Ga naar inhoud

Reactietopic 2de zzzmikkelmeet,greet and eat.


zzztje

Aanbevolen berichten

Gast bob rozz
Mooie rit heen, best weer, gezellige mensen, heerlijk eten, lekker zeuren over auto's en met de speedboot weer naar huis .... kortom niet zo'n slechte maandag denk ik dan :)

Diana en Willy bedankt voor de goede zorgen :blink:

neem je mij nou eens een keer mee... ???

zetten we lekker een stukje Saga op....en gassen maar maatje!!

we spreken snel wat af smiley_baseball1.gif

25_coolguy1.gif

Link naar reactie
  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

speciaal voor Nadia en Saskia (en alle andere die 't recept willen hebben..)

asperge's met hollandaise saus.

*asperge's.(vers of pot)

*hollandaise-saus Garde d'or Knorr (wel vloeibaar! niet in de supermarkt verkrijgbaar. alleen bij de groothandel of de plaatselijke visboer)

*geraspe kaas (gratin)

*plakjes ham in blokjes snijden.

*(verse) peper

de asperge's goed uit laten lekken en een laag in een (ovenvaste) schaal leggen.

bestrooi dit met geraspe kaas ,ham, peper en een klein beetje saus.

herhaal dit tot je genoeg hebt.

de bovenste laag met saus , peper,ham en voldoende kaas bedekken.

doe dan de schaal in een voorverwarmde oven (180 gr) tot er een lekker krokant laagje op zit.

eet smakelijk!! :blink:

Link naar reactie

Fijn dit begint een echt wijvenforum te worden. Eerst dat gezeik van twee dames wie de beste fohn heeft en nu krijgen we een online receptenboek :blink: Denk dat ik maar Z4MForum.nl ga registreren. Het forum voor echte mannen met echte auto's :schater:

Link naar reactie
Fijn dit begint een echt wijvenforum te worden. Eerst dat gezeik van twee dames wie de beste fohn heeft en nu krijgen we een online receptenboek :huh: Denk dat ik maar Z4MForum.nl ga registreren. Het forum voor echte mannen met echte auto's :schater:

daaag Frank. :) doe ze de groetjes daar!! :blink::schater: :schater:

Link naar reactie
daaag Frank. :huh: doe ze de groetjes daar!! :blink::schater: :schater:

Ik hoop dat PVR registreert anders heb ik niemand om de groeten aan te doen. :) Doen jullie ook aan smikkelmeetings voor twee personen ? Wel veel ketchup inslaan he. Die Limeys gooien overal van dat spul op

Link naar reactie

kan geregeld worden.

je bedoeld 2 dames in een zzzz? :schater:

Link naar reactie

Tuurlijk Frank, en registratie alleen mogelijk met een M chassis nummer. We willen geen wannabees erbij die zonder slip differential ons proberen bij te houden :blink:

Dat etentje zag er leuk uit trouwens

Link naar reactie

gaan jullie dan lekker samen fotootjes posten en kijken wiens :) stickertje het rechtst door een dronken Amerikaan op de auto is geplakt :blink:

Link naar reactie
speciaal voor Nadia en Saskia (en alle andere die 't recept willen hebben..)

asperge's met hollandaise saus.

*asperge's.(vers of pot)

*hollandaise-saus Garde d'or Knorr (wel vloeibaar! niet in de supermarkt verkrijgbaar. alleen bij de groothandel of de plaatselijke visboer)

*geraspe kaas (gratin)

*plakjes ham in blokjes snijden.

*(verse) peper

de asperge's goed uit laten lekken en een laag in een (ovenvaste) schaal leggen.

bestrooi dit met geraspe kaas ,ham, peper en een klein beetje saus.

herhaal dit tot je genoeg hebt.

de bovenste laag met saus , peper,ham en voldoende kaas bedekken.

doe dan de schaal in een voorverwarmde oven (180 gr) tot er een lekker krokant laagje op zit.

eet smakelijk!! ;)

Bedankt!!!! :kisstogether:

Ze verkopen ook echt alleen maar teringzooi in de supermarkt, ieder jaar heb je weer wat heerlijks wat wij gewone simpele lieden nergens kunnen krijgen.

Straks moet ik de meest vreemde toeren uithalen om eens lekker te eten....

Link naar reactie

we nemen saus voor je mee Nad :kisstogether:

komt wel goed schatje :schater:

Link naar reactie
Tuurlijk Frank, en registratie alleen mogelijk met een M chassis nummer. We willen geen wannabees erbij die zonder slip differential ons proberen bij te houden <_<
Is dit een uitdaging :blink: Je kan nog zoveel pekaazzzz hebben zegt helemaal niets. Het gaat tenslotte om de chauffeur achter het stuur dus kom maar op :wave:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.