Ga naar inhoud

Karten @ the fabrique in Maarssen (Utr)


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 268
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Shit... nou, daar beginnen de huwelijksperikelen al :D

Denk niet dat ik ermee weg kom als ik de verjaardag van mijn dan net vrouw laat schieten en ik wil toch zeker langer dan 2 weken getrouwd blijven, anders moet de Z3 verdeeld worden in de boedel :schater:

Bij deze mag mijn naam met tegenzin van de lijst :angry: ;)

Grrrmmmbbblll :rolleyes:

Link naar reactie

Zie je wel, een van de nieuwe softies die zich zelfs door zijn vrouw die zijn vrouw nog niet is van de baan laat drukken :rolleyes: Wel de meest koude uitsluiting kiezen als je gaat trouwen he. Ach laat ik mijn mond maar houden als zij bepaalt dat jij niet gaat karten dan bepaalt zij ook de huwelijkse voorwaarden vermoed ik zo. Wanneer hebben wij het feest eigenlijk. :schater:

Shit... nou, daar beginnen de huwelijksperikelen al :angry:

Denk niet dat ik ermee weg kom als ik de verjaardag van mijn dan net vrouw laat schieten en ik wil toch zeker langer dan 2 weken getrouwd blijven, anders moet de Z3 verdeeld worden in de boedel :schater:

Bij deze mag mijn naam met tegenzin van de lijst ;) :party:

Grrrmmmbbblll :D

Link naar reactie
  • Administrator
Zie je wel, een van de nieuwe softies

Goed kijken, ik ben niet nieuw ;)

die zich zelfs door zijn vrouw die zijn vrouw nog niet is van de baan laat drukken :rolleyes: Wel de meest koude uitsluiting kiezen als je gaat trouwen he. Ach laat ik mijn mond maar houden als zij bepaalt dat jij niet gaat karten dan bepaalt zij ook de huwelijkse voorwaarden vermoed ik zo.
Heb het nog niet eens met haar over dit karten gehad, maar de 24e is ze ook jarig en als je ook maar enig idee hebt van hoe dat in indo families werkt, dan weet je dat verjaardag=feest=veel eten en moet daar alles voor wijken :angry:
Wanneer hebben wij het feest eigenlijk. :schater:

De 8e van de 8e, 't zit met een indo familie (=veel familieleden en aanhang) helaas al vol :D

Link naar reactie
Shit... nou, daar beginnen de huwelijksperikelen al :D

Denk niet dat ik ermee weg kom als ik de verjaardag van mijn dan net vrouw laat schieten en ik wil toch zeker langer dan 2 weken getrouwd blijven, anders moet de Z3 verdeeld worden in de boedel :schater:

Bij deze mag mijn naam met tegenzin van de lijst :angry: ;)

Grrrmmmbbblll :rolleyes:

Jammer dat je niet mee kunt maar verjaardag is ook leuk :schater::schater::schater:

*Nog steeds 1 plekje vrij*

Link naar reactie

zo mis je weer eens wat als je op vakantie bent.

wil je mij ook op reservelijst zetten? Mocht het zover komen zien we wel weer. Anders kom ik misschien nog wel kijken/spijkers strooien

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Beste mensen,

Ik zal van de week,waarschijnlijk vrijdag aanstaande, de definitieve reservering gaan maken.Kijk dus nog even voor de zekerheid of je wel / niet kunt de 24e zodat er niet onnodig plaatsen bezet worden gehouden !

:thumbup:

Link naar reactie

vanwege de scheiding van wat vrienden gaat hun feessie op die dag niet door. Dus, waar ik dacht me af te moeten melden, ben ik toch beschikbaar. Helemaal goed :schater: .

Overigens geeft de leuke flash film op de website bij mij 2 gevoelens. Die kart lijkt echt te accelereren (echt of shopje?) en er zijn bijna geen plekken om zonder een vies duwtje iemand voorbij te komen. Klopt dit?

Link naar reactie
vanwege de scheiding van wat vrienden gaat hun feessie op die dag niet door. Dus, waar ik dacht me af te moeten melden, ben ik toch beschikbaar. Helemaal goed :schater: .

Overigens geeft de leuke flash film op de website bij mij 2 gevoelens. Die kart lijkt echt te accelereren (echt of shopje?) en er zijn bijna geen plekken om zonder een vies duwtje iemand voorbij te komen. Klopt dit?

Er zijn wel een aantal goede plekken om in te halen...maar er gaat niets boven een vies duwtje :schater:

Link naar reactie

helaas kan ik niet aanwezig zijn, ik ga het qua tijd niet redden aangezien mijn opa zijn verjaardag viert as zondag.. hopelijk komt er volgend jaar weer een karten @ the fabrique dan ben ik er zeker weten bij... dus killabee of m@rc, laat weten of je mn plekkie inneemt!!

Link naar reactie
helaas kan ik niet aanwezig zijn, ik ga het qua tijd niet redden aangezien mijn opa zijn verjaardag viert as zondag.. hopelijk komt er volgend jaar weer een karten @ the fabrique dan ben ik er zeker weten bij... dus killabee of m@rc, laat weten of je mn plekkie inneemt!!

Jammer dat je niet kunt Maik ,wellicht een volgende keer ! :rolleyes:

Killabee : Gelieve nog even bevestigen of dat je ook aanwezig zult zijn dit keer.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.