Ga naar inhoud

Knalrit Duitsland 27 april


Aanbevolen berichten

  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Teksten zijn deels verwijderd en dat is jammer. Of ging het echt te ver? Heeft Team RoRo (Roger / Rob) weer iemand weggejaagd :schater:

De betreffende post waar het mee begon staat er nog gewoon hoor. Die was overigens al een keer door Rob opgeschoond. Was niet eens zo zeer een RoRo actie hoor, meer een algemeen gevoel dat we zo niet met elkaar omgaan op "ons" forum.

De betreffende "super misselijk" quote kwam in een "natrap post" die idd deels gewist is (weet ook niet wat daar in stond origineel).

Maareh....allemaal niet belangrijk, veel plezier met (veilig) knallen morgen, dat is belangrijk!! :wave:

enne Frank veel plezier met de verjaardag (van je dochter?) :blink:

Link naar reactie
Ik vermoed dat deze opmerking verwijst naar een relletje dat heeft plaatsgevonden tijdens mijn afwezigheid. Teksten zijn deels verwijderd en dat is jammer. Of ging het echt te ver? Heeft Team RoRo (Roger / Rob) weer iemand weggejaagd :schater:

Ging over iemand die het nodig vond om zomaar IvoZ3 te schofferen en dat als normaal gedrag bestempelde. Wat andere normen en een wat afwijkende attitude zullen we maar zeggen. klik

Link naar reactie

Willen die Duitsland knallers van morgen nu naar bed gaan, anders missen ze weer parkeerplaatsen enzo :thumbup::schater:

Online gebruikers

Member Name Locatie Tijd

Rob Bekijkt forum index Vandaag, 00:28

z3mroadster Bekijkt forum index Vandaag, 00:28

Edwin Bekijkt een onderwerp: Te koop: Z3 Roadster 2.8 Vandaag, 00:25

Z3Mrunner Bekijkt een onderwerp: Z3Mrunner's filmhoekje Vandaag, 00:17

Link naar reactie

jajaja kom net thuis. ga zo slapen hoor. Over 7 uurtjes gaat de wekker weer geloof ik.

Als Ruudje maar alvast op bed ligt dan is hij ook een keer op tijd :schater:

Link naar reactie
De betreffende post waar het mee begon staat er nog gewoon hoor. Die was overigens al een keer door Rob opgeschoond. Was niet eens zo zeer een RoRo actie hoor, meer een algemeen gevoel dat we zo niet met elkaar omgaan op "ons" forum.

De betreffende "super misselijk" quote kwam in een "natrap post" die idd deels gewist is (weet ook niet wat daar in stond origineel).

Maareh....allemaal niet belangrijk, veel plezier met (veilig) knallen morgen, dat is belangrijk!! -_-

enne Frank veel plezier met de verjaardag (van je dochter?) B)

TXS. We gaan lekker BBQ'en en drinken dus dat komt wel goed.

Wat een L.L is dat zeg. Jammer dat ik er niet was om nog een paar ongenuanceerde opmerkingen toe te voegen. Maar goed deze rotte appel zullen we niet meer terugzien :thumbup: Nogmaals veel plezier bij het "Knallen" en de rest van het forum zal zich vandaag ook wel vermaken. Open die kap ;)

Link naar reactie
Zelfs een F16 maakt geen kans :schater:

Hier

Is geen F16 hoor Ruud , maar een ouwe Hawker Hunter ! B)

Ben bang dat de M het echt wel had afgelegd tegen een startende F16 evt. met na-verbranders aan !

Hier ! En dit is nog zonder after burner !? :thumbup:

-_-

Link naar reactie

In alle vroegte naar de A37 getogen om het geweld van de :m::m:, ZZZ's en ZZZZ's, al dan niet ondersteund met turbo's en wat dies meer zij, te aanschouwen. B) B)

Man, man wat duurde het lang voordat jullie eindelijk in zicht kwamen. We hadden de moed al bijna opgegeven. Maar dan ineens in de verte zien we de onmiskenbare contouren van een rijtje ZZZ en ZZZZ opdoemen.

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik wat meer pit had verwacht van de knalritgangers. Niet onwijs snel :nono: , maar toch wel al tegen de best toelaastbare grens aan, alsof je staat te popelen om "los" te mogen. :thumbup:

Neen, de dames en heren genoten blijkbaar van het uitzicht en de vorige bekeuring ter hoogte van Nieuwlande stond bij sommigen nog vers in het geheugen gegrift.

Desalnietemin: het was een mooi gezicht, al dat glimmend, bruut geweld wat voorbij trok aan ons oog. Prachtig om te zien. :unsure:

Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad met veel speedfun.

080427img1su2.jpg

Link naar reactie

Was inderdaad weer een top(less)-dag. Beetje druk hier en daar, maar er valt aardig door te rijden. Malloten die hun auto er toch voor gooien als je met een behoorlijke snelheid komt aanzetten zijn er natuurlijk ook.

De pizza in Westerstede was weer uit de kunst. Roger zal in de namiddag wel honger hebben gehad, want die deelde een pizza met Edwin.

Nicole en Roger, bedankt voor jullie gastvrijheid, iedereen weer bedankt voor de fantastische sfeer! :thumbup:

Link naar reactie
In alle vroegte naar de A37 getogen om het geweld van de :thumbup::unsure:, ZZZ's en ZZZZ's, al dan niet ondersteund met turbo's en wat dies meer zij, te aanschouwen. :nono::m:

He, leuke verassing. Wist niet dat er iemand langs de route stond. Het was wederom een gezellige dag en we hebben de PK-tjes even los galaten.

Wederom dank aan Nicole en Roger.

Link naar reactie
In alle vroegte naar de A37 getogen om het geweld van de :m: B), ZZZ's en ZZZZ's, al dan niet ondersteund met turbo's en wat dies meer zij, te aanschouwen. B) B)

Ik heb jullie gespot bij het industrieterrein Hoogeveen. Zilvergrijze Z3 ik heb nog getoeterd :thumbup: Het was weer een TOP dag. Geweldig weer lekker zonnetje, en een geamputeerde Z4 die niet meer te stoppen was ondanks het gemis van een aantal pkaatjes. Ik kon ook zonder supercharger redelijk meekomen met de M's dankzij het gemis van de toerenbegrenzer. Ik kan dan ook niet wachten dat het apparaat weer is gemonteerd. Winnaar van de dag Ruud met zijn supercharger wow wat is dat ding snel B) Verbasing wekkend hoe snel de nieuwelingen meekomen

en met wat voor enthousiasme ze dat doen helemaal top :unsure: Mensen allemaal bedankt voor de geweldige dag weer, graag tot over 2 maand :nono:

PS, de wachtlijst voor mijn Z is weer toegenomen :m:

Link naar reactie

Ook weer aangekomen op het thuisfront. :unsure:

Heerlijke dag en lekker open knallen, helemaal top lekker zonnetje dus lekkere rooie kop aan overgehouden.

Alles goed verlopen, geen parkeerplaatsen voorbij gereden, mensen die op de autobahn lopen :schater: .

Heerlijke piza in westerstede, en overheerlijk dinee in dedemsvaart.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid :thumbup:

Link naar reactie
Je hebt ze geklopt he Ruud die :nono: metjes :thumbup::unsure:

Wat is de z'n top van de Z4 ??

jammer genoeg is de Z4 ook begrenst, teller gaat maar tot de 260 waar hij dus overheen gaat. op de gps 259.

Optrekken gaat gewoon super met z'n 420 nm. daar duw je de emmetjes mee op.

Prachtig gewoon wat zo'n compressor voor elkaar krijgt.

Verbruik is met deze snelheden dan ook wat spannender gebruikt dus meer dan een :m: . :schater:

Link naar reactie

Wat was het weer een topdag gisteren. Gelukkig reed de :rolleyes: een stuk beter dan de vorige keer. Bleek een probleempje met de rechterachterband.

Helaas net een beetje te druk om vol uit te kunnen halen maar toch volop plezier gehad.

Roger en Nicole uiteraard weer bedankt voor de ontvangst en organisatie :rolleyes:

De pizza in Westerstede was weer uit de kunst. Roger zal in de namiddag wel honger hebben gehad, want die deelde een pizza met Edwin.

Ik snap niet wat je bedoelt Rob. Roger en ik hebben 's avonds alleen nog een salade gedeeld en dat was het.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.