Ga naar inhoud

Vervolg cursus Slip&Grip


Sjonnie Kroket

Data slip&grip plustraining  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. welke dag komt het beste uit?

    • donderdag 22 november
      0
    • dinsdag 27 november
      0


Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik begin te twijfelen, ik weet nog niet met wat voor auto ik kom dankzij MDV :mellow:

Dit is geweldig... die Fries koopt mijn afdankertjes én het QP virus verspreid zich!

Stel je voor ... 2 :) 's in de garage... dan ben je wel een soort uber- :m: meister. Sommige mensen praten er over, anderen dromen er over, jij doet het gewoon.

Smullen!

cimg1668mt9.jpg

cimg1669vt7.jpg

cimg1672bc4.jpg

Link naar reactie
Dit is geweldig... die Fries koopt mijn afdankertjes én het QP virus verspreid zich!

Stel je voor ... 2 :m: 's in de garage... dan ben je wel een soort uber- ;) meister. Sommige mensen praten er over, anderen dromen er over, jij doet het gewoon.

Smullen!

De onderhandelingen zijn gaande :mellow: evenals thuis wordt het de groene of grijze container :) in zo'n QPe zitten toch wel slaapstoelen :m::schater:
Link naar reactie
De onderhandelingen zijn gaande :thumbup: evenals thuis wordt het de groene of grijze container :foto: in zo'n QPe zitten toch wel slaapstoelen :wave::schater:

Als het een Z4QP is dan kan ik hiermee instemmen. Als het een Z3QP is dan is de vergelijking met de groene of grijze container zo gek nog niet

Link naar reactie

Jullie gaan a.s. donderdag????

Zou ik er eventueel (in het kader van extra gezelligheid en lol) ook aan deel kunnen nemen?

Link naar reactie
Jullie gaan a.s. donderdag????

Zou ik er eventueel (in het kader van extra gezelligheid en lol) ook aan deel kunnen nemen?

Zou wel leuk zijn maar dan gaat onze verzekeringspremie omhoog denk ik. :thumbup:

Link naar reactie

heb er zin an a.s. donderdag.

vanavond de ZZZ uit de schuur halen bij mijn ouders, zodat ik donderdagmorgen vanuit mijn eigen huis naar de slipbaan kan......

bijkomend voordeel is dat ik morgen dan lekker met de ZZZ naar mijn werk mag.....

tot donderdag

Link naar reactie
9 Maik senior :schater:

Was me nog niet eens opgevallen :lol:

Ben benieuwd wat hij ervan gaat bakken, senior rijd zelden in de ZzZ (dat wil ik graag zo houden... :schater: )

Zal 'm vanavond wel even mee op pad nemen en demonstreren hoe hij de rotonde zo dwars mogelijk kan nemen .... :thumbup::wave:

Denk dat we ergens in de buurt overnachten. Zo vroeg op staan, om vervolgens 2uur in de file te staan is niet mijn ding. <_<

Link naar reactie
Ik wist niet eens dat dat kon met een AWD.

Nog nooit naar hedendaagse rally autos gekeken ?

Met genoeg pk's (plus 200) en de wagen eerst doen uitbreken (met de linkervoet remmen) gaat dat zelfs makkelijker dan met een RWD. Als je filmpje bekijkt, zie je dat hij amper moet tegensturen eerder insturen.

Link naar reactie
weet je het zeker??? :schater:

Hoe ? Nog nooit gedaan ? :wave: Om een FWD of een AWD dwars te zetten, kan je beter met de linkervoet remmen. Met de rechter blijf je op het gas om de motor op toeren te houden. En dan komt die kist vanzelf ...

Ik wil het je wel eens demonstreren met mijn Mondeo diesel :thumbup:

Link naar reactie
Zou wel leuk zijn maar dan gaat onze verzekeringspremie omhoog denk ik. :thumbup:

Het kan dus niet... maakt niet uit, bij deze heb ik m'n vrije dag weer "werkdag" gemaakt!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.