Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zevenhuizen 08/09


Lotte3Z

Aanbevolen berichten

  • Reacties 604
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voor mij gaat het ook niet lukken, heb ander afspraakje :thumbup::thumbup::rolleyes:

Volgende keer weer!!!!! eetze!!

Link naar reactie

Hoi Lotte,

Ik ben er ook weer bij en Ruud en Marijke ook...tenminste afgelopen maandag zeiden ze nog dat ze kwamen...

Als je voor 10 reserveert dan kunnen er altijd afvallers zijn.....

tot morgen.

gr Aad

Link naar reactie

Hierbij het fotoverslag van deze enerverende avond :) . Met dank aan de politie Haaglanden voor de nodige verkeersbegeleidende maatregelen. We hebben ook nog even de ontroostbare kok van La Baraque opgevangen, die met 145 kilo ontdooid SukyYaki vlees bleef zitten...

01.jpg

18.55 uur: Het begon best rustig...

03.jpg

19.10: OK. Nog maar eens een andere CDtje opzetten...

04.jpg

19.22: Ha! Kijk, op die Z4's kun je bouwen!

05.jpg

08.jpg

09.jpg

11.jpg

13.jpg

druk.jpg

Zo tegen het einde van de avond werd nog wel druk...

gezellig.jpg

... wat zeg ik? Gezellig :P

Link naar reactie
We hebben ook nog even de ontroostbare kok van La Baraque opgevangen, die met 145 kilo ontdooid SukyYaki vlees bleef zitten...

:schater::schater::schater:

Wat heb jij gedronken joh :unsure:.

Wel tikkie jammer inderdaad dat er van de 10 mensen die in eerste instantie aangemeld hadden er uiteindelijk maar 4 waren.

Is Ruud ziek ofzo, dat ie z'n sukiyaki heeft laten schieten :) .

Maar goed, jij bent er niet minder melig van geworden :P .

Erwina, beterschap!

Link naar reactie

Aangezien het echt geen doen is om de aanwezige forumleden ALLEMAAL persoonlijk te bedanken voor de gezellige avond

doe ik dat maar via deze onpersoonlijke manier :schater:

Het was echt supergezellig, tot de volgende keer maar weer ^_^

Tevens zou ik willen voorstellen om de forumnaam maar officieel om te dopen tot Z4forum aangezien na telling (en hertelling) bleek dat 66,6% van de aanwezige auto's een Z4 was. :ok:

Link naar reactie

Wel blijven opletten Speedy. :kisstogether:

Maar ja in frans zijn ogen is alles een woonwagen.

En ja je mag je Alpina wel een Z4 noemen.

Maar in mijn ogen doe je dan je auto tekort.

Ze hebben met veel moeite een zeer beperkte oplage gemaakt.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Pfff ja, ja, nou jullie bekijken het allemaal maar, eerst ons allemaal in de steek laten zodat we welgeteld met 4 personen zijn en dan je weer vrolijk aanmelden voor de volgende Meet & Greet.

We komen gewoon NIET.

en het feit dat we toevallig op vakantie zijn heeft daar natuurlijk niets mee te maken... :notworthy:

Tot de volgende keer <_<

Link naar reactie
Pfff ja, ja, nou jullie bekijken het allemaal maar, eerst ons allemaal in de steek laten zodat we welgeteld met 4 personen zijn en dan je weer vrolijk aanmelden voor de volgende Meet & Greet.

We komen gewoon NIET.

en het feit dat we toevallig op vakantie zijn heeft daar natuurlijk niets mee te maken... :thumbup:

Tot de volgende keer :chick:

Stefan en Laura.

Ik hoop dat je genoten hebt van het niet oeverloos hoeven roepen door de bediening welk gerecht zij in hun handen hebben en er niemand reageert!! :schater:

Prettige vakantie!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.