Ga naar inhoud

Nieuwe aftermarket lampen voor de Z3


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Net gespot op Ebay. Op het Duitse forum is al reeds een setje besteld, en foto's zullen snel volgen.

http://cgi.ebay.de/BMW-Z3-ANGEL-EYES-SCHEI...bayphotohosting

De chrome versie heeft mij een iets te hoog bling gehalte, die zwarte gaan wel, moet ik eigenlijk eerst eens gemonteerd zien.

Op het duits forum zijn de meningen ook verdeeld hierover.

Had het ook al een tijdje in de gaten

Link naar reactie

Ook ik volg de lampentopics met interesse (sledge's eigenbouw en nu deze eBylampen). Ik kon alleen nog geen foto van de hele Z3 neus met de lampen erin vinden. Vandaar een fotoo van het net geplukt en de lampen erin gehangen. Het zal ongetwijfeld beter gedaan kunnen worden, maar het gaat om het idee.

Voor

lampen01xj6.jpg

Na

lampen02jp8.jpg

Link naar reactie

Mijn mening:

Wat een ongelooflijk, kansloos lelijke, achterlijke koplampen met een Sjonnie-gehalte van + 10.

Nog even zo'n "motorfietsdemper-look" uitlaat, Lexus-look achterlichten, tribalstickers, ketting om je spiegel, traanplaat matten en gaan. :schater: :schater: :schater:

Link naar reactie
:huh:, wel een eigen topic waardig toch?

absoluut! was zeker niet bedoeld als vingerwijzing, juist een leuke discussie in een eigen topic waardig.

Eigenlijk zoiets als allemaal M logo's op je Z plakken terwijl je geen M hebt.

goh over wie zou jij het nou hebben... :thumbup: ... :rolleyes:

Link naar reactie

beetje jammer van die "booskijkers" .... lol dat vernachelt het hele plaatje eigenlijk ....

beetje van die wannabe tuners die gewoon totaal niet kijken naar het type auto en der maar vanalles opplakken omdat de buurman

met zn honda civic dat ook heeft... ;)

maaruh kan er best leuk uitzien zonder die plastic plakkers erop :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.