Ga naar inhoud

Nieuwe aftermarket lampen voor de Z3


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Ik heb ook zojuist een setje gekocht ;) scheelt al weer 60 euri met Danny zijn eerste link Klikkerdeklik Aangezien Cloppenberg 135 km bij mij weg is ga ik ze halen. Mochten er nog meer mensen interesse hebben pm dit dan. Ik wil ze wel meenemen wellicht kan ik er nog een leuke prijsafspraak mee maken. ;)

Link naar reactie

vind ze nu ik de foto's zie toch wel erg fraai.

verwacht ook dat de Xenon veel minder 'strooilicht' zal geven door de lenslamp.

Ik wacht eerst tot ik ze irl. heb gezien.

Dus als je na je rit naar cloppenburg nog zin hebt in een retourtje Tilburg a 350km: Voel je vrij.. :thumbup: :sick:

en gewoon uit nieuwsgierigheid...: in welke :blush: ga je de koplampen plaatsen. of koop je nu ook gelijk 2 setjes? :surprise:

aangepast door Huub
Link naar reactie
In de roadster, lijkt mij in combinatie met de kleur en de nieren het fraaist. Uiteraard ga ik voor de zwarte uitvoering :surprise:

Ik weet bijna wel zeker dat ze in de QP ook super zullen staan icm zwarte nieren....maar in die R natuurlijk ook !

Link naar reactie
Ik weet bijna wel zeker dat ze in de QP ook super zullen staan icm zwarte nieren....maar in die R natuurlijk ook !

Koop jij nou eerst maar eens een Z3 ... hebben ze anders niet van die lampen voor in je Volvo V70 crosscountry-labrador-gezinsauto? :schater:

Link naar reactie
ik heb er hb4 lampen in zitten.

dus mijn stekkers zullen vast niet passen!!!

Dan knip je de stekkers eraf en zet je er andere op, dat moet in ca. 30min te fixen zijn.

Die is inmiddels ook al weer verkocht !

Verstandig! Wanneer gaan we in de M5-labrador-gezinsauto knallen?

Link naar reactie
Ik heb ze zojuist op ebay gekocht, en foto's volgen uiteraard als ze binnen zijn.

:rolleyes:

Enne Walter ? Heb je Ze toevallig al binnen of nóg toevalliger: Heb je Ze al gemonteerd ?

Ik vind het supermooie lampen Zo op de foto's en ben erg benieuwd naar de nieuwe look van de ZZZ.

Heb je trouwens voor de Zwarte of de chromen versie gekoZen ?

Link naar reactie
Enne Walter ? Heb je Ze toevallig al binnen of nóg toevalliger: Heb je Ze al gemonteerd ?

Ik vind het supermooie lampen Zo op de foto's en ben erg benieuwd naar de nieuwe look van de ZZZ.

Heb je trouwens voor de Zwarte of de chromen versie gekoZen ?

:lol: ;) Die zwarte ga ik ook kopen :D :rolleyes:

Ik heb voor de zwarte versie gekozen, en ik heb ze nog niet binnen helaas :(

Maar ik verwacht ze deze week wel binnen te hebben, en dan meteen monteren en foto's maken natuurlijk. :D

B)

Link naar reactie
Ik heb voor de zwarte versie gekozen, en ik heb ze nog niet binnen helaas ;)

Maar ik verwacht ze deze week wel binnen te hebben, en dan meteen monteren en foto's maken natuurlijk. :D

:lol:

Ik ben erg benieuwd naar de foto's, hoop ook dat het inbouwen goed wil lukken. Succes in ieder geval!

Link naar reactie

xeNon,

Dat zit er niet in, maar de lampen zijn er wel uitermate geschikt voor.

Overings vind ik deze aftermarket koplampunits meer iets voor het Honda CRX-forum ... :lol:

Link naar reactie
Yep, daar rijden ze ook met :m: logo's op een niet :m:<_< Ik weet niet wat erger is...

Jij hebt niet goed gekeken donderdag!!! Die zit er niet op! :rolleyes:

Link naar reactie
En wie ben jij zo plotseling? :rolleyes:

:schater: goeie ja.

@ Roger, heb je ze al gehaald? Ben wel benieuwd hoe ze op een zwarte staan. (jaja heb de plaatjes al gezien maar ben benieuwd naar real life ervaringen).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.