Ga naar inhoud

brand op de zaak


Aanbevolen berichten

Hoorde het gisteren van Edwin maar nog geen mogelijkheid gehad om te reageren. Dus ook van mijn kant: sterkte jongens! Ik weet hoeveel gedoe erbij komt kijken want pas zijn twee bv-tjes van mijn bedrijf ook deels in brand gevlogen doordat het pand van de buren in brand stond. Was heftig en een behoorlijke nasleep. Als ik zo jullie foto's zie, moeten jullie hopelijk weer snel de boel weer kunnen openen. Let op dat je zo veel mogelijk schriftelijk vastlegt want de verzekeraar probeert het over het algemeen zo te regelen dat hij zo min mogelijk moet uitkeren. Haal er desnoods een deskundige / jurist bij, om te voorkomen dat je achteraf dingen ontdekt die je had moeten doen en die niemand je verteld heeft...

Hou de moed erin!!!! Onze morele steun heb je in ieder geval :)

Link naar reactie
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Martijn ;) Tof dat je ff langs bent gekomen tussen alle hektiek.

@ iedereen die ons tips heeft gegeven wat betreft de verzekering, wij zitten dus op dit moment met een aantal in onze maag, en idd proberen ze zich allemaal te drukken. De enige met de minste praatjes is die van Emanuel's autoverzekering.

Iemand toevallig nog wat meer verstand hiervan die ons een beetje wegwijs zou kunnen maken??? (aub via mailnaar: linky at home punt nl)

Onze dank is groot. :wave:

aangepast door miss m coupe for life
Link naar reactie

Hallo Emanuel,

Wij kennen elkaar (nog) niet, maar bij toeval lees ik dit bericht, omdat ik op zoek was naar je op het forum, want ik wilde eens wat afspreken om mijn auto bij je te laten cleanen. Wat een ellende zeg! Ik snap best dat je nu wel even heel andere dingen aan je hoofd hebt.... :wave:

Ik hoop dat alles goed afloopt en dat je weer snel "in business" zult zijn. Wil je me laten weten wanneer je wat kunt afspreken? Sterkte Karin Ka3

Link naar reactie
Iemand toevallig nog wat meer verstand hiervan die ons een beetje wegwijs zou kunnen maken??? (aub via mail linky at home punt nl)

Lijkt me een taak weggelegd voor onze advocaat hier. Uiteraard met zeer grote korting (ik bedoel dus gratis) voor een forumlid die nu figuurlijk uit de brand geholpen moet worden.

Link naar reactie
Lijkt me een taak weggelegd voor onze advocaat hier. Uiteraard met zeer grote korting (ik bedoel dus gratis) voor een forumlid die nu figuurlijk uit de brand geholpen moet worden.

Volgens mij hebben we hier toch ook succesvolle verzekeringsboys en girls?

Link naar reactie
Je bedoelt "Pa Visser" van het "gebeft geboefte"?

Yep.

Volgens mij hebben we hier toch ook succesvolle verzekeringsboys en girls?

Yep.

Zou geweldig zijn als de mensen in Hoensbroek vanuit die hoek spontaan aangeboden steun zouden kunnen krijgen. Ze verdienen het dubbel en dwars.

Link naar reactie
Yep! Zeer zeker! :sick:

x2 :sick: Met een paar uurtjes advies maak je ze heel blij denk ik. Dit is gewoon vervelend als het niet je vakgebied is. Wordt je lekker van het kastje naar de muur gestuurd. Daar zijn ze in verzekeringsland erg goed in. Snel dreigen en je op je verantwoordelijkheid wijzen als de premie niet betaald is en snel de verantwoordelijkheid afschuiven als er betaald moet worden.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Allen bedankt voor de aangeboden hulp.

Mijn vader heeft keihard met zijn vuist op de tafel geslagen, ff een beetje hard gesproken, en nu blijkt dus dat we alles vergoed gaan krijgen, zelfs de auto's met roet en rook schade. :thumbup:

Ook wilden wij ff melden dat we weer volop aan de gang zijn, dus kom maar op met de pm's voor het maken van een afspraak voor een schoonheidsbehandeling van je ZZZ(Z)!!!!

Nu moet alleen nog ons dak worden vernieuwd, en de muren nog gedaan worden, maar dat is totaal geen hinder voor ons werk. :m:

Link naar reactie
Mijn vader heeft keihard met zijn vuist op de tafel geslagen, ff een beetje hard gesproken, en nu blijkt dus dat we alles vergoed gaan krijgen, zelfs de auto's met roet en rook schade. :thumbup:

Haha, ja dat zie ik hem wel even doen. Mooie kerel. Fijn dat het zo afloopt. :m:

Link naar reactie
Ook wilden wij ff melden dat we weer volop aan de gang zijn, dus kom maar op met de pm's voor het maken van een afspraak voor een schoonheidsbehandeling van je ZZZ(Z)!!!!

Goed om te horen dat alles weer draait!!!!!

En geef toe... brandje heeft wel gezorgt voor extra reclame :m::thumbup: .

Link naar reactie

oeps, deze had ik even vanwege vakantie gemist, wat een ellende zeg! Maar soms, heel soms geldt het spreekwoord "in de brand, uit de brand" en ik hoop echt met heel mijn hart dat op welke wijze dan ook jullie misschien ietsjes beter eruit komen dan het voorheen al was (al is het inderdaad al maar meer klandizie)

Heel veel succes...

Link naar reactie
Mijn vader heeft keihard met zijn vuist op de tafel geslagen, ff een beetje hard gesproken, en nu blijkt dus dat we alles vergoed gaan krijgen, zelfs de auto's met roet en rook schade. :blink:
:lol: Dat vind ik helemaal niets voor senior, die man is zo bescheiden :schater: Hij heeft groot gelijk een brutaal mens heeft de halve wereld buiten het feit om dat hij gewoon in zijn recht staat :wave:
Link naar reactie
Hij heeft groot gelijk een brutaal mens heeft de halve wereld ...

ahaa.. zo denk jij er over. :blink: Een en ander word me nu wel duidelijk... :lol::schater:

Emanuel, Reggie en de rest van de familie, fijn voor jullie dat het allemaal geregeld wordt. :drank::wave:

Link naar reactie
Mijn vader heeft keihard met zijn vuist op de tafel geslagen, ff een beetje hard gesproken, en nu blijkt dus dat we alles vergoed gaan krijgen, zelfs de auto's met roet en rook schade. :blink:

:schater: hoezo dure advocaat? Je moet gewoon je pa even met zijn vuist op tafel laten slaan!!!

Geweldig!!! Hé Yangkie, neem Emanuel Senior even mee naar de anwb!

Link naar reactie

Goh wat een ellende! :newblush: Kom ik na een tijd van afwezig zijn terug, en dan lees ik dit... Jeetje Emanuel en Reggie, da's een flinke domper zeg! ;) Gelukkig hebben jullie al een doorstart kunnen maken en valt de schade wel enigszins mee, geluk dat de auto's niks hebben. Nou ja, ze zullen wel wat rookschade hebben, maar dat valt wel mee toch?:) Als jullie hulp nodig hebben met het een of het ander, laat het maar weten, dan kom ik wel even langs, want ik woon toch in Heerlen. ;)

Sterkte met de rest van de afwikkeling en met de nieuwe start Maan en Reggie!:)

Ciao! :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.