Ga naar inhoud

BP tankpas voor forumleden


Eggybee

Aanbevolen berichten

Volgens mij worden dergelijke passen alleen ter beschikking gesteld wanneer je staat ingeschreven bij de k.v.k. en niet bij particulier gebruik, lijkt mij verstandiger eerst hier naar te informeren :)

Volgens mij heb je gelijk, helaas :blink:

Zie http://www.bp.com/liveassets/bp_internet/b..._systeem_nl.pdf

Kunnen we ons als Z3forum niet inschrijven als bedrijf :banaan: ?

Link naar reactie
  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ff Ivo afwachten voor bevestiging, maar als mijn geheugen mij goed dient staat het forum als vereniging bij het KvK ingeschreven

Dat zal ook wel, echter om 1000 members als personeels lid aan te brengen trapt de BP waarschijnlijk niet in :blink:

Link naar reactie
Dat zal ook wel, echter om 1000 members als personeels lid aan te brengen trapt de BP waarschijnlijk niet in :blink:

Ja het gaat niet om "het erin trappen". BP heeft zo wel enige zekerheid meer liters brandstof te verkopen. Je gaat er nou eenmaal vaker tanken als je er een goede korting krijgt. Het zal BP lekker boeien of ze het geld van een bedrijf of forummember ontvangen!

Link naar reactie
Ja het gaat niet om "het erin trappen". BP heeft zo wel enige zekerheid meer liters brandstof te verkopen. Je gaat er nou eenmaal vaker tanken als je er een goede korting krijgt. Het zal BP lekker boeien of ze het geld van een bedrijf of forummember ontvangen!

Dat boeit ze zeker :thumbup: bij een particulier lopen ze meer risico als bij een bedrijf :rolleyes:

Link naar reactie
ff Ivo afwachten voor bevestiging, maar als mijn geheugen mij goed dient staat het forum als vereniging bij het KvK ingeschreven

BIJNA correct, Z3 Forum is een handelsnaam van mijn eigen zaak :thumbup: (om de naam een beetje te beschermen)

Dus KvK nummer is er.

Link naar reactie
eeehhhh, is het niet 100m3 (1.000.000 /10 = 100.000 = 100 m3)??? ;)

Klopt !!! Het was ook geen rekenfoutje, maar een typ-foutje.

Sorry !! <_<

Link naar reactie
Volgens mij worden dergelijke passen alleen ter beschikking gesteld wanneer je staat ingeschreven bij de k.v.k. en niet bij particulier gebruik, lijkt mij verstandiger eerst hier naar te informeren <_<

Klopt als een bus, maar ik ben uitgegaan van het feit dat ze toch wel interesse zullen tonen bij een grote afname. Het is dan wel geen bedrijf, het is wel een grote groep mensen. Met dat gegeven zou toch ook iets gedaan kunnen worden zou je zeggen.

Het is zeker mooi wanneer het forum een KvK registratie nummer heeft, maar het forum kan nooit verantwoordelijk gehouden worden voor de betalingen. En daar zit nu juist een drempel voor BP ban ik bang.

(zoals z3mroadster als schreef)

Ik weet dus nog niet wat ervan gaat komen, maar misschien is er wel een oplossing te vinden en daar dacht ik nu juist achteraan te gaan.

Anderzijds vraag ik me af waarom bijvoorbeeld de BMW-club zoiets nognooit heeft gerealiseerd.

(of zouden ze het nooit hebben geprobeerd...)

We zien wel wat ervan komt.

Link naar reactie

Het forum is wel 40 keer zo groot als de gemiddelde MKB-er in Nederland.... zal wel meevallen met het risico..! Grote afname zal er zijn!

Link naar reactie
Zijn er al prijzen bekend? Of te wel is het echt voordeliger ten opzichte van andere prijsvechters?

Waarschijnlijk zijn er wel prijsvechters die goedkoper zullen zijn dan de korting die je krijgt bij BP, maar ik tank toch altijd het liefst de BP 98 ultimate.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ondertussen al iets meer bekend omtrent dit topic??

Ben namelijk beetje benieuwd...

Denk dat Eggybee vanavond in Krimpen wel het een en ander zal toelichten we zijn benieuwd.

Link naar reactie

BP zal nu wel veranderen er zullen gee freebee meer gespaard kunnen worden maar EGGYBEES.

Zijn veel meer waard, kunnen alleen voor accesoires en onderdelen BMW Z tjes worden gebruikt. :blink:

Link naar reactie

Even een update...

In eerste instantie kreeg ik direct een antwoord dat de passen alleen via een Kamer van Koophandel (K.v.K.) aangevraagd konden worden.

In de tussentijd begon deze feeler aardig te lopen.

Ik heb toen een nieuwe e-mail gamaakt en gevraagd of er geen andere mogelijkheden waren en dat we toch op een verwachtte afzet van 100m³/jaar dachten te gaan komen.

Het antwoord duurde toen iets langer, maar was nogsteeds hetzelfde..... Je hebt een K.v.K. nummer nodig.

Nu hebben wij thuis ook nog wel een K.v.K. nummertje over.

Op dit nummer zouden dus in theorie 100 kaarten aangevraagd kunnen worden.

Nu wil ik alleen eerst weten of het mogelijk is dat iedere kaarthouder zijn eigen facturen krijgt en moet betalen. (Ik heb namelijk geen zin om 'Bankje' te gaan spelen tussen de BP en de forumleden)

Hierover heb ik nog geen antwoord, dus we wachten af.

Link naar reactie

dank voor je update... misschien bankje niet eens zo'n slecht idee: neem je er gelijk wat klantjes van de lokale ABN Amro bij <_<

... (Ik heb namelijk geen zin om 'Bankje' te gaan spelen tussen de BP en de forumleden)
Link naar reactie

Ik heb de laatste aanmeldingen er niet meer bijgezet.

Het feest gaat niet door !!!

De enige mogelijk is dat de K.v.K.-nummerhouder gefactureerd wordt voor alle gebruik.

Ik snap niet helemaal waarom dat niet anders kan aangezien ik bij mijn bedrijf ook een lokale tankpas heb waar ik persoonlijk de facturen van ontvang. (Alleen hebben ze daar geen "Ultimate".)

Ik heb er dus geen behoefte aan om alle facturen voor te moeten schieten, en dan mijn geld weer bij de forumleden te gaan innen. Ik heb nog wel enige financiele reserves, maar ik ben bang dat die dan toch zeer snel uitgeput zullen raken.

Dus....., Het is jammer. Helaas gaat het niet door.

We weten nu in ieder geval wel dat er genoeg animo voor is.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.