het nat worden geen spanning op heeft gestaan.

Suc6 en sterkte in iedergeval!

Link naar reactie

Emanuel en Reggie,

Succes met deze ellende... gelukkig heeft het rode monster niets.

Ik weet hoe erg dit is, als kleine jongen heb ik ooit de hele zaak van m'n ouders af zien branden. Gelukkig kwam het bij jou niet zo ver.

Martin

Link naar reactie

ben net terug van 3 dagen Duitsland. Schrikken zeg. Maar goed, geen pers. ongelukken gelukkig, da's het belangrijkste.

De rest kost geld en tijd.

Succes verder met het vervolg.

Link naar reactie

Nu ik die foto's van de brandweer zie, snap ik ook waar "het tuincentrum" ligt. Jullie zijn het "autobedrijf" dat genoemd wordt in de tekst, neem ik aan.

Dit is wel creepy, de vlammen slaan uit jullie dak:

DSC02590.JPG

Wel een uitgebreid verslag van de brandweer, nog nooit gezien zoiets. Ze beschrijven ook de hele afhandeling van de brand en de beslissingen die ze nemen. Dat is dan wel weer mooi om te zien, hoe naar de brand zelf ook is.

Veel succes met je verzekeringen vandaag Emanuel!

Link naar reactie
Nu ik die foto's van de brandweer zie, snap ik ook waar "het tuincentrum" ligt. Jullie zijn het "autobedrijf" dat genoemd wordt in de tekst, neem ik aan.

Dit is wel creepy, de vlammen slaan uit jullie dak:

DSC02590.JPG

Wel een uitgebreid verslag van de brandweer, nog nooit gezien zoiets. Ze beschrijven ook de hele afhandeling van de brand en de beslissingen die ze nemen. Dat is dan wel weer mooi om te zien, hoe naar de brand zelf ook is.

Veel succes met je verzekeringen vandaag Emanuel!

ja the roof stond letterlijk on fire, de voorgevel is hoger dan het dak zelf, en op de was plaats en ingang naar de loods stond ook idd het hele dak in vlammen, we hadden de hal zelfs zo goed afgesloten dat emanuel de sleutel van de deur aan de brandweer moest geven om binnen te komen

vandaag gaan de jongens alles regelen, en we hebben gelukkig fijne buren (aan andere kant) die ons wel een plekje willen lenen om toch nog wat te kunnen doen deze week.

Jongens en meisjes hier op het forum, onze dank is zeer groot voor jullie aangeboden hulp en medeleven :thumbup:

Ook namens Joyce en Maykel. :P

Link naar reactie

Reggie en Emanuel da's mooi sjit. veel sterkte de komende tijd !

Zullen duimen !

Link naar reactie

R&E heel veel sterkte de komende weken! Brand is altijd een doffe ellende :thumbup: Als je het verhaaltje van de brandweer leest dan hebben ze echt puik werk geleverd om "het autobedrijf" af te schermen, hulde!

Link naar reactie

Hé Gast,

Da's verdomde vervelend.

Ik heb respekt voor jullie dat je in deze tijd een eerlijke onderneming begint.

Laat het me weten als ik je kan helpen, ik kan zo een dagje voor je vrij maken om je de hele dag te helpen met poetsen, stofzuigen of wat maar ook.

Voor zo ver sterkte met de finaciele afwikkeling, laat je geen oor aannaaien. :thumbup:

Link naar reactie

Hey jongens,

Shit dat zoiets gebeurd, maar laat de moed niet zakken. Neem de tijd om alles te regelen met verzekeringen etc.

Alvast veel succes met de "nieuwe start"

Link naar reactie

zoals het er vandaag uitzag, kunnen we morgen met behulp van een aggregraat, en na het schoonmaken van de ergste rotzooi door Belfor toch een kleine doorstart maken, mits de experts zijn geweest om de schade op te nemen.

Allen dank, ook voor de sms-jes. het is zeer op prijsgesteld dat iedereen hier zo met ons meeleeft, een grote pluim voor het forum :)

@Frido, bedankt voor het langskomen, en je aanbod tot hulp, maar zoals je zag mochten wij zelfs nog niks doen :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.