Ga naar inhoud

Reactietopic Paasrit 2008


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Beste Organisatoren, Willy, Diana, Simon, Cara en Malou. Het was weer een topdag. Natuurlijk ontzettend mazzel gehad met het weer maar ook op het eind met de kap dicht was het nog genieten. Mooie route, gezellige mensen en lekker eten. Wat wil je nog meer op zo'n dag. Bedankt voor de organisatie van weer een geweldig evenement ;)

Nadia & Edwin

Link naar reactie
  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het is ongelofelijk, maar voordat ik de camera uit het hoesje heb, om eventueel foto's op de site te zetten, davert het al van de reacties. Geweldig!. Allereerst Diana, Willy, Simon en

Cara bedankt, (als Marlou ook meegedaan heeft, ook bedankt uiteraard). voor het organiseren van de rit. Het was geweldig gedaan en wat mij betreft volgende keer weer. Zeker na onze overnachting in Moeke Moore. Als jullie nog eens in de buurt zijn zeker naar toe gaan. :hypocritesmiley:

Voor de rest een geweldige dag gehad. Inderdaad prachtig weer. Wie had dat gedacht 3 dagen geleden. Ik niet in ieder geval. :kisstogether:

De rit was geweldig, incl de paaseitjes uitreiking. Wat een idee. Verder was het wel grappig bij de pont. Voor degenen die het gemist hebben, Iedereen stond 3 rij dik voor de afrik waar de pont zou afmeren. Je kan je de boze gezichten van de mensen wel indenken, die de boot eerst niet af konden. Ja we zijn heus wel slim hoor! :schater:

Ook het eten 's avonds was geweldig. Geweldig gelachen om het verhaal van de Hollandia saus, die Indonesia saus bleek te zijn. Geweldig!

Voor de rest bedankt iedereen voor de gezelligheid, want het was top!!

Tot de volgende keer

Harrie en Margreet

Link naar reactie

Een geweldige dag gehad :hypocritesmiley::kisstogether:. Alles was prima verzorgd, zelfs het weer. Wij hebben enorm genoten

Toen ik vanmorgen wakker werd had de slapende Liesbeth ;) nog steeds deze glimlach van genieten op haar gezicht.

img0020gh7.jpg

Alle organisatoren nogmaals bedankt.

En de vogelpoep: Die heb ik tussen de sneeuw- en hagelbuien door, vanmorgen alweer afgewassen. :thumbup:

Link naar reactie

Beste Organisatoren, Willy, Diana, Simon, Cara en Malou bedankt voor al jullie inspanningen, het was heerlijk genieten gisteren.

Wat een fantastische dag en een mooie route! Enorm getroffen met het weer, baalde er wel van dat ik mijn hardtop had laten zitten, maar had op heel ander weer gerekend! Wat een mazzzel gehad gisteren, vanochtend lag hier sneeuw!

Ook heerlijk genoten van het eten.

Ook fantastisch dat diverse mensen hun foto's zo snel plaatsen! :hypocritesmiley:

Tot een volgende keer!

Robert Jan en Saskia

Link naar reactie

wat zat gister alles lekker mee,goede opkomst.

we hadden zelfs 2 zzztjes meer als er waren ingeschreven,Loek en achterneef van Hans(je),top dat jullie er bij waren :hypocritesmiley:

Simon,Cara en Malou :kisstogether: bedankt voor alles.

Fred en Krista,bedankt voor de champagne. ;)

Ruud en Marijke,bedankt voor de merci. :thumbup:

de paaseitjes

hpim0070ou7.jpg

hpim0072gy9.jpg

hpim0075tu5.jpg

hpim0078ob5.jpg

ff reclame lopen.

hpim0080ow7.jpg

hpim0094gh0.jpg

Link naar reactie

zo trof ik mijn zzz vanmorgen aan......

hpim0098vl3.jpg

hpim0095eo6.jpg

@Frank,bedankt voor 't openen van dit topic :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.