Ga naar inhoud

Ruitje Softtop dof?


Z3emmer

Aanbevolen berichten

Deze pasta is niet meer te bestellen, enkele dealers hebben ze nog wel op voorraad, dus als je denkt deze pasta binnenkort nodig te hebben zul je snel moeten zijn.

Ik heb de laatste 2 in de omgeving den Bosch, bij Renova in Waalwijk moeten halen, prijs 7,50 euro/stuk.

Klopt. Is mij ook verteld. Omdat mijn ruitje wel heel erg bekrast was, deze laten vervangen door Cabrioservice Memelink in Laren.

Kreeg toen onderstaande krassenverwijderaar als service mee. Dit zou mogelijk het product zijn, dat door BMW zelf wordt (of werd inmiddels?) geleverd.

Uiteraard nog niet geprobeerd, want de nieuwe ruit zit er pas in. Of Memelink dit product ook verkoopt weet ik niet, maar een telefoontje kan natuurlijk nooit kwaad.

f1cv.jpg

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Een vriendin heeft voor mij een doek (ik had blauwe velours stof over, kan ook met badstof natuurlijk) een doek genaaid met in het midden een ruimte voor (zoals hier ergens anders door een forumlid :clapping: wordt gemeld) een isolatiebuis voor CV's, ik heb de kleiste maat gebruikt. Tegen de knik beschadiging in het midden. EN ook nog taps toe lopend om het er uit te halen voor het evt. het wassen .

aangepast door Sjonnie Kroket
Ook sluikreclame is als member niet toegestaan...
Link naar reactie

Ik heb net even een klein stukje van ons ruitje met brasso gedaan maar ben er gelijk mee gestopt...

Het stukje wat ik deed werd namelijk gelijk dof? Klopt dit wel?

Dit is normaal roy.

Zodra de brasso opdroogt slaat dit wit of dof uit.

Na een aantal minuten goed poetsen laat je de Brasso even drogen.

Zodra alles dof is uitgeslagen kan je het uit gaan wrijven met een schone/droge poetsdoek

Link naar reactie

Probeer anders eens plastic ruit polish van nigrin werkt top en het is niet meer dan 5 minuten werk voor het hele ruitje en het resultaat mag er wezen

Voor:

A9A1B404-F276-42C6-A8D5-EDFA87B2CAD7_zps

En na:

0DEB0FD0-7B79-44A7-A2AF-9BA24E548026_zps

Link naar reactie

Ik heb het uit Duitsland mee genomen daar is het vol op verkrijgbaar. Echter in nederland is het merk nigrin niet zo bekend als in duitsland. Maar waarschijnlijk zal het bij de betere auto materialen zaak wel ter verkrijgen zijn.

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

heb vanochtend even met BMW dealer breeman in rotterdam gebeld en klaarblijkelijk kan je de BMW pasta gewoon nog bestellen. Even afwachten natuurlijk of het 'systeem' wel up to date is maar ik heb toch maar een bestelling gedaan voor de zekerheid. Ik laat wel even weten hoe dit afloopt want volgens mij zijn er nog meer gegadigden begrijp ik van dit topic...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • Administrator

... nigrin ...

Ik weet niet of dat ook specifiek geldt voor de ruitenpolish, maar Conrad verkoopt diverse Nigrin producten. Ik heb daar zelf Nigrin flatblade ruitenwissers voor de Z4 gekocht ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.