Ga naar inhoud

Reactietopic Paasrit 2008


(S)toploss

Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
OK. Dag Rob. <_<

Hij zei "meneer" tegen mij :thumbup:

Ik mag dan morgen wel 35 worden, maar zo oud voel ik me nou ook weer niet hoor :schater:

Link naar reactie

Willy, Simon, Diana, Cara en Malou; Bedankt voor de organisatie van deze mooie rit!

De uitgestippelde route was een genot om te rijden en de paaseitjes waren heerlijk :party:

Rare mensen die roadster liefhebbers; bij 4 graden open gaan rijden... :thumbup: ,

dus gaarne de volgende keer wat meer Qpe's... :cooltext:

Link naar reactie

hier 't filmpje wat op is genomen bij 't uitdelen van de paas-eitjes.

de foto's volgen nog zodra ik ze heb.....

@Fred,(france bleue) met de groetjes van Daantje..

Link naar reactie
Geweldig gelachen om het verhaal van de Hollandia saus, die Indonesia saus bleek te zijn. Geweldig!

ja ja,'t duurde lang,maar 't kwartje is gevallen :schater: :schater:

Link naar reactie
ja ja,'t duurde lang,maar 't kwartje is gevallen :schater: :schater:

Ik vond het al opvallend stil van jullie kant. Ja sorry hoor, ik heb wel hoog opgegeven over Willy's culinaire kunsten. Maar het geheugen daarentegen... :cooltext:

Link naar reactie

MaZZZelaarZZZ met dat weer Zeg... :thumbup:

Gaaf dat het een groot suc6 is geworden, het was toch even spannend met de weersverwachtingen van de voorgaande dagen.

Ik moet weer denken aan de Groninger-rit: 3 weken regen vóór dat weekend en weer 3 weken daarna.

Maar dat weekend Zelf het mooiste weer... :schater: HoeZo maZZZel ?

(Ben ik de enigste die aan André HaZes moest denken bij het Zien van Willy ?)

Link naar reactie

Een wat late reactie. :(

Ook wij hebben genoten van deze super gezellige rit, het grootste deel top-less kunnen rijden, wat wil je nogmeer B)

Helaas niet iedereen gedag kunnen zeggen omdat we vroegtijdig waren afgehaakt ivm. eerder gemaakte plannen.

Na wat gestoei met de TomTom die ons 3 keer met de veerboot over liet varen toch eindelijk op onze bestemming aangekomen.

Voor een 'geweldig' strandfeest in bloemendaal met noodweer en een 'stevig briesje' :unsure:

Zal binnenkort even de foto's van de dag uploaden en op het forum zetten.

Willy, Simon, Diana, Cara en Malou bedankt voor de door jullie genomen moeite, inzet en geweldige organisatie. ;)

Link naar reactie
Ik vond het al opvallend stil van jullie kant. Ja sorry hoor, ik heb wel hoog opgegeven over Willy's culinaire kunsten. Maar het geheugen daarentegen... :thumbup:

Klopt allemaal. Maar wel gelachen.. :schater:

Groeten

Harrie

Link naar reactie

bij deze nog wat foto's die Harrie naar mij gemailt heeft;

dsc01713fd8.jpg

fotoharrie2fn0.jpg

:schater: :schater:

fotoharrie3iz3.jpg

Harrie,thanx.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.