Ga naar inhoud

Knalrit Duitsland 27 april


Aanbevolen berichten

  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dat lees ik nu al weken David, dat je met iets leuks komt. Laat het nou eens zien? Wel benieuwd wat het wordt of is geworden.

Ik heb helaas geen foto's/filmpjes. Accu van toestel blijkt kapot :rolleyes:

Link naar reactie
dat lees ik nu al weken David, dat je met iets leuks komt. Laat het nou eens zien? Wel benieuwd wat het wordt of is geworden.

Ik heb helaas geen foto's/filmpjes. Accu van toestel blijkt kapot :rolleyes:

I know i know :rolleyes: ....ik moest eerst die Audi verkopen en die is nu dus afgelopen weekend verkocht .Hij was een paar weken geleden eigelijk al verkocht maar de koper was zonder duidelijke reden afgehaakt ( had al wel handgeld betaald), vandaar dat ik al eerder melding maakte met iets leuks te komen.Het heeft dus een aardig tijdje geduurd maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.

Ik kan nu dus eindelijk serieus gaan kijken. De keuze heb ik nu beperkt tot 2 / 3 merken (geen Bmw). Wat het gaat worden....houd ik nog even voor mijzelf.... in ieder geval iets met 200+ aan pk's :thumbup:

Link naar reactie
Roger (nog iemand??) heeft misschien/hopelijk wat foto's. Zo zie je maar weer hoe onthand we zijn als de accu van onze hoffotograaf Edwin het laat afweten.
Ik gooi ze er vanavond op wel niet zo fraai als die van Edwin, maar ik heb mijn best gedaan. Ruud heeft overigens ook foto's geschoten o.a. van onze Duitse

privé parkeerplaats ;) :schater: Goed geregelt, graag gedaan :schater::thumbup:

Link naar reactie
Ik kan nu dus eindelijk serieus gaan kijken. De keuze heb ik nu beperkt tot 2 / 3 merken (geen Bmw). Wat het gaat worden....houd ik nog even voor mijzelf.... in ieder geval iets met 200+ aan pk's :thumbup:
Porsche Boxster :D die wij niet kunnen accepteren bij de knalrit. Is al eens een kerel geweest met zo,n ding en die vormde een gevaar voor de rest van de groep ;) Iedereen moest constant vol in de ankers om dat die kerel niet aan de kant wou :schater:
Link naar reactie
Porsche Boxster :thumbup: die wij niet kunnen accepteren bij de knalrit. Is al eens een kerel geweest met zo,n ding en die vormde een gevaar voor de rest van de groep ;) Iedereen moest constant vol in de ankers om dat die kerel niet aan de kant wou :schater:

Hmm....die staat idd op het lijstje...maar of ie ook bovenaan staat..

Link naar reactie
ach, aangezien er al geen verschil zit tussen de voor- en de achterkant
Nu begrijp ik het pas. Ik zat altijd met mijn rug naar het stuur bij dat ding en snapte er niets van. Maar ik zat dus achterstevoren ;) :schater:Ik vond die spiegels al zo raar zitten
Link naar reactie

....even een bedankje van de nieuwelingen. Uiteraard Roger en Nicole bedankt voor de ontvangst en de organisatie. De manier waarop we als nieuwelingen ontvangen zijn voelde goed.... (of wordt ik nou wat te sentimenteel)

Ik heb erg genoten van de rit. Ik had nog nooit deze snelheid gereden dus best spannend.... Ruud was natuurlijk de master deze keer maar ik wil dat zwarte monster van Roger nog wel een keer in volle uitrusting tekeer zien gaan.... gave wagen. Die 2.5 van Vinccent kon ook nog aardig mee komen.... boven verwachting.

Nou... wij gaan de volgende keer zeker weer mee.

Link naar reactie

Zo ook weer eens op het forum.... Allereerst Nicole en natuurlijk Roger (wat was z'n overhemd weer piekfijn gestreken zeg ;) :thumbup: ) weer bedankt voor de Oostelijke/Friese gastvrijheid. Het was weer allemaal helemaal super....

Alles is al weer gezegd en ik kan daar maar weinig aan toevoegen....alhoewel er nog niets gezegd is over het binnenkort te openen Z3/Z4 clubhuis/garage/showroom in de nabije omgeving van de woning van Nicole en Roger....of verklap ik nu reeds eea :schater::schater:

Voor een aantal van jullie tot donderdag!!

Aad

Link naar reactie

Mooie foto's Roger.....zeker van die laatste parkeerplaats in DE waar je die vriendelijke Duitser met zijn Merc. had weggejaagd voor de foto's.....

Edwin heeft er een hulp fotograaf bij!!!

Link naar reactie

Bij zilveren Z4 wordt toch geen olie gepeild/bijgevuld hè! :unsure: :

afb001dv1.jpg

Het gaat hard met de Z4's (qua aantallen dan). Bij de "knallen" in december was er nog maar 1 (en dat was toen de eerste keer geloof ik). En nu zijn er al drie.

Als ik dit beeld zo zie moet ik toch denken aan wat Zzazkia zei over de mini-meet in Ierland :

Leuk hoor! Bij onze meetings is bijna alles zwart/zilver, rood zeldzaam en geel heb ik nog niet gezien... <_<

2006324901242923168_rs.jpg

Link naar reactie

Beetje late reactie maar nog niet aan toegekomen. Het was wederom heel gezellig! Inderdaad een beetje druk op de snelweg maar toch nog wel stukken lekker kunnen knallen, zonnetje erbij, ogen dicht... (ja toen ik ernaast zat hoor :thumbup: ) en zelf ook nog even flink gas gegeven, gelukkig zwabberde de auto minder dan de vorige keer.

Leuk dat we ook vooraf gespot zijn! In Nederland inderdaad heel braaf gereden.

Helaas zijn we er dus de volgende keer niet bij maar we verheugen ons op de rest van de ritten! (Tegen die tijd moet er ook vast wel een nieuwe accu zijn of een nieuw fototoestel)

Link naar reactie
Helaas zijn we er dus de volgende keer niet bij maar we verheugen ons op de rest van de ritten! (Tegen die tijd moet er ook vast wel een nieuwe accu zijn of een nieuw fototoestel)
Jij bent niet tevreden met de door mij gemaakt foto's begrijp ik :thumbup::newblush:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.