Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zevenhuizen 08/09


Lotte3Z

Aanbevolen berichten

  • Reacties 604
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voor mij ook weer een plaatsje vrijhouden bitte !! :guitar::thumbup: :ok:

Link naar reactie

Zet voor mij ook maar een bordje klaar aan de altijd gezellige Z3/4 tafel :newblush: .

Laten we hopen dat het net zo mooi weer is als vandaag...dan kunnen we weer een buiten naar de nieuwe en gemodificeerde Z'tjes kijken.

Tot donderdag

gr Aad

Link naar reactie

Ok, Marcel, here we go, doe ik de voorzet, kop jij hem in. Of was het andersom?

Wist u dat........

- The Bob poezelige voetjes heeft

- Arno zijn t-shirt binnenstebuiten aan had (geen tekst :unsure: )

- Faizal moeite heeft om zijn sikje symmetrisch in het midden te plaatsen :schater: (sorry Andriol, ik zie direct of iets waterpas is of niet)

- Egbert er eentje heeft van anderhalve meter (met een kop van 30 cm doorsnee)

-> Marcel zorgt voor de aanvulling........

Link naar reactie

Doe ik ook al een aanvulling:

Wist u dat:

- The Bob poezelige voetjes heeft

- Arno zijn t-shirt binnenstebuiten aan had (geen tekst )

- Faizal moeite heeft om zijn sikje symmetrisch in het midden te plaatsen (sorry Andriol, ik zie direct of iets waterpas is of niet)

- Egbert er eentje heeft van anderhalve meter (met een kop van 30 cm doorsnee)

- Ruud 'm heeft vast gehad

- Marcel een relatie legt tussen hooikoorts en orgasmes

- Saskia gelijk moest niezen

- Ruud bij elk frietje roept "lekker hoor"!

- Ruud geen soekiejakkie maar pasta heeft gegeten

- The Bob de ware is voor Saskia. (maar nog steeds niet wil dansen)

- Ivo even dacht dat ie op een IPOD party terecht was gekomen :sadder:

- Nadia geen scheten onder de dekens laat

Link naar reactie
- Faizal moeite heeft om zijn sikje symmetrisch in het midden te plaatsen :schater: (sorry Andriol, ik zie direct of iets waterpas is of niet)

:schater: ROFLMAO :schater:

maar je hebt helemaal gelijk...

damn, waar vrouwen Nadia's allemaal niet op letten....

Link naar reactie

Ok ok eerst even uitlegen, onder weg naar de meet and Greet hoorde ik op de radio dat een orgasme goed zal zijn tegen de hooikoorts ...dus mooi onderwerp voor onder het eten.

Wist u dat Faizel meteen kon vertellen dat deze stelling klopt, wij Surinamer's hebben nooit hooikoorts. :smart:

Dat Nadia uit heel heel betrouwbare bron wist dat zelfs meerdere op een dag niet helpt tegen hooikoorts <_<

Dat Saskia en the Bob het droomkoppel zijn ondanks dat Sas wel scheten laat onder de lakens :newblush:

Ruud de volgende keer maar weer gewoon soeki jakus moet nemen hij kan toch niet van de friet afblijven :angry:

Dat je met Ivo nooit af kan spreken voor een avondje omdat hij al Kaviaar etende met de rijke der aarde al de BMW shows afstruin :thumbup: :ok: :m: sorry.

Dat Marcel ondanks dit alles nog steeds hooikoorts heeft dus zelf maar aan het onderzoeken is of deze stelling klopt :thumbup: ik zeg HAAAAAAAATIE. gezondheid, :schater:

Link naar reactie

Helaas moet ik me bij deze ook al weer afmelden ivm afspraken op het werk, waardoor het niet meer goed te combineren valt....echter de aanhouder wint en zullen we er een keer bij zijn.

In ieder geval dan nog een fijne avond gewenst.

Onderstaande komt dus te vervallen.

(Zoals het er nu uitziet kunnen Saskia en ik aanwezig zijn, dus zet ons er ook maar bij voor 7 mei.

Lijkt ons leuk en gezellig en..... ontluikend gezien de laatste berichten hier :hypocritesmiley:

we verwachten pas tussen 19:00 - 19:30 uur aanwezig te kunnen zijn als dat geen probleem is.)

Groetjes,

Robert Jan en Saskia

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.