Ga naar inhoud

Reactietopic Paasrit 2008


(S)toploss

Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

zo trof ik mijn zzz vanmorgen aan......

hpim0098vl3.jpg

hpim0095eo6.jpg

@Frank,bedankt voor 't openen van dit topic :hypocritesmiley:

Jullie hebben vast een grote vaatwasser in de smikkelhut. Past ie makkelijk in toch? :schater:

Wat een mazzel hebben jullie met het weer gehad. Hier alleen maar sneeuwbuien. Leuk dat het zo geslaagd was :kisstogether:

Link naar reactie

:schater:

onderweg op de dijk vertelde Fred dat zijn tank bijna leeg was.

bij de tussen-stop langs de waal zeiden we tegen Simon dat we vast met Fred en Krista door reden om te tanken.

even later belde Cara dat ze ook al reden,de rest was ons al achterop gekomen. :schater:

onder de alexander-brug maar ff gestopt om de rest tegen te houden.

we stoppen,Willy loopt naar Aad.

zo,zegt Aad; wat hebben jullie ineens een haast,ik scheurde met 120 over de dijk'' :schater:

Aad zou de rest opvangen en wij wilde verder rijden en toen zaten we dus vast in de blub.

en Willy maar gas geven.

de blub vloog je letterlijk en figuurlijk om de oren.

Link naar reactie

Even voor de organisatie van de Paasrit.............Super geregeld :rolleyes: en hetzelfde geldt voor de Tour ......Klasse :thumbup:

Ps op de terugreis voor Zwolle nog wel even een pittig sneeuwbuitje gehad :wave:

Cor & Hilda

O en nog mijn nederig excuus voor (s)toploss door dit in de verkeerde rubriek te plaatsen :blink:

Link naar reactie

bedankt Cor en alle anderen,volgend jaar weer,dan maar hopen dat 't iets warmer is :wave:

en over dat andere topic,geef nix.Frank reageerde erop om 't een beetje overzichtelijk te houden,anders hebben we zo 10 topics over 't zelfde item. :rolleyes:

@Ed,geweldig die foto's van Wil. thanx :thumbup:

Link naar reactie

Dit was de eerste keer dat wij meereden maar zeker niet de laatste.

Het was echt super, mooi weertje, dakje open, hard gereden en ervan genoten.

Organisatie bedankt, alles was super geregeld en wij gaan met de volgende paasrit zeker mee.

Mike.

Link naar reactie
Even voor de organisatie van de Paasrit.............Super geregeld :blink: en hetzelfde geldt voor de Tour ......Klasse ;)

Ps op de terugreis voor Zwolle nog wel even een pittig sneeuwbuitje gehad :unsure:

Cor & Hilda

O en nog mijn nederig excuus voor (s)toploss door dit in de verkeerde rubriek te plaatsen :blink:

Excuses zijn zeker niet nodig. Beschouw het als een welgemeend advies met een knipoog. Normaliter doet Rob dit maar die is de laatste tijd een beetje verlegen. :schater:

Link naar reactie

Organisatie, nogmaals bedankt voor de perfect georganiseerde rit. :blink:

De volgende ochtend ontbijt gehad met uitzicht over de rivier bij Moeke Moore. Daarna weer lekker met het dakkie open op pad gegaan. Van dit soort weekenden willen we er wel meer hebben.

Marc en Hanneke

Link naar reactie
sluit ik me helemaal bij aan!

Nou Simone, als onze Coupe er dan zo uit ziet als de Z3 van Rob:

IMG_2806.jpg

dan weet ik het nog niet.... :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator
Nou Simone, als onze Coupe er dan zo uit ziet als de Z3 van Rob:

dan weet ik het nog niet.... :unsure:

Hansje rijdt de volgende keer achteraan met de lantaarn :newblush:

Link naar reactie
Hansje rijdt de volgende keer achteraan met de lantaarn :unsure:

Daarmee is het opgelost? Ik dacht al aan een soort Z3-mudfight dat jullie ergens in een veldje hadden georganiseerd.

Ik ben gerust gesteld. Pasen 2009 is op 12 april.

De kansen op slecht weer zijn na het slechte weer van deze pasen (Waar op de foto's niks van te zien is overigens) weer minder volgens Buienradar's Pelleboer

Link naar reactie
  • Administrator

Zo, hier nog een paar foto's van mij. Sommigen zijn een beetje onscherp langs de randen. Dat ligt niet aan jullie ogen, maar aan de camera die recentelijk in aanraking kwam met het asfalt... :unsure: Enjoy!

212966708_6_prhY.jpeg

212966677_6_-egk.jpeg

212966676_6_f1lg.jpeg

212965217_6_U4kV.jpeg

212965216_6_6KyZ.jpeg

212965215_6_Q7kS.jpeg

212915934_6_6uA4.jpeg

212891600_6_i_n1.jpeg

212872016_6_b2Tp.jpeg

212872015_6_dn1b.jpeg

Link naar reactie
  • Administrator
Geen idee wie deze meneer is, daar gaat het ook helemaal niet om, maar dit doet me denken aan de huidige VW Golf reclame op de STER. :thumbup:

Dat ben ik... <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.