Ga naar inhoud

Karten @ the fabrique in Maarssen (Utr)


Davids Z3

Aanbevolen berichten

Want uh... ik weet niet hoe zoeits werkt... maar zijn de kosten p.p. of geldt dat alleen als de baan vol is...?

M.a.w. wordt het 2 keer zo duur als we met de helft zijn...

Krisis hè, dus ook ik moet op de kleintjes letten :blink: .

Nee nee prijs blijft gewoon gelijk en is dus niet afhankelijk van het aantal personen! Genoemde prijzen zijn p.p.

Ik ga er dan ook vanuit dat er nog wel een aantal aanmeldingen zullen komen :rolleyes: .

Link naar reactie
  • Reacties 268
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Maakt dat verschil of je je aanmeldt onder voorbehoud of zonder voorbehoud? Praktisch gesproken komt het op hetzelfde neer. Een aanmelding onder voorbehoud zegt over degene die het doet "kijk ik ben een onzekere draaikont, ik wil ervan af kunnen zonder dat ik hierop wordt aangekeken." Dergelijke aanmeldingen komen vaak voor bij onzekere mannetjes. De aanmelder zonder voorbehoud echter denkt "als ik niet kan dan meld ik mij gewoon weer af, interesseert mij geen reet wat een ander ervan vindt" Dit zijn de mannen met kloten.

Mijn aanmelding was onder voorbehoud, en ik heb mij ruim van te voren afgemeld. Dit om niet onnodig een plaats te bezetten gezien het aantal aanmeldingen :rolleyes:
Link naar reactie

Vrouwen komen hun afspraken na en gaan daarna pas denken of het maken van de afspraak wel een goed idee was. Best wel knap voor wezens met slechts 1 hersencel meer dan een koe :rolleyes:

Vrouwen denken gewoon eerst even na voordat ze iets afspreken en komen daarna gewoon altijd hun afspraken na :angry: .
Link naar reactie

Tja het is jammer dat het zo verloopt en ik heb dan ook besloten dat mochten er voor aankomende Zondag 11 Oktober niet meer aanmeldingen komen ik de hele boel afblaas! Erg jammer voor degenen die zich wel hebben aangemeld maar om met maar 5 a 6 man te gaan is niet echt de moeite.

Afmeldingen zijn er altijd en kan je ook niet voorkomen.Als er tijdig wordt afgemeld,zoals dat nu het geval is, is dat geen enkel probleem. Neemt niet weg dat je ook eerst kunt nadenken of je wel/niet kunt cq zin hebt ipv je gewoon aan te melden. Wat ik mij eerlijk gezegd eerder afvraag is waarom op een forum met 2000+ aan leden je niet eens een evenement voor 15 man kan vol kunt krijgen.. :rolleyes:

Link naar reactie
Wat ik mij eerlijk gezegd eerder afvraag is waarom op een forum met 3000+ aan leden je niet eens een evenement voor 15 man kan vol kunt krijgen.. :rolleyes:

Er zijn volgens mij niet meer dan 100 actieve leden.

Link naar reactie
Er zijn volgens mij niet meer dan 100 actieve leden.

Kleine correctie...2000+ aan leden...

Wellicht inderdaad maar 100 actieve leden wat op zich eigelijk nog steeds weinig is in vergelijking tot het totaal aantal leden. Wat mij betreft zou er best wel eens een flinke opschoning mogen plaatsvinden..

Link naar reactie

snap de teleurstelling wel David. Had normaal ook gewoon meegegaan maar de datum die werd geprikt stond al een verjaardag in de middag en dan gaat dat voor.

Als ik namelijk een afspraak maak kom ik deze ook na.

Prik nog een keer een andere datum dan hoop ik wel mee te kunnen.

Link naar reactie
snap de teleurstelling wel David. Had normaal ook gewoon meegegaan maar de datum die werd geprikt stond al een verjaardag in de middag en dan gaat dat voor.

Als ik namelijk een afspraak maak kom ik deze ook na.

Prik nog een keer een andere datum dan hoop ik wel mee te kunnen.

Edwin dat geeft helemaal niets...als je niet kunt dan kun je niet...daar hoef je en moet je ook zeker geen verantwoording voor afleggen! Zoals ik eerder al zei gaat het mij er meer om dat er bar weinig animo lijkt te zijn voor de diverse evenementen waar dit vroeger naar mijn idee toch anders was...

Mocht het er inderdaad op uitlopen dat ik 18 Oktober moet annuleren dan prik ik gewoon wel weer eens een keer een andere datum... :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.