Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zevenhuizen 08/09


Lotte3Z

Aanbevolen berichten

  • Reacties 604
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het was weer erg gezellig!

Onder tropische omstandigheden druppelden we achter elkaar binnen (euh... buiten).

Toen het meerendeel al tijden aan het heerlijke bier en wijn zaten, werd er in Reeuwijk nog stevig door gebuffeld.. :thumbup:

Solidair zoals we zijn gingen we pas eten toen we compleet waren.

Ook kwam er later op de avond nog een verdwaalde en DWARSE QP aanwaaien...

In totaal 16 personen....zit weer een opgaande lijn in... :thumbup:

Link naar reactie

Was inderdaad weer gezellig .

En buiten eten met een heerlijk tropisch windje was het prima uit te houden. Er ging zelfs iemand een vest halen .............. :thumbup:

Ik snap alleen niet dat Zzazkia niet komt als Frank ziek is. Jullie hebben allebei een ZZZ om toch afzonderlijk weg te kunnen gaan ???

Link naar reactie

was inderdaad weer gezellig ja.

Lang geleden dat we daar lekker buiten hebben kunnen eten. Hopelijk over een maandje ook lekker weer.

Link naar reactie

Ziet er zeker gezellig uit, zo buiten.... :thumbup::thumbup: Ik zat dan wel lekker op het strand, maar volgende maand wil ik het weer proberen om er bij te zijn... met de kleine hummel uiteraard haha..

<_<

Link naar reactie
Er ging zelfs iemand een vest halen .............. :thumbup:

:schater: Het was een jas. En je vergeet de sjaal nog.... :thumbup:

Ik snap alleen niet dat Zzazkia niet komt als Frank ziek is. Jullie hebben allebei een ZZZ om toch afzonderlijk weg te kunnen gaan ???

Ja, beetje make up erover en klaar om te gaan :schater:

Link naar reactie
Ik snap alleen niet dat Zzazkia niet komt als Frank ziek is. Jullie hebben allebei een ZZZ om toch afzonderlijk weg te kunnen gaan ???

Als liefhebbend partner bleef ik uiteraard thuis om voor mijn liefje te zorgen :wub: .

En wat moet ik in 7huizen, op een terras, in de zon, zonder The Bob... Kan ik niet eens drinken...

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.