Ga naar inhoud

BP tankpas voor forumleden


Eggybee

Aanbevolen berichten

het is jammer maar ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Daar zit juist het voordeel voor BP in om met 1 factuuradres te werken.

Link naar reactie
  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb de laatste aanmeldingen er niet meer bijgezet.

Het feest gaat niet door !!!

De enige mogelijk is dat de K.v.K.-nummerhouder gefactureerd wordt voor alle gebruik.

Ik snap niet helemaal waarom dat niet anders kan aangezien ik bij mijn bedrijf ook een lokale tankpas heb waar ik persoonlijk de facturen van ontvang. (Alleen hebben ze daar geen "Ultimate".)

Ik heb er dus geen behoefte aan om alle facturen voor te moeten schieten, en dan mijn geld weer bij de forumleden te gaan innen. Ik heb nog wel enige financiele reserves, maar ik ben bang dat die dan toch zeer snel uitgeput zullen raken.

Dus....., Het is jammer. Helaas gaat het niet door.

We weten nu in ieder geval wel dat er genoeg animo voor is.

Jammer Egbert i.i.g. geprobeerd, misschien kun je een aantal members een 38 urige werkweek aanbieden met een tankpas als beloning :thumbup: ik kan ook wel wat mensen gebruiken :wave:
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.