Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zevenhuizen 08/09


Lotte3Z

Aanbevolen berichten

  • Reacties 604
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Pfff ja, ja, nou jullie bekijken het allemaal maar, eerst ons allemaal in de steek laten zodat we welgeteld met 4 personen zijn en dan je weer vrolijk aanmelden voor de volgende Meet & Greet.

Toch lijkt er een verband te zijn... jullie zijn weer terug van vakantie en wederom komt er niemand :schater: .

En om nou te voorkomen dat er wederom gezeik komt dat er maar 4 personen zijn, komen wij voor de zekerheid maar gewoon niet ;) :muur: .

Link naar reactie
Toch lijkt er een verband te zijn... jullie zijn weer terug van vakantie en wederom komt er niemand :schater: .

En om nou te voorkomen dat er wederom gezeik komt dat er maar 4 personen zijn, komen wij voor de zekerheid maar gewoon niet ;) :muur: .

Om de feestvreugde dan nog maar wat te verhogen... :schater:

ook wij zijn er helaas niet bij.

ook wij zijn nog op vakantie! :muur:

Link naar reactie
Toch lijkt er een verband te zijn... jullie zijn weer terug van vakantie en wederom komt er niemand :schater: .

En om nou te voorkomen dat er wederom gezeik komt dat er maar 4 personen zijn, komen wij voor de zekerheid maar gewoon niet ;) :muur: .

Nou ja, dan melden wij ons ook maar af. Dit betekent volgens mij dat sinds tijden de M&G niet doorgaat...

Ga dan donderdag wel iets leuks doen met m'n zielige rotleven :muur:

Link naar reactie

En omdat het veel te WARM is, kom ik ook maar niet..... :muur: ;) :schater:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Het ziet er naar uit dat ik deze keer wel erg veel stukken Sjoekie sjakkie op mijn bord krijg :wave:

Ziet eruit dat we met z'n vieren zijn....gaan we toch FF de rit vd 12e rijden en daarna lekker eten.

Zoniet dan ben ik er ook bij inclusief eten maar geen sjoekie jakkes..ik gun Ruud z'n stukjes vlees... :schater::schater:

Link naar reactie

Ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar het lijkt mij wel gezellig om ook weer eens te koem buurten.

Ik zal m'n NIET-BMW op een neutrale plaats parkeren....

Zoals gewoonlijk eet ik NIET mee, maar een borreltje kan er altijd wel in.

Link naar reactie

Misschien begrijpen mensen het ook niet er staat in het begin topic nog steeds :De eerstvolgende meeting is op 6 augustus!

nouja, wel TOPdrukte vergeleken met vorige maand :m:

Heel veel plezier in ieder geval.. Ik ben alweer druk met mijn studies, dus kan er helaas niet bij zijn!

:thumbup::wave:

Link naar reactie

Liebe Leute!

M´n tijd is gekomen.. tijd om t stokje door te geven!

Saskia neemt het stokje van me over voor de volgende meetingperiode! <_<

Ik heb het met veel plezier gedaan, maar tegenwoordig zijn er zoveel dingen in mn leven die aandacht vragen, dat de meeting regelen soms een beetje langs me heen glipt.. :D en dat verdient deze gezellige meeting niet :).

Vandaar mijn besluit en lieve Sas neemt het graag van me over!

Dank je wel Saskia en alle lieve mensen die de meeting altijd zo gezellig maken!

<_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.