Ga naar inhoud

Reactietopic 2de zzzmikkelmeet,greet and eat.


zzztje

Aanbevolen berichten

Ook weer geland Nicole vloog terug... :thumbup: Ongelofelijk pokkeweer maar niet van de weg te krijgen zo,n Z4 :wave:

lag dat aan de Z4 of mijn rijvaardigheid?!

Never mind... (of met andere woorden: ach laat maar)

Willy en Diana, het was enorm gezellig, goed georganiseerd (zelfs het weer hebben jullie een tijd lang in de hand gehad), heerlijk gegeten, met andere woorden: TOP en voor herhaling vatbaar :kisstogether::thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Willy & Diana, en uiteraard ook de 3 dames, hartstikke bedankt voor de organisatie van een heerlijke avond. Het was weer erg lekker, gezellig en laat :thumbup:

Iedereen bedankt voor de gezelligheid. Heb nog een paar andere foto's

Kijk dat hier nou een discussie ontstaat over groter en sneller ok ........

imgp3146largefe1.jpg

Link naar reactie
Helaas begon het toen te regenen. Op 1 na zaten alle dakjes nog op tijd dicht.

Ja, die van mij... :angry:

Ga ik net voor een korte pitstop naar de plee begint het te regenen... :thumbup:

Nou ja, is ie ook gewassen van binnen...

Link naar reactie
Ja, die van mij... :(

Ga ik net voor een korte pitstop naar de plee begint het te regenen... :P

Nou ja, is ie ook gewassen van binnen...

Kijk dat is pas een gevalletje water schade.

EFFE APELDOORN BELLE.

JA VAN MIJN Z3 EEN VISVIJVER GEMAAKT. :angry:

OF IK MAG VANGE. :thumbup:

De telefoniste heb je wel een visvergunning. :schater:

Helaas claim in het water gevallen. :unsure:

Link naar reactie

Ook van mij BEDANKT Willy en Diana!!! En de lieve dames van de bediening!! Jullie hebben allemaal hard gewerkt (dan voel je je toch altijd wel een beetje bezwaard...) . Het was meer dan heerlijk (ook het ijs!!! ZZZalig!!!!) en supergezellig!! Leuk om weer nieuwe mensen te spreken. En natuurlijk met wat oude bekenden bij te praten.

Willy........ doe mij het - juiste :thumbup: - merk van die Hollandaise saus?? PM is ook goed hoor, het geheim van de kok geef je misschien liever niet prijs.

Mooie foto's ook van iedereen!!! :angry::unsure:

Link naar reactie
Dat zie je verkeerd, wij proosten op de mooiste en snelste Z4 van de avond :thumbup:

Het is weer tijd om de kwikfitter er bij te roepen.

OLIE VULLEN.

Ja dat gat daar tot het randje. :unsure:

Gelukkig is het begrip schoonheid een persoonlijke ervaring.

En is sterk verschillend van persoon tot persoon.

En snelheid is betrekkelijk. :angry:

:P:(:wave:

Link naar reactie
Dat zie je verkeerd, wij proosten op de mooiste en snelste Z4 van de avond :thumbup:

Waar twee honden vechten om een been, daar gaat meestal een derde mee heen :P

Kijk maar rechts achter je.

a De minste kilometers

b De meest unieke en uitgebreide audio/video installatie

c De mooiste velgen en banden.

Gelukkig valt over smaak niet te twisten :(:unsure:

Zullen we de :angry: dan maar weer bij elkaar steken?

Jij lange bral! :wave:

Link naar reactie
Waar twee honden vechten om een been, daar gaat meestal een derde mee heen :P

lijkt me geen discussie :angry: zilver is sowieso de kleur, als je van gadget spielerei houdt is jouw 3.0 best ok (tijd zat om een filmpje te kijken, echt hard gaat je auto niet), als je van autorijden en techniek houdt, kan niets op tegen de compressor powerrr. :unsure:

hahaha :thumbup:

Link naar reactie

Willy en Diana,

We kwamen laat (om de hoek geparkeerd....) en we gingen weer vroeg, maar we voelden ons helemaal thuis!

Enne volgend jaar.....dacht het WEL!

En misschien komt Kenneth dan ook weer mee.

Thanks het was geweldig,

Carla en Rene

Link naar reactie
lijkt me geen discussie :( zilver is sowieso de kleur, als je van gadget spielerei houdt is jouw 3.0 best ok (tijd zat om een filmpje te kijken, echt hard gaat je auto niet), als je van autorijden en techniek houdt, kan niets op tegen de compressor powerrr. :sick:

hahaha :P

Wacht maar af wat je terug krijgt als restwaarde als je 'm inruilt of wilt verkopen.

Elk weldenkend mens (koper) wenst zich geen afgesjeesde Judasbak :wave::angry::muur:

Nee hij of zij gaat voor een fijn ingereden koets. :schater::unsure::thumbup:

Link naar reactie
Wacht maar af wat je terug krijgt als restwaarde als je 'm inruilt of wilt verkopen.

als ik me daar al druk om zou moeten maken :schater:

niks afgesjeesd... :unsure: ... geoptimaliseerd! :thumbup: auto is in een warm Z-nest beland :P

:angry: dus ehm, terug naar de zzzzmikkelmeeting!

Link naar reactie
Yep, mee eens, maar jullie waren er mee begonnen er een Snikkelmeting van te maken. :angry:

ook niet zo heel raar die naam... jij krijgt zulke rare steentjes van de organisatie.. :thumbup::schater:

Link naar reactie

Beste Diana en Willy, het was fantastisch hoe jullie dit hebben georganiseerd!! :angry:

Heerlijk gegeten, ja die asperges waren echt heerlijk!

Ook Saskia(2) is wel nieuwschierig naar het recept!

Perfecte en mooie locatie met veel parkeerruimte :thumbup:

Ondanks de regen later op de avond, is de avond absoluut niet in het water gevallen :schater:

De rit terug was spectaculair, wat een water en wat een geflits!

We zijn de volgende keer weer graag van de partij bij jullie.

Groetjes,

Saskia en Robert Jan

Link naar reactie

Goed nu echt weer on topic:

Diana en Willy hardstikke bedankt voor de geweldige organisatie....ik ga je voordragen voor een Michelin ster.... :thumbup::angry:

En die asperges..wat waren die lekker!!! maar wat niet!!!

Link naar reactie
Wij gingen ( zoals gewoonlijk ) weer als laatste weg :thumbup:

Onderweg kwam uit het niets ineens een imola rode :( aansluiten, verkeerd gereden Hans :schater:

haha :schater: , wat is verkeerd , zijn er verkeerde en goede wegen :schater: .

ik ben willekeurig gaan rijden en dan zegt de navigatie vanzelf wel op gegeven moment waar ik heen moet :angry:

Verder wil ik graag mijn bewondering uitten voor de voortreffelijke ontvangst en maaltijd, super super super geregeld.

En het is altijd weer een heerlijk gevoel als je zoveel leuke enthousiaste mensen bij elkaar ziet. :unsure::P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.