Ga naar inhoud

Knalrit Duitsland 27 april


Aanbevolen berichten

  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik bedenk me net dat ik met een export kenteken reed :lol: Hoop niet dat ik geflitst ben :rolleyes:

Ik lees net ergens dat als je met een exportkenteken geflitst bent je geen schikking van het CJIB krijgt.

E.e.a. schijnt te worden doorgezonden aan de douane, dus er staat je mogelijk nog wat te wachten.

Link naar reactie
Ik lees net ergens dat als je met een exportkenteken geflitst bent je geen schikking van het CJIB krijgt.

E.e.a. schijnt te worden doorgezonden aan de douane, dus er staat je mogelijk nog wat te wachten.

Schijnt idd dat ze dan de auto in beslag nemen en door de shredder halen...de bestuurder moet bovendien voor straf gebak kopen voor het gehele douane personeel :rolleyes:

Link naar reactie
Ik lees net ergens dat als je met een exportkenteken geflitst bent je geen schikking van het CJIB krijgt.

E.e.a. schijnt te worden doorgezonden aan de douane, dus er staat je mogelijk nog wat te wachten.

Ben ik even blij dat Nicole reed :thumbup:
Link naar reactie
Geloel. Jij reed, 't arme kind was er helemaal niet bij.

Voor 100 euris zeg ik dat Nicole reed....als Koos maar niet meekijkt :schater::schater:

En omdat ik nog niets heb ontvangen van de blauwe brigade ben ik er ook weer bij!!

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Tja.. en dat begrijp ik dan wel weer zo'n reactie van mijn man:

Ben ik even blij dat Nicole reed

Mijn gedachte op dit moment hierover: "had ik het maar gedaan, had ik iedergeval nog een keer in die auto gereden voordat ie weer verkocht werd ;)

Maar goed, inmiddels wel bekend dat die weer plaats heeft moeten maken voor het nieuwste speeltje en met andere woorden @ Roger: wil je wel de aanmelders aanpassen voor komende rit?

7 Colz3mroadster (met een porker )

PS Maak jullie geen zorgen mijn vervoer zal uit een Z3 bestaan.

Ik niet met een porsche en jij niet met een Z3. En wie, wat wel...? we wachten wel af :rolleyes:

Link naar reactie

GVD :newblush: Zitten we vanavond lekker bij ons favoriete Italiaanse restaurant te eten en heb ik het over D-Day 27 april wanneer de mannen (Z4 <_<) van de jongens (Z4 Infohnitas) worden gescheiden, vertelt mijn vrouw mij dat we dan de verjaardag van mijn dochter vieren. :kisstogether:

Kom er maar in Roger. Maak me maar af dat ik niet durf etc. etc.

Link naar reactie
GVD <_< Zitten we vanavond lekker bij ons favoriete Italiaanse restaurant te eten en heb ik het over D-Day 27 april wanneer de mannen (Z4 :m:) van de jongens (Z4 Infohnitas) worden gescheiden, vertelt mijn vrouw mij dat we dan de verjaardag van mijn dochter vieren. :kisstogether:

Kom er maar in Roger. Maak me maar af dat ik niet durf etc. etc.

:newblush: nee Frank dit is te makkelijk dus een fijne verjaardag... :schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater: wat een kutsmoes ik had hem zelf niet kunnen verzinnen. De levertijd van het turbosetje is zeker 4 weken :fiew:
Link naar reactie
Als CEO Knallen kun jij de rit een week vervroegen :kisstogether:
Dat kan en wil ik best, als jij de rest even een pm stuurt met de vraag of zij dat ook willen. Of even in dit topic vriendelijk vraagt wat de rest ervan vind :newblush:

Flikker op, al die kerels die onder de plak zitten bij hun vrouw!!!! :m:

Tssss .... het is hier altijd hetzelfde. Je gaat maar lekker met een feesthoedje op <_< de taart aansnijden bij je dochter als je niet voor jezelf durft op te komen, en voor de rest niet zeuren. :fiew:

Link naar reactie
Flikker op, al die kerels die onder de plak zitten bij hun vrouw!!!! :fiew:

Tssss .... het is hier altijd hetzelfde. Je gaat maar lekker met een feesthoedje op :newblush: de taart aansnijden bij je dochter als je niet voor jezelf durft op te komen, en voor de rest niet zeuren. <_<

Eigenlijk ben jij ook de enige echte kerel in het gezelschap :schater::kisstogether:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.