Ga naar inhoud

Nieuwe aftermarket lampen voor de Z3


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Om eerlijk te zijn, vind ik het "niet lelijk".

Maar omdat algemeen bekend is dat de Z3 een wat oudere auto is, vind ik deze lampen er niet bij passen.

Eigenlijk vind ik zelfs dat het chique imago van de Z3 verdwijnt door dit soort "tuning-zaken". Wanneer komen de spoilers?

Zeg nou zelf, dit zit er toch veel stoerder/beter/netter uit:

Foto-8WTOAHCU.jpg

Link naar reactie
Om eerlijk te zijn, vind ik het "niet lelijk".

Maar omdat algemeen bekend is dat de Z3 een wat oudere auto is, vind ik deze lampen er niet bij passen.

Eigenlijk vind ik zelfs dat het chique imago van de Z3 verdwijnt door dit soort "tuning-zaken". Wanneer komen de spoilers?

Zeg nou zelf, dit zit er toch veel stoerder/beter/netter uit:

Foto-8WTOAHCU.jpg

Eens Martin, ik vind het ook niet lelijk, maar zeker ook niet mooi. Vind het de Z3 niet passen helaas.

Ik vind de Angel Eyes op een Z3 te kitch-erig, en dat terwijl ik het op een standaard face-lift E39 prachtig vind.

Link naar reactie

Zo, ben je mooi de eerste. :rolleyes:

Kun je ook nog een foto maken als je de stadslichten en gewoon licht aan heb staan? Ben benieuwd of je dan de ringen nog ziet. Jij hebt volgens geen xenon?

Zo, eindelijk gemonteerd.

Alleen zijn sommige foto's niet zo scherp helaas (nieuwe maken gaat nu niet meer want het is te donker <_< .)

:rolleyes:

Link naar reactie

smaken verschillen, dat staat voorop. Prima keuze dus als dit je smaak is! Het staat wel fris en up-to-date :rolleyes:

maar ehm.. die Martin begint de laatste tijd wel erg veel zinnige opmerkingen, posts en topics te plaatsen, ben het nl. roerend met hem eens.

Link naar reactie
Zo, ben je mooi de eerste. :rolleyes:

Kun je ook nog een foto maken als je de stadslichten en gewoon licht aan heb staan? Ben benieuwd of je dan de ringen nog ziet. Jij hebt volgens geen xenon?

Xenon komt nog, maar m'n oude fittingen waren H7

De ringen zie je nog redelijk naast het stadslicht, maar naast de Xenon straks zal dat wel niet meer.

En jongens/mannen smaken verschillen nou eenmaal, zo hou ik nou weer niet van een QP :rolleyes:

Link naar reactie
Eigenlijk vind ik zelfs dat het chique imago van de Z3 verdwijnt door dit soort "tuning-zaken". Wanneer komen de spoilers?

Zeg nou zelf, dit zit er toch veel stoerder/beter/netter uit:

inderdaad... met zo'n tuning-zwarte-grill ;)

niets mis mee, maar dit verander ook het chique imago en past ook niet bij de tijd waarin de Z geleverd is.

dus, what's the difference?

Ik vind het er achteraf, nu ik ze gemonteerd zie, erg goed uit zien.

maar zit ook steeds in dubio tussen orrigineel houden of toch veranderen.<_<

Aangezien ik toch al aan de Xenon ben gegaan, zal dit binnenkort wel weer de volgende mod zijn...... :rolleyes:

Link naar reactie

Ik vind het toch erg strak uitZien, echt een mod die kan hoor... :rolleyes:

Dit is toch vele malen mooier dan de Angel-Eyes die tot nu toe Zijn geplaatst op diverse Z'ts.

Het is alleen net alsof de Z er iets 'liever' door is gaan kijken maar onderstaande foto geeft toch een 'boZere' blik.

De ZZZ is een van de weinige (misschien Zelfs de enigste) auto af fabriek die een 'boZe blik heeft, die mag wel behouden blijven.

De pasvorm Ziet op de foto's goed uit maar ben ook benieuwd hoe het volgens jou is Walter.

Ook kan ik wel indenken wat Martin bedoeld, het is immers een compleet andere look en daar moet je van houden,

maar dat geld Zelfs voor het kleinste, getuunde, onderdeel.

1004832gh5.jpg

Link naar reactie
Walter kan je ook iets vertellen over de pasvorm of het allemaal lekker sluit enzo en hoe zit het met de licht opbrengst?

Gr zter

Ik vind het toch erg strak uitZien, echt een mod die kan hoor... :lol:

Dit is toch vele malen mooier dan de Angel-Eyes die tot nu toe Zijn geplaatst op diverse Z'ts.

Het is alleen net alsof de Z er iets 'liever' door is gaan kijken maar onderstaande foto geeft toch een 'boZere' blik.

De ZZZ is een van de weinige (misschien Zelfs de enigste) auto af fabriek die een 'boZe blik heeft, die mag wel behouden blijven.

De pasvorm Ziet op de foto's goed uit maar ben ook benieuwd hoe het volgens jou is Walter.

Ik vind de pasvorm eigenlijk heel goed, alle bevestigingspunten komen precies overeen en alle stekkers passen ook prima.

Zelfs de automatische hoogte regeling kan je gemakkelijk overzetten vanuit de originele lamp units :thumbup:

Het lijkt optisch wel of de lampen wat smaller zijn, maar dat is niet zo. :nono:

De licht opbrengst is prima en geen rare verstrooingen van het licht, dus met de xenon lampen die er nog in komen, zal het een mooi (rustig voor de tegenligger) lichtbeeld vormen.

Ik ben er zeer tevreden mee :P :D

En heb meteen even 2 nieuwe foto's tussen de oude geplaatst die wel scherper zijn.( had nog net even tijd voordat het donker werd ^_^ .)

Doe er mee wat je wilt, ik vind het mooi!

:wave:

Link naar reactie
Doe er mee wat je wilt, ik vind het mooi!

:thumbup:

Mooi dat je het mooi vindt! Zelf ben ik niet zo overtuigd maar smaken verschillen toch altijd; ik heb weer van die rare achterlichten (volgens de meesten).

Wel moet ik zeggen dat het een keurige mod is, past mooi in de auto en ziet er niet opgeplakt uit! :lol:

Link naar reactie

Heb m'n setje vandaag aangekregen, er staat een stickertje op "No HID lights" ik dacht ook m'n xenons erin te steken maar blijkbaar mag het niet iemand toch al geprobeerd??? En ze zijn ook met H1 fitting. Dus moet ik m'n H7 lampjes vervangen door H1, kan da appart gekocht worden???

Link naar reactie
Ik heb mijn set via Zroadster.net gekocht (Zie topic Sledge) en heb daar meteen Xenon bijgekocht. Als het dezelfde headlights zijn, dan kan het blijkbaar

Heb geen zin om weer alles opnieuw te kopen, wat is de prijs van H1 xenon's, de ballast en bekabeling heb ik al erin zitten. En via wie eventueel te kopen???

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.