Ga naar inhoud

Vervolg cursus Slip&Grip


Sjonnie Kroket

Data slip&grip plustraining  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. welke dag komt het beste uit?

    • donderdag 22 november
      0
    • dinsdag 27 november
      0


Aanbevolen berichten

Nog nooit naar hedendaagse rally autos gekeken ?

Met genoeg pk's (plus 200) en de wagen eerst doen uitbreken (met de linkervoet remmen) gaat dat zelfs makkelijker dan met een RWD. Als je filmpje bekijkt, zie je dat hij amper moet tegensturen eerder insturen.

Inderdaad, nooit bij stilgestaan. Het ziet er wel erg soepel uit.

Link naar reactie
  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoe ? Nog nooit gedaan ? :wave: Om een FWD of een AWD dwars te zetten, kan je beter met de linkervoet remmen. Met de rechter blijf je op het gas om de motor op toeren te houden. En dan komt die kist vanzelf ...

Ik wil het je wel eens demonstreren met mijn Mondeo diesel :thumbup:

laat maar. Ik zag gewoon al die vrouwen voor me die op het moment supreme zitten uit te vogelen welke ook weer de linker was.

Link naar reactie
Nog anderhalf nachtje slapen, ja jullie lezen het goed anderhalf, aangezien wij al om 4.00 uur op moeten staan!!! :lol::m:

Ik heb er echt zin in!!!! :unsure::P

Zucht... Hoe kan jij zo optimistisch zijn over dit kl. uur... :blink:

Maar ja, eens ik in m'n ZZZ zit, volgt het goed humeur vanzelf :D

Link naar reactie
Nog anderhalf nachtje slapen, ja jullie lezen het goed anderhalf, aangezien wij al om 4.00 uur op moeten staan!!! :lol::m:

vind het echt geweldig dat jullie dat van zo ver komen voor S&G training! ZZZuidelijke QP´s :unsure:

Link naar reactie

JA, vinden wij ook, aangezien ik om 17.30 mijn ZzZ bij Caram (onderdeeel van Kera) kan gaan halen, en ik dan haar schoenen nog moet verwisselen voor de dansschoenen, en haar strakgetrokken huidje nog in de lakverzegeling moet zetten, zal het ook nog wel een latertje worden vanavond :angry: , maar ja ik heb er alles voor over dat ik eindelijk mijn ZzZ terug heb, na 3 weken. En ook nog eens net op tijd voor de cursus!!! :P

Link naar reactie
Oeps :thumbup: Dat zal een contrast geven met mijn QP.

Die is nml nog niet eens gewassen na mijn laatste rit in de regen.

Ging er vanuit dat hij ginds toch vuil zal worden :schater:

Maar ik weet het wel, je hebt een naam hoog te houden ;)

Even een beetje stangen vlak voor D-Day: Ben jij als Belg wel verzekerd op het circuit? Die Roger heeft wel een aanvullende verzekering geregeld maar kan mij zo voorstellen dat dit alleen voor NL-auto's geldt :sick:

Link naar reactie

In ieder geval allemaal veel plezier morgen en hou de boel heel.

Oh ja doe hele warme kleren aan want je staat 3/4 van de tijd naast je auto te luisteren hoe je het (niet) moet doen.

Vermoed dat Huub er morgen (helaas) niet bij zal zijn dus wellicht is iemand anders de gelukkige die er lekker in mag blijven zitten.

Link naar reactie

iedereen veel plezier morgen bij de slip en grip.

welke gaat er morgen mee,Roger?

Link naar reactie

Spulletjes gepakt, camera opgeladen... gereed om weg te rijden dus...

Hopen dat we een hotelletje in de buurt kunnen vinden. zie het namelijk niet zo zitten om de nacht met z'n 2'en in de ZzZ door te brengen :sick:

tot morgen :thumbup: ;)

Link naar reactie

Veel plezier morgen allen!!

En het weer is jullie goed gezind... extra hemelwater om het extra glad te maken... :sick:

laat maar. Ik zag gewoon al die vrouwen voor me die op het moment supreme zitten uit te vogelen welke ook weer de linker was.

Sorry... off-topic... Weet ook niet of het verstandig is, maar moest aan m'n laatste rijles voor mijn rijexamen denken...

Ik nader een voorrangsweg en wil netjes voorrang geven aan een paar fietsers... Ik netjes remmen... had alleen de verkeerde rem te pakken... ;) ... Vloog vol gas op die fietsers af... Kreeg van de instructeur (die lekker ontspannen met zijn voeten op het dashbord zat) het vriendelijke verzoek dat een week later niet te herhalen...

En geloof het of niet... de week erna (voor m'n 1e examen) netjes geslaagd :lipssealed:...

Maar, ik geef toe, wij zijn blij met TomTom... Frank kan geen kaartlezen en ik kan alleen maar aanwijzen waar we heen moeten (links/rechts zeggen gaat gegarandeerd verkeerd :thumbup:).

Link naar reactie
Spulletjes gepakt, camera opgeladen... gereed om weg te rijden dus...

Hopen dat we een hotelletje in de buurt kunnen vinden. zie het namelijk niet zo zitten om de nacht met z'n 2'en in de ZzZ door te brengen

Mocht je dit nog lezen; ga lekker naar het Mercure, die heeft een fijn restaurant nl. Ik kom hopelijk morgenmiddag nog even kijken. Ik heb tot op heden alle afspraken kunnen cancelen.
Link naar reactie
Mocht je dit nog lezen; ga lekker naar het Mercure, die heeft een fijn restaurant nl. Ik kom hopelijk morgenmiddag nog even kijken. Ik heb tot op heden alle afspraken kunnen cancelen.

Alsof je gedachte kunt lezen.... waar denk je dat wij overnacht hebben...? :schater:

Had het dus niet meer gelezen, op dat tijdstip zaten wij al aan de bar in mercure en hebben daar de nodige consumptie genuttigd... :wave:

Leuk dat je nog langs kwam!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.