Ga naar inhoud

Reactietopic 2de zzzmikkelmeet,greet and eat.


zzztje

Aanbevolen berichten

Ook weer veilig geland in het Westen, wat een pokkeweer onderweg. Diverse hachelijke situaties meegemaakt (collectieve blindenvirus leek toegeslagen, ook verlichting in orde maken is een hele opgave voor sommige wrakkenbezitters) en er lag bizar veel water op sommige stukken. Gelukkig door de asfalteerwerkzaamheden op de A9 nog even 4 km file mee kunnen pakken en de afgesloten N205 ivm een vliegtuigbom uit WOII zorgde nog voor de nodige vertraging om thuis te komen.

En ja... :smart: Tussen Utrecht en Amsterdam was het rustig en droog dus toch nog even lekker kunnen VLAMMEN :rambo:

Los van de thuisreis (en de mega smile over de Uber-Z4 :kisstogether: ), Diana & Willy, super veel dank voor een gezellige avond! Het was weer erg gezellig, lekker slap kletsen met iedereen. Goed gegeten, jullie kunnen er echt wat van. Mooie zaak trouwens, leuke locatie en een parkeerterrein voor blinkende Z's (met evenzovele sterke verhalen van altijd dezelfde kereltjes). Dit was waarschijnlijk de eerste en gelijk ook laatste keer dat ik een kipsate met koud biertje heb genuttigd in de Z4 van Roger :schater:

Prima avond! :)

Link naar reactie
  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Grote klasse, Diana en Willy (en de drie meisjes)! Tip-top verzorgd, lekker, veel te veel, schat ik in, vlotte bediening en Willy was niet aan tafel te krijgen! :kisstogether: Noodweer onderweg, pas bij Beekbergen weer normaal.

Alle deelnemers bedankt, het was gezellig!

Ook kunnen constateren dat de compressor van Martijn beslist beter klonk dan die van De Lange te D.

Die van Martijn :smart: veel mooier.

Link naar reactie

Ook weer geland Nicole vloog terug... :kisstogether: Ongelofelijk pokkeweer maar niet van de weg te krijgen zo,n Z4 :smart: Diana en Willy en uiteraard de rest van het team super super super bedankt. Het eten was top ik miste alleen de asperges :) Verbeterpuntje voor de volgende keer :schater: Ik zit nog vol van de koffie :rambo:

Link naar reactie

Ben zoals een echte "Hollander" betaamt in korte broek en JeZus-Nike's volledig in plané naar huis gesurft.

Tussendoor nog een filmpje meegepikt in 5.1

Diana, Willy, ons Mams en lieve bedieningsdames; enorm bedankt voor jullie geweldige ZZZZorg en overdaad. :kisstogether:

Heerlijk ook, om weer eens met de "oude garde" te hebben gebrald en gesnuffelt te hebben aan wat nieuw vlees.

Het was in één woord, TOP geregeld allemaal. :smart:

Willy, het steentje blijft bij mij niet staan. Horen er mischien nog een 2 contragewichtjes bij? :)

Späterrrrrrrr!!!!!!!!

Link naar reactie

Diana en Willy bedankt, prima verzorgt gezeligge sfeer.

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken heb ik van jullie begrepen.

Groetjes Michel

Link naar reactie
Wij dachten nog voorbij Woerden, Ruud zal zo wel voorbijrijden in zijn M, net 5 minuten daarvoor vertrokken natuurlijk uit Berghem. :schater:

Wij gingen ( zoals gewoonlijk ) weer als laatste weg :kisstogether:

Onderweg kwam uit het niets ineens een imola rode :smart: aansluiten, verkeerd gereden Hans :schater:

Link naar reactie

Diana en Willy bedankt, prima verzorgt en te gek voor woorden dat jullie dit willen doen voor ons.

Ik heb veel respect voor jullie inzet en passie voor jullie zaak. :kisstogether:

Ik vond het zelf een geweldig geslaagde avond.

THX THX THX 1000x :smart:

Link naar reactie

Diana en Willy bij deze bedankt, voor deze super avond we hebben heerlijk gegeten in jullie mooie zaak ik ga binnen kort ook eens proberen om asperges a la

hollandaise saus te maken, die waren ook zo lekker.

Ben trouwens nog nooit zoveel geflitst als op de terug weg dat was wel vreemd want er werd maar 1 flitser gemeld ?????

Wat mij betreft houden we de Meet and Greet ZH voortaan in Berghem.

Groetjes Astrid en Marcel.

Zter

Link naar reactie
Grote klasse, Diana en Willy (en de drie meisjes)! Tip-top verzorgd, lekker, veel te veel, schat ik in, vlotte bediening en Willy was niet aan tafel te krijgen! :thumbup:

waar haal jij die derde vandaan Rob? :schater: :schater: :thumbup:

Dit was waarschijnlijk de eerste en gelijk ook laatste keer dat ik een kipsate met koud biertje heb genuttigd in de Z4 van Roger :schater:

Prima avond! :thumbup:

:schater: ik wacht vol spanning op de foto's van Ed.

Het eten was top ik miste alleen de asperges <_< Verbeterpuntje voor de volgende keer :schater:

't komt wel goed schatje :wave:

Willy, het steentje blijft bij mij niet staan. Horen er mischien nog een 2 contragewichtjes bij? :blink:

die heb je zelf toch.... :schater:

iedereen die gister aanwezig was, bedankt voor jullie aanwezigheid en gezelligheid.. :kisstogether:

op naar de 3de zzzmikkelmeeting. :thumbup:

(we hadden nog 5kg spare-ribs en 4 kg wings over)

foto's komen eraan.

Link naar reactie

Ruud riep; ik ben maandag de eerste die komt en de laatste die gaat.'(t laatste klopt wel)

maar wie was er als eerste..

HPIM0459.jpg

HPIM0460.jpg

HPIM0461.jpg

:thumbup::wave::kisstogether:

HPIM0462.jpg

Link naar reactie

''waar moet de olie ook al weer in Roger?

HPIM0482.jpg

HPIM0483.jpg

HPIM0484.jpg

HPIM0485.jpg

HPIM0487.jpg

HPIM0488.jpg

dat waren de foto's. nogmaals iedereen bedankt :thumbup:

Link naar reactie
Grote klasse, Diana en Willy (en de drie meisjes)! Tip-top verzorgd, lekker, veel te veel, schat ik in, vlotte bediening en Willy was niet aan tafel te krijgen! :wave:
waar haal jij die derde vandaan Rob? :schater::schater::thumbup:

Ik wist dat die vraag ging komen, Diana. :kisstogether:

Hier je derde (of eerste) meisje:

hpim0483eb4.jpg

Link naar reactie
*doet ogen dicht en fantaseert dat er een knappe prins achter haar staat...*

:schater: no spang!

Hey FaiZZZZal nanga edeh, ik kon iets van je terug verwachten :schater::schater::schater:

Maar je hebt het goed, daar zit ik toch op!

Willy, je hebt zo goed je best gedaan (gedienstig zijn enzo), daarbij vind ik je een voortreffelijke kok.

In mijn volgende leven trouw ik met jou (sorry Diana)

(Voor de overige Forumleden die intrigerende gedachten hebben) Doe geen moeite om Hanneke op te stoken, of te verwittigen ik heb het haar zelf al verteld.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.