Ga naar inhoud

Vervolg cursus Slip&Grip


Sjonnie Kroket

Data slip&grip plustraining  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. welke dag komt het beste uit?

    • donderdag 22 november
      0
    • dinsdag 27 november
      0


Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Om rotondes toch lekker te kunnen nemen en een paar rondjes te kunnen draaien, wil ik graag mee.

Al die verbaasde gezichten als je voorbij komt glijden......heerlijk.

Mijn voorkeur gaat uit naar 22 november.

grtz. Beemster

Je staat erbij kom je met beide ZZZ,s :newblush:
Link naar reactie

Ik heb vandaag de baan vastgelegt voor donderdag 22 november :m: Graag zou ik van een ieder VANDAAG zijn initialen en achternaam, geb datum en geslacht (controleer dit goed :schater: ) willen ontvangen via PM zodat ik dit morgen kan doormailen. Ik heb er zin in :smart:

Link naar reactie
Wel grappig ik wist niet dat PerryZ3 en m coupe for live broers waren :hypocritesmiley:

Oh-oh...

Volgens mij wisten ze dat zelf ook nog niet. Dat worden emotionele taferelen daar in Lelystad :schater:

Link naar reactie
Ik heb vandaag de papieren binnen gekregen van de ANWB en heb iedereen een PM gestuurd als het goed is :birthday: zo niet laat mij dat dan even weten :drank:

Goed bezig, GROTE regelneef !!! :blink::angry:

Link naar reactie

Kunnen wij ons nog inschrijven als 13e persoon? Zodat jullie allemaal van die volle 2,5% korting kunnen genieten... :thumbup:

Vond het zelf iets te veel van het goede, 2 slipcursusen in 1jr, maar m'n vader leek het wel wat.

als het nog mogelijk is, komen we de 22e met z'n 2e die kant in.

Link naar reactie
Kunnen wij ons nog inschrijven als 13e persoon? Zodat jullie allemaal van die volle 2,5% korting kunnen genieten... :thumbup:

Misschien moet je z3mroadster even direkt mailen, zie bericht no 44 (vlak voor jouw bericht dus).

Link naar reactie
Kunnen wij ons nog inschrijven als 13e persoon? Zodat jullie allemaal van die volle 2,5% korting kunnen genieten... :rolleyes:

Vond het zelf iets te veel van het goede, 2 slipcursusen in 1jr, maar m'n vader leek het wel wat.

als het nog mogelijk is, komen we de 22e met z'n 2e die kant in.

Hoi Maik, ik zal maandag even contact met de ANWB opnemen voor 2 extra deelnemers moet volgens mij geen probleem zijn je hoort van me :thumbup:
Link naar reactie

nog 6 nachtjes slapen... en Slip & Grip II gaat van start. Even om het geheugen op te frissen! Als het < 0C is, gaat eea dan door (..tuurlijk) !? kan me voorstellen met al die watersproeiers op de baan, het een leuk (ijzelend) effect geeft :schater:

4kleinre5.jpg

10grootbzl8.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.