Ga naar inhoud

Karten @ the fabrique in Maarssen (Utr)


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 268
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

David,

Goede morgen.

Ik laat even weten dat ik er niet bij kan zijn. Gisteravond heb ik een buitenfeest gehad waar ik flink een kou heb gevat en nu ziek ben!

Binnenkort moeten we even met onze nieuwe auto's meeten!

Link naar reactie
David,

Goede morgen.

Ik laat even weten dat ik er niet bij kan zijn. Gisteravond heb ik een buitenfeest gehad waar ik flink een kou heb gevat en nu ziek ben!

Binnenkort moeten we even met onze nieuwe auto's meeten!

Jammer Martin dat je er niet bij bent...maar ja je bent natuurlijk wel Martin van het afzeggen dus ik had het kunnen weten :sadder:

Na mijn vakantie moesten we idd maar eens even meeten..

Beterschap :mellow:

Link naar reactie
Ik laat even weten dat ik er niet bij kan zijn. Gisteravond heb ik een buitenfeest gehad waar ik flink een kou heb gevat en nu ziek ben!

Verbaasde me gisteren al dat je nog niet af had gezegd.... :mellow:

Ik spring nu in m'n kart, word krap aan om op tijd te zijn.... :sadder:

tot zo...

Link naar reactie
Hier noemen ze dat een PISNICHT :sadder:

Ik vind dit het opzettelijk en onnodig beledigen van een medeforummer en denk dat dit strafpunten gaat worden. :schater: Verder ben ik het helemaal eens met de intentie van deze opmerking. Gewoon geen aanmeldingen meer accepteren van deze vent. Zet keer op keer de organisatoren van events voor het blok.

Verder was het karten niet zo leuk. Voordat een ander het zegt, ik was laatste. Had gisteren een vrijgezellendag met terreinrijden in jeeps, quad rijden, trial op een motor en paintballen, afgesloten met eten en veel drank. Was dus een beetje moe maar gelukkig niet ziek geworden van de hele dag buiten zijn :mellow:

Link naar reactie

maar Frank is een echte vent en zou dit zeker niet als excuus gebruiken :sadder:

Ach Frank kwam tenminste gewoon volgens afspraak opdagen. Dat is tenminste wat anders dan die Urinehomoseksueel (even in Vandale opgezocht ;) )

Mensen die er wel waren. Het was weer gezellig. Alleen stel ik voor voortaan geen niet-members meer mee te nemen. Die worden blijkbaar op snelheid geselecteerd en daardoor lijken wij bijna langzaam ;)

David weer bedankt voor de organisatie :mellow:

Link naar reactie
maar Frank is een echte vent en zou dit zeker niet als excuus gebruiken :foto:

Ach Frank kwam tenminste gewoon volgens afspraak opdagen. Dat is tenminste wat anders dan die Urinehomoseksueel (even in Vandale opgezocht :smart: )

Mensen die er wel waren. Het was weer gezellig. Alleen stel ik voor voortaan geen niet-members meer mee te nemen. Die worden blijkbaar op snelheid geselecteerd en daardoor lijken wij bijna langzaam ;)

David weer bedankt voor de organisatie :blink:

Ik vond het in ieder geval gezellig :wacko:, wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Ik kon helaas niet al te lang na borrelen, had eigenlijk mijn dag al anders gepland, dit was voor mij echt een "op het laatste momentje".

@Edwin, volgens mij was het toch echt een Member die de snelste was vanmiddag.... :smart:

Link naar reactie
@Edwin, volgens mij was het toch echt een Member die de snelste was vanmiddag.... :foto:
5 tiende van een seconde sneller dan een kerel die 45 kilo meer weegt tjonge jonge wat een prestatie :wacko: :smart: Het was weer gezellig, sommigen reden met de angst in hun ogen :smart: Anderen kregen de rode vlag, maar ik heb weer genoten mannen :blink:
Link naar reactie
5 tiende van een seconde sneller dan een kerel die 45 kilo meer weegt tjonge jonge wat een prestatie :smart: ;) Het was weer gezellig, sommigen reden met de angst in hun ogen :fiew: Anderen kregen de rode vlag, maar ik heb weer genoten mannen :foto:

Net terug van sporten met de 2 gasten die ik heb meegenomen (Dion en Brian)

De laatst genoemde is verandwoordelijk geweest voor de rode vlag die ik heb gekregen en als een klein jongetje naar de zijkant van de baan moest om een repremande te ontvangen. Nou hij heeft het geweten want hij stapt morgen niet zo soepeltjes meer in de cockpit. :schater:

Roger, je hebt als een kei gereden. :smart:

Frank, je hebt nu in ieder geval eerlijk toegegeven dat een vent ook lekker kan zijn. :schater: (de stakker zat nog in de welbekende ontkenningsfase)

Ik heb nog rustig aan gedaan met je in de toillet.

Edwin, ik blijf fan van je organisatietalent.

Alle andere jonkies (op die provo na) jullie zijn een stelletje hufters dat jullie zo hard gingen ;)

Was kort maar heftig en vooral weer ff gezellig.

L@terrrrrrrrrrr!!!!!

MarZZZZel

Oh Ja, Roger heb je Nicole nog een dubbele 88 van me gegeven? :blink::wacko:

U better, or else ;)

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Inmiddels is het al weer ruim een jaar geleden dat dit "grootse evenement" heeft plaatsgevonden dus vroeg ik mij af of er behoefte is aan een 2009 editie (datum natuurlijk nog nader te bepalen) ?

Bij voldoende animo zal ik organisatie op mij nemen... :thumbup:

Link naar reactie

Altijd leuk :thumbup: ik doe mee :wave:

Inmiddels is het al weer ruim een jaar geleden dat dit "grootse evenement" heeft plaatsgevonden dus vroeg ik mij af of er behoefte is aan een 2009 editie (datum natuurlijk nog nader te bepalen) ?

Bij voldoende animo zal ik organisatie op mij nemen... :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.